فدرال‌رزرو می‌گوید 31 کودک در حال کار در قبرستان در کارخانه گوشت پیدا شده‌اند.

در بیانیه آمده است: «در حالی که افراد سرکش البته می‌توانند به دنبال کلاهبرداری یا سرقت هویت باشند، ما به سیاست‌های انطباق دقیق شرکت خود اطمینان داریم و به شدت از خود در برابر این ادعاها دفاع خواهیم کرد.

قوانین کار برای افراد 16 سال و بالاتر ضعیف تر است، اما همچنان کار بیش از سه ساعت در روز مدرسه و بیش از 18 ساعت در هفته را ممنوع می کند. این قانون همچنین کودکان را از کار کردن با یا اطراف تجهیزات “خطرناک” منع می کند.

در این شکایت آمده است که خدمات بهداشتی Packers، معروف به PSSI، پس از افشای اطلاعات معتبر مبنی بر استخدام حداقل 31 کودک برای تمیز کردن تجهیزات صنعتی، توسط وزارت کار تحت بررسی است.

آسیب ادعایی کودک یکباره نیست. گزارشی از ماه مارس حاکی از آن است که سه کارگر PSSI از سال 2018 در حین کار جان خود را از دست داده اند، از جمله یکی از آنها که در حال تمیز کردن یک چیلر مرغ سرش از بدن جدا شده است. بر اساس این گزارش که توسط گروه ناظر پروژه سهامدار سهام خصوصی انجام شد، جراحات چهار نفر دیگر منجر به قطع عضو شد.

هنگامی که بازرسان شخصاً با کارگران مصاحبه کردند، شکایت گفت که سرپرستان PSSI سعی کردند نزدیک بمانند و به مکالمات گوش دهند، تا زمانی که به آنها دستور داده نشد حرکتی انجام دهند.

وزارت کار

بازرسان گفتند که شناسه کار کودک با شناسنامه دانشجویی آنها مطابقت دارد. در شکایت این دانش آموز به دلیل آسیب شیمیایی که در کارخانه متحمل شده بود، مرتباً در کلاس به خواب می رفت و مدرسه را ترک می کرد.

نماینده Clyburn کاوشگر را به OSHA، مدیریت غول‌های گوشتی با شیوع COVID-19 در کارخانه‌های بسته‌بندی گوشت هل می‌دهد.

گیاه خوک Worthington، Minnesota، JBS Foods.

Getty Images

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/f5PZsRhEHUxttWETR0eoIg–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/2c7a0d89aeb7085d50bd1b7e5a13b2a0″/>

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

در شکایتی که در روز چهارشنبه ارائه شد و مستقیماً به معنای رکود بزرگ است، فدرال رزرو درخواست یک دستور موقت برای یک شرکت بزرگ بهداشتی کرد که متهم به استخدام کودکان زیر 13 سال در شیفت های شبانه “خطرناک” در کارخانه های فرآوری مواد غذایی است.

با این حال، این شرکت در بیانیه‌ای در روز چهارشنبه به Daily Beast ادعاهای وزارت کار را رد کرد و نشان داد که ممکن است کودکان در مورد سن خود دروغ گفته باشند.

بسیاری از کودکانی که در شکایت وزارت کار به تفصیل شرح داده شده بود، وظیفه تمیز کردن ماشین‌هایی را داشتند که برای برش گوشت استفاده می‌شد، که شامل «چاقوی برقی» و «چراک‌گیر علف‌زار» بود – ابزاری که برای پوست چربی از لاشه حیوان استفاده می‌شد.

وزارت کار گفت که کودکان کار را در موقعیت جزیره گراند و در دو کارخانه مینه سوتا کشف کرده است – یکی توسط جی بی اس فودز در ورتینگتون و دیگری توسط مزارع دره ترکیه در مارشال.

به گفته یکی از کارمندان ویدئوی ورود به یوتیوب، PSSI کارگران محلی را در سراسر کشور برای ضدعفونی کردن کارخانه‌های صنعتی، مانند تاسیسات فرآوری مواد غذایی، اغلب در شیفت‌های شبانه استخدام می‌کند که شامل “کار با و اطراف ماشین آلات خطرناک” و استفاده از “مواد شیمیایی قوی” است. وب سایت این شرکت می گوید 17000 کارمند دارد.



<div class="inline-image__caption">
<p>بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید.  ثبت نام کن.</p>
<p>جی بی اس فودز که با PSSI برای استخدام نظافتچی در دو مرکز ذکر شده در شکایت قرارداد بست، به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.  لس گاف، مدیر کل کارخانه مزارع ترکیه دره، به دیلی بیست گفت که “در حال حاضر هیچ نظری ندارد.”</p>
<p>فدرال‌ها می‌گویند این قوانین به‌طور گستاخانه‌ای توسط PSSI نادیده گرفته شد، به طوری که یک کودک کارگر – دانش‌آموز 14 ساله در مدرسه راهنمایی Walnut در گراند آیلند – از ساعت 11 شب تا 5 صبح، پنج تا شش روز در هفته بین دسامبر و آوریل کار می‌کرد.</p>
<p>بازرسان بخش دستمزد و ساعت این بخش با “چند خردسال” در طول بازدید از هر کارخانه مصاحبه کردند.  آنها مشاهده کردند که «تقریباً تمام مناطق» کارخانه حاوی «اره‌های برش گوشت و استخوان» یا سایر ماشین‌های برقی خطرناک است که قرار نیست توسط کودکان تمیز شوند.</p>
<p>فدرال‌ها ادعا کردند که در طول این تور شرایط ناپسندی پیدا کرده‌اند، به‌طوری‌که به نظر می‌رسد کف کشتار جزیره بزرگ دارای چربی گاو است که کل زمین را پوشانده است.</p>
<p>گیاه خوک Worthington، Minnesota، JBS Foods.</p>
</div>
<div class="inline-image__credit">Getty Images</div>
<p>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/f5PZsRhEHUxttWETR0eoIg–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/2c7a0d89aeb7085d50bd1b7e5a13b2a0″ class=”caas-img”/></noscript></div>
</div>
</div>
<div class=

روسای کارخانه گوشت روی تعداد کارگرانی که به کووید مبتلا می‌شوند شرط می‌بندند، زیرا ده‌ها نفر در بیمارستان بستری شدند: لباس

گتی ایماژ

در بیانیه آمده است: «PSSI به همکاری با DOL ادامه خواهد داد و به اجرای ممنوعیت مطلق خود برای به کارگیری افراد زیر 18 سال ادامه خواهد داد.»

گیاه خوک ورتینگتون، مینه سوتا، جی بی اس فودز.

PSSI گفت که از “روش های پیشرو در صنعت و بهترین در کلاس” برای تأیید هویت در استخدام استفاده کرده است که شامل سیستم تأیید الکترونیکی دولت ایالات متحده، تأیید اسناد و بیومتریک می شود.

آنها همچنین PSSI را متهم کردند که با انتقام گرفتن از کارگرانی که با بازرسان صحبت کرده‌اند، و پرت کردن یا دستکاری پرونده‌های کارکنان برای پوشش سوابق استخدام نادرست آنها، مانع از تحقیقات آنها شده است.

در این شکایت آمده است که حداقل دو نفر از کودکان کارگر در حین کار در “زمین کشتار” – جایی که گاوها قصابی می شوند – در کارخانه ای که توسط جی بی اس فودز در گراند آیلند، نبراسکا اداره می شود، دچار سوختگی شیمیایی سوزان و جراحات دیگر شدند.

وزارت کار

هیچ یک از کودکان ذکر شده در شکایت شناسایی نشدند، اما در پرونده، ساعات کاری آنها بسیار بیشتر از حد مجاز طبق قانون فدرال برای خردسالان ذکر شده بود. در این شکایت آمده است که همه خردسالان درگیر اسپانیایی زبان بودند.