طرفداران میلیون ها دلار به اسباب بازی دامار هملین برای بچه ها می دهند


هدف دامار هملین ساده بود: او می خواست 2500 دلار آنلاین برای خرید اسباب بازی برای بچه های نیازمند جمع آوری کند.

حدود دو سال طول کشید.

پس از آن روز دوشنبه فرا رسید، زمانی که ایمنی بوفالو بیلز به شدت آسیب دید و نیاز داشت که قلبش دوباره در زمین شروع شود، در صحنه ای دلخراش که در جریان یک بازی تلویزیونی ملی مقابل سینسیناتی بنگالز رخ داد. او بلافاصله به یکی از بزرگترین داستان های ورزشی تبدیل شد و هزاران نفر صفحه GoFundMe او را پیدا کردند.

نتیجه: تقریباً 3.7 میلیون دلار در 12 ساعت اول اهدا شد. و عدد در حال افزایش است.

جمع آوری کمک مالی که تا ماه گذشته 2921 دلار جمع آوری کرده بود تا ساعت 10 صبح روز سه شنبه به 3637590 دلار رسید – با حدود 130000 نفر در آن بازه زمانی که به طور متوسط ​​حدود 28 دلار به صورت آنلاین کمک کردند. برخی از کمک ها کمتر بود. قیمت برخی از آنها بیش از 5000 دلار بود. به طور متوسط، در هر ثانیه حدود سه کمک در آن بازه زمانی 12 ساعته اولیه انجام می شد.

و بسیاری با پیام‌های امیدوار کننده برای بازیکنی 24 ساله در فصل دوم حضور یافتند که در بیمارستانی در سینسیناتی آرام‌بخش بود، در شرایط بحرانی فهرست شده بود و برخی از هم تیمی‌هایش حاضر به بازگشت به بوفالو نبودند تا بتوانند به او نزدیک شوند.

مایکل لینچ که صبح روز سه شنبه اهدا کرد، نوشت: “لحظه هایی در زندگی وجود دارد که دنیا را متوقف می کند.” «همه ما برای دو چیز دعا می کنیم. بهبودی سریع شما و تأثیر شما بر جهان با کمک مالی شما به من افزایش یافته است.»

پیام‌هایی که از طرف پایگاه‌های مختلف هواداران سرازیر شد، بسیاری از اهداکنندگان به دنیا اجازه دادند که بدانند از تیم‌های دیگر حمایت می‌کنند. یکی با هشتگی آمد که روی آن نوشته شده بود «ما همه طرفدار بیل هستیم».

هاملین GoFundMe را در دسامبر 2020 شروع کرد. او به تازگی کار دانشگاهی خود را به پایان می رساند و برای فرآیند پیش نویس NFL آماده می شد. و او می خواست در مرکز مهدکودک کلی و نینا در زادگاهش مک کیس راکس، پنسیلوانیا، مکانی با حدود 6000 ساکن در امتداد کرانه جنوبی رودخانه اوهایو، یک اسباب بازی رانندگی کند.

هملین هنگام راه‌اندازی درایو نوشت: «هنگامی که سفرم به NFL را آغاز می‌کنم، هرگز فراموش نمی‌کنم که از کجا آمده‌ام و متعهد هستم که از پلتفرم خود برای تأثیر مثبت بر جامعه‌ای که من را بزرگ کرده است، استفاده کنم. من بنیاد The Chasing M’s Foundation را به عنوان وسیله نقلیه ای ایجاد کردم که به من این امکان را می دهد که این تأثیر را ارائه دهم و اولین برنامه، Community Toy Drive 2020 است. این کمپین به شما این فرصت را می‌دهد که در اولین ابتکار ما مشارکت کنید و بر کودکانی که بیشترین آسیب را از همه‌گیری آسیب دیده‌اند تأثیر مثبتی داشته باشید.»

او اولین رویداد را با حدود 10 روز برنامه ریزی انجام داد. هدایایی ریخته شد، برخی از لباس‌هایی که توسط پیت اهدا شد، جایی که او به تازگی بازی را تمام کرده بود. تربیت هاملین چندان آسان نبود: او سه دوست خود را در اثر خشونت با اسلحه از دست داد و پدرش را دید که حدود 3 و نیم سال به دلیل فروش مواد در زندان بود. اما هملین به محض اینکه توانست به دیگران کمک کند.

بنابراین، او درایو اسباب بازی را شروع کرد. و روز دوشنبه، جهان بالاخره متوجه شد.

بسیاری از کمک‌های مالی از طرف طرفداران Bills، که با محبت به عنوان Bills Mafia شناخته می‌شوند، دریافت شد، و این اولین باری است که آنها برای نشان دادن حمایت آنلاین می‌شوند. در سال‌های اخیر، طرفداران بیلز پس از ترک یک بازی – همچنین در سینسیناتی – به دلیل ضربه مغزی، از بنیاد توآ تاگووایلوآ، مدافع میامی حمایت کردند. برای خیریه لامار جکسون، مدافع بالتیمور، پس از باخت ریونز در بازی پلی آف به بوفالو. و بسیاری به دنبال مرگ لوک ناکس، بازیکن FIU در تابستان امسال، 16.88 دلار به انجمن سرطان کودکان PUNT در غرب نیویورک کمک کردند.

برادر لوک ناکس، داوسون ناکس، برای بیل‌ها سخت است. 16.88 دلار اشاره ای به شماره پیراهن آنها بود.

___

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع