فریاد زدن ویلیام بر سر من بر سر مگکسیت “وحشتناک” بود

شاهزاده هری گفت: «زمانی که بعد از جلسه سوار ماشین شدم، در مورد بیانیه مشترکی که به نام من و برادرم منتشر شده بود، به من گفتند که ماجرای زورگویی او از خانواده را از بین می برد.

شاهزاده هری در این قسمت می گوید: “این وحشتناک بود که برادرم بر سر من فریاد بزند و فریاد بزند.”

او با صحبت در مورد کلیپ هایی از بازی برادران در ماشین آتش نشانی قدیمی و تیتر روزنامه ها در مورد تنش در روابط آنها، ادامه داد: منظورم این است که غم انگیزترین قسمت آن این بود که بین من و برادرم ایجاد شده بود به طوری که او اکنون درگیر است. سمت موسسه

شاهزاده هری همچنین گفت که بیانیه مشترکی بدون اجازه او به نام او و برادرش در همان روز منتشر شد که در آن داستانی مبنی بر اخراج او از خانواده سلطنتی تکذیب شد.

این خانواده پس از صدور بیانیه ای مبنی بر اینکه می خواهند به عنوان اعضای ارشد خانواده سلطنتی کناره گیری کنند، قصد داشتند برنامه های آینده ساسکس ها را حل و فصل کنند.

پنج گزینه، از جمله “همه داخل یا همه خارج”

شاهزاده هری در این قسمت می گوید:

او افزود: «خیلی سریع مشخص شد که این هدف قابل بحث یا بحث نیست.

“و من بخشی از آن را می‌گیرم. درست می‌فهمم؟ این میراث اوست، بنابراین تا حدودی در او ریشه دوانده است که بخشی از مسئولیت او بقا و تداوم این نهاد است.

شاهزاده هری می‌گوید اجازه نداده است نامش در بیانیه‌ای درج شود که داستان مربوط به زورگویی شاهزاده ولز را از خانواده بیرون کند - نتفلیکس

او ادامه داد: “باورم نمی شد. هیچ کس از من نپرسیده بود. هیچ کس از من اجازه نگرفته بود که نامم را در چنین بیانیه ای بگذارم. زنگ زدم به “م” و به او گفتم و او اشک ریخت زیرا در عرض چهار ساعت‌ها خوشحال بودند که برای محافظت از برادرم دروغ می‌گویند، و با این حال به مدت سه سال هرگز حاضر نشدند حقیقت را برای محافظت از ما بگویند.»



منبع

در قسمت پنجم، او گزارشی از آنچه در پشت صحنه رخ داد، هنگام ملاقات با ملکه فقید، پادشاه و شاهزاده ولز برای برگزاری مذاکرات اضطراری در ساندرینگهام در ژانویه 2020 ارائه کرد.

شاهزاده هری گفت که به او پنج گزینه داده شده است، از “همه در، بدون تغییر” تا “همه بیرون” و او گزینه سه را انتخاب کرد – “نیمه در، نیمه بیرون”.

دوک گفت: “این وحشتناک بود که برادرم بر سر من و پدرم فریاد بزند و بر سر من فریاد بزند و پدرم چیزهایی بگوید که به سادگی درست نبودند و مادربزرگم بی سر و صدا آنجا نشسته بود و به نوعی همه چیز را وارد می کرد.”

دوک ساسکس گفته است که چقدر “وحشتناک” است که برادرش، اکنون شاهزاده ولز، در اجلاس ساندرینگام بر سر او فریاد بزند و فریاد بزند، قبل از اینکه او و دوشس ساسکس از نقش های سلطنتی خود عقب نشینی کنند.

شاهزاده هری در جلد پایانی مستند نتفلیکس ساسکس این اقدام را “دروغی برای محافظت از برادرم” خواند و افزود: “در این مرحله هیچ گزینه دیگری وجود نداشت. من گفتم “ما باید از اینجا برویم”. “

او سپس به بحث در مورد بیانیه مشترکی می‌پردازد که در روز جلسه ساندرینگهام منتشر شد که در آن صفحه اول داستان رابطه برادران را دروغ، توهین‌آمیز و بالقوه مضر می‌دانست.

شاهزاده هری می‌گوید اجازه نداده است نامش در بیانیه‌ای درج شود که داستان مربوط به زورگویی شاهزاده ولز را از خانواده بیرون کند – نتفلیکس