سناتور ایمی کلوبوچار: اگر رو در مقابل وید سرنگون شود، “پاییز سریع خواهد بود”

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، اعلام کرد که سنا در هفته آینده رای‌گیری برای تدوین حمایت‌های فدرال سقط جنین در Roe برگزار خواهد کرد، اما انتظار نمی‌رود که آرای کافی برای تصویب این طرح وجود داشته باشد. برای غلبه بر بحران، این لایحه – که در مجلس تصویب شد اما در سنا متوقف شد – نیاز به حمایت 60 عضو کنگره دارد.

کلوبوچار افزود: “اگر ما موفق نشدیم، به صندوق های رای می رویم.” ما مستقیماً به سمت صندوق‌های رای می‌رویم و زنان این کشور و مردانی که در کنار آنها ایستاده‌اند، طوری رأی خواهند داد که قبلاً هرگز رای نداده‌اند.»

بیشتر: رابرتز رئیس قاضی به پیش نویس نظر دادگاه عالی پاسخ می دهد

.

سناتور ایمی کلوبوچار یکشنبه گفت: اگر دیوان عالی حکم به لغو رو در مقابل وید بدهد، “سقوط سریع خواهد بود” و افزود که سنا هر کاری که بتواند برای تدوین حمایت های فدرال سقط جنین انجام خواهد داد.

.

این یک خبر در حال توسعه است. لطفا برای بهروزرسانی دوباره بررسی کنید.

.

بیشتر: در اینجا جایی است که اگر Roe v. Wade سرنگون شود، از سقط جنین محافظت می شود

اگر رو در مقابل وید سرنگون شود، “پاییز سریع خواهد بود”: سناتور امی کلوبوچار در ابتدا در abcnews.go.com ظاهر شد



Source link

کلوبوچار، دی مین، به یکی از مجریان ABC “This Week” گفت: “با این نظر افشا شده، دادگاه به دنبال معکوس کردن 50 سال حقوق زنان است و سقوط سریع خواهد بود. در بیش از 20 ایالت قوانینی در حال حاضر وجود دارد.” مارتا راداتز

بیشتر: قانون محافظت از سلامت زنان توضیح داده شده است زیرا Roe v. Wade در معرض تهدید احتمالی قرار دارد

بمب مبنی بر اینکه دادگاه عالی می تواند به زودی این پرونده تاریخی را لغو کند، خشم در سراسر کشور از جمله رهبران منتخب را برانگیخت.

روز سه‌شنبه، رابرتز، رئیس قاضی، پیش‌نویس رای دادگاه عالی را تأیید کرد که نشان می‌دهد اکثریت محافظه‌کار قضات آماده لغو رو علیه وید هستند.