«فهرست قتل» ادعایی تیرانداز Walmart در سطل زباله بیرون از خانه پیدا شد: گزارش

اداره پلیس چساپیک بعد از ظهر پنجشنبه به Daily Beast گفت که “در حال حاضر هیچ به روز رسانی در دسترس نیست.”

کارمند فروشگاه کوین هارپر بلافاصله پس از تیراندازی ویدیویی از خود را در فیس بوک لایو پخش کرد.

به عنوان می آید ایمیل روزانه گزارش می دهد که مرد مسلح، ناظر والمارت، آندره بینگ، فهرستی را با نام یکی از شش قربانی خود در سطل زباله بیرون خانه اش ریخته است.

ویلچوسکی افزود: “آنچه که من می دانم این است که او مطمئن شد که چه کسی می خواهد مرده باشد.” او به عقب برگشت و به اجسادی که قبلاً مرده بودند شلیک کرد. برای اطمینان.»

جزئیات مربوط به تیراندازی و وضعیت روحی بینگ تصویری تلخ از این حادثه را ترسیم می کند.

او وارد شد و تازه شروع به سمپاشی و گند زدن کرد.

مقامات شهر از برگزاری مراسم یادبود عمومی برای قربانیان در روز دوشنبه، 28 نوامبر در ساعت 6 بعد از ظهر در پارک شهر چساپیک خبر داده اند.

شهر چساپیک توییت کرد به‌روزرسانی بعد از ظهر پنجشنبه، تأیید می‌کند که دو نفر از مجروحان تیراندازی روز سه‌شنبه هنوز تحت نظارت پزشکی هستند. یکی در شرایط بحرانی و دیگری در وضعیت “عادلانه/در حال بهبود”.

اداره پلیس چساپیک

را ایمیل گزارش داد که این لیست شامل جزئیاتی در مورد شیفت های همکاران بینگ، بخش هایی است که آنها کار می کردند و زمان هایی که به آنها استراحت می دادند. Mail همچنین شامل تصاویری از لیست به همراه اسکرین شات های دور ریخته شده از فیلم های دوربین مداربسته است که در سطل زباله یافت شده است. پلیس گفت مرد مسلح پس از قتل عام خود را کشت.

در همین حال، ایستگاه تلویزیونی محلی 10 On Your Side با یکی از کارمندان صحبت کرد که گفت مشکوک است تیراندازی برنامه ریزی شده بود و او صدای خنده مرد مسلح را شنیده بود.

دو قربانی اواخر روز پنجشنبه پس از تیراندازی وحشتناک دسته جمعی در ویرجینیا والمارت در اوایل این هفته به عنوان “فهرست کشتار” که گفته می شود توسط قاتل در سطل زباله بیرون خانه اش قبل از افشای خشم ریخته شد، در بیمارستان ماندند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

جسیکا ویلچفسکی، کارگر والمارت، به آسوشیتدپرس گفت که بینگ “به شکار می رفت” و شروع به شلیک کرد.

اداره پلیس چساپیک

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

در حالی که آژیرها اطراف او به صدا درآمدند، گفت: “وحشی است، اما مدیر بود، یکی از مدیران.”

به گفته مقامات شهر، اطلاعات بیشتر در مورد تیراندازی روز جمعه به اطلاع عموم خواهد رسید.

اف‌بی‌آی روز سه‌شنبه، درست چند ساعت پس از قتل عام، به خانه بینگ یورش برد. عکس‌های داخل خانه سه خوابه‌اش، جایی که همسایه‌ها می‌گویند او تنها زندگی می‌کرد، فضایی به هم ریخته را نشان می‌دهد که جعبه‌هایی روی هم انباشته شده بود.

مجریان قانون همچنین به 10 On Your Side گفتند که مانیفستی در تلفن بینگ پیدا کردند که در آن توضیح داده شده بود که او “از تغییر اخیر در وضعیت شغلی ناراحت است و در مورد آن توسط همکارانش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.”

او گفت: “همانطور که او عمل می کرد – او به شکار می رفت.” او به چهره مردم نگاه می کرد و کاری را که انجام می داد، مردم را انتخاب می کرد.

لیست توسط a ایمیل روزنامه نگاری که متعاقباً FBI را از وجود آن آگاه کرد. نشان می دهد، ایمیل گزارش شده است که نام 18 نفر از همکاران سوپرمارکت بینگ از جمله Tyneka Johnson، 22 ساله که او را کشته است، حلقه زده است. نام افراد دیگری که او کشته است – برایان پندلتون، راندال بلوینز، لورنزو گمبل و کلی پیل – در لیست دیده نمی‌شوند. دو نفر از کسانی که هدف گلوله قرار گرفتند و جان سالم به در بردند و در حال حاضر در بیمارستان هستند – Jalon Jones و Jessica Wilczewski – نیز نام آنها در لیست حلقه زده شد.

در این به‌روزرسانی آمده است: «در این روز شکرگزاری، ما از جامعه خود بسیار سپاسگزاریم و به همه قربانیان تیراندازی والمارت و اعضای خانواده‌شان فکر می‌کنیم.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.