متحدان خود پوتین در حالی که اوکراین در تانک های روسیه دزدیده شده جهنم را به راه انداخته است، او را مورد انتقاد قرار می دهند


سرگئی کارپوخین/رویترز

سرگئی کارپوخین/رویترز

با توجه به گزارش‌های شرم‌آور درباره جنگ نیروهای روسی با یکدیگر و وفاداران مسکو که از وزرای کرملین خواسته‌اند خودکشی کنند، به نظر می‌رسد که خشم علیه رفتار ولادیمیر پوتین در حمله به اوکراین آشکارا توسط اعضای او به خود مرد منتقل می‌شود. دایره درونی خود

گزارشی در روز جمعه – که هفتادمین سالگرد تولد پوتین است – می گوید که یکی از نزدیک ترین متحدان مستبد آشکارا شیوه فاجعه بار جنگ را به چالش کشیده است. به گفته مقامات ناشناس به نقل از مقامات ناشناس، چالش مهم حتی به اندازه‌ای قابل توجه بود که در نشست اطلاعاتی روزانه جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده گنجانده شود. واشنگتن پست.

اگرچه فردی که این مخالفت را ابراز کرد شناسایی نشد، گفته شد که نارضایتی آنها حول اشتباهاتی است که توسط کسانی که “عملیات نظامی ویژه” در اوکراین را هدایت می کنند، مرتکب شده اند.

ترس روس‌ها از طرز فکر پوتین در حالی که با انگشت روی دکمه هسته‌ای 70 ساله می‌شود

یک مقام اطلاعاتی غربی گفت: «از زمان شروع اشغال، ما شاهد هشدار فزاینده تعدادی از حلقه های داخلی پوتین بوده ایم. پست. ارزیابی‌های ما نشان می‌دهد که آنها به‌ویژه با تلفات اخیر روسیه، جهت‌گیری نادرست و کاستی‌های نظامی گسترده اعمال می‌شوند.»

تحلیلگران جنگ برای یافتن نمونه هایی از چنین کاستی ها نیازی به جست و جوی دور ندارند، با اشتباهات شرم آور میدان نبرد که به اندازه تعداد روس هایی که در حال حاضر به دنبال فرار از پیش نویس پوتین با فرار از کشور هستند، هشدار دهنده است.

علاوه بر افشای شرم آور مقامات ایالات متحده، اطلاعات بریتانیا همچنین یک سورپرایز ناخوشایند تولد پوتین را با گزارشی حیرت‌انگیز از تعداد تانک‌ها و خودروهای زرهی روسیه که در حال حاضر توسط اوکراین استفاده می‌شود، ارائه کرد.

«تجهیزات تسخیر شده روسیه در حال حاضر بخش بزرگی از سخت افزار نظامی اوکراین را تشکیل می دهد.» گزارش از سوی وزارت دفاع بریتانیا اعلام شد. اوکراین احتمالاً حداقل 440 تانک جنگی اصلی روسیه و حدود 650 خودروی زرهی دیگر را از زمان تهاجم به تصرف خود درآورده است. بیش از نیمی از ناوگان تانک فعلی اوکراین به طور بالقوه از وسایل نقلیه دستگیر شده تشکیل شده است.

این گزارش می افزاید: «شکست خدمه روسی در از بین بردن تجهیزات دست نخورده قبل از عقب نشینی یا تسلیم، وضعیت ضعیف آموزش و سطح پایین نظم و انضباط جنگی آنها را برجسته می کند».

آخرین تحقیرهای کرملین پس از یک سری شکست‌های نظامی در اوکراین رخ می‌دهد که نیروهای مسکو را از مناطق کلیدی در قلمرویی که پوتین ادعا می‌کند پس از امضای معاهده‌هایی برای الحاق بخش‌های عظیم اوکراین به فدراسیون روسیه، به طور رسمی کنترل می‌کند، بیرون رانده شدند.

گفته می شود پوتین که کشورش را در هرج و مرج فرو برده و ترس از استفاده از تسلیحات هسته ای در سراسر جهان ایجاد کرده است، امسال در روز تولد خود کار می کند، جایی که روزی را با یک رفیق قدیمی در حال ماهیگیری در سیبری می گذراند. احتمالاً به همین خوبی است، زیرا به سختی می‌توانید تعداد زیادی را برای اجرای دلچسب «For He’s a Jolly Good Fellow» پیدا کنید.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع