سم هیوگان، ستاره سریال Outlander می گوید که ریچارد مدن زمانی که به عنوان پیشخدمت کار می کرد، او را نادیده گرفت، حتی اگر چند بار ملاقات کرده بودند.

مدن در سال 2007 از همان مدرسه نمایش فارغ التحصیل شد و این دو نه تنها قبلاً ملاقات کرده بودند، بلکه چندین دوست و ارتباط مشترک داشتند، از جمله دوست دختر سابق هیوگان، که در آپارتمان مدن در گلاسکو زندگی می کرد.

در رویدادی که در موزه V&A لندن برگزار شد، این دو بازیگر خود را در دو موقعیت بسیار متفاوت یافتند. در حالی که مدن – که در آن زمان بازی در “بازی تاج و تخت” را آغاز کرده بود – یکی از مهمانان حاضر بود، هیوگان مشغول مخلوط کردن و سرو نوشیدنی بود.

سم هیوگان در نقش جیمی فریزر در سریال

هیگان در جای دیگری از خاطراتش، که در 25 اکتبر منتشر شد، در مورد صحنه ای در اوایل “Outlander” صحبت کرد که باعث شد احساس کند توسط تیم خلاق سریال خیانت شده است.

هیگان به یاد می‌آورد: «من وظیفه داشتم سینی نوشیدنی‌های مهمان‌ها را در حالی که آن‌ها برای پف کردن بیرون می‌خوردند، نگه دارم، و با یکی از همکارانم غیبت می‌کردم که سرم را بلند کردم و دیدم ریچارد مدن دارد می‌رود تا جین و تونیک خود را روی آن بگذارد. سینی من.”

سام هیوگان به لطف بازی در نقش جیمی فریزر در سریال پرطرفدار استارز، “Outlander”، تعداد زیادی طرفدار در سراسر جهان دارد. با این حال، معلوم می شود که این بازیگر یک بار پس از اینکه توسط ستاره اسکاتلندی خود، ریچارد مدن، در یک مراسم شناخته نشد، احساس “آسیب دیده” شد.

ستاره «Outlander» نوشت: «او من را نشناخت با وجود اینکه چند بار همدیگر را ملاقات کرده بودیم.

در حالی که هیوگان فاش نکرد که این برخورد در چه سالی رخ داده است، با توجه به اینکه پخش «بازی تاج و تخت» در سال 2011 آغاز شد و هیگان تا دو سال بعد نقش خود را در «Outlander» بازی نکرد، به نظر می رسد که این اتفاق در سال 2011 رخ داده باشد. یا 2012

سم هیوگان (چپ) و ریچارد مدن (راست)
هیوگان نوشت: “کلمات در گلویم گیر کردند. او مرا نشناخت، با اینکه چند بار ملاقات کرده بودیم. دوست دختر سابقم در آپارتمان او در گلاسکو زندگی می کرد.”

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

اینسایدر برای اظهار نظر با نمایندگان مدن تماس گرفته است.

هیوگان این ماجرا را در خاطرات خود با عنوان «نقاط راه: سفر اسکاتلندی من» که به تازگی منتشر شده است، بازگو کرده است.

  • هیوگان در ادامه نوشت که قصد داشت به مدن سلام کند که متوجه شد مدن او را به یاد نیاورده است.

    هیوگان – که تیتراژ فیلمش شامل «جاسوسی که مرا رها کرد» و «SAS: Red Notice» – می‌گوید هیچ احساس بدی نسبت به مدن به خاطر ناتوانی در شناخت او ندارد، اما با این وجود احساس «آسیب دیده» در او ایجاد کرد.

    سم هیوگان پس از اینکه توسط ریچارد مدن در یک رویداد به رسمیت شناخته نشد احساس “آسیب دیده” شد.

  • سم هیوگان در نقش جیمی فریزر در فصل اول “Outlander”.استارز

  • هیوگان در خاطرات خود با عنوان «نقاط راه: سفر اسکاتلندی من» که به تازگی منتشر شده است، توضیح می دهد که چگونه پس از فارغ التحصیلی از کنسرواتوار سلطنتی اسکاتلند، که سابقاً آکادمی سلطنتی موسیقی و درام اسکاتلند بود، به عنوان پیشخدمت مشغول به کار شد. در سال 2003

    سام هیوگان می گوید که ریچارد مدن زمانی که به عنوان پیشخدمت کار می کرد، یک بار او را خالی کرد.فریزر هریسون/گتی ایماژ، کاروای تانگ/گتی ایماژ

    • او ادامه داد: «این تقصیر ریچارد نبود، او دوست‌داشتنی‌ترین فرد است و از آن زمان با هم آشنا شده‌ایم، اما این واقعیت که او همتای من بود و من می‌خواستم آن طرف سینی سرو باشم، آزار می‌داد.» “در تمام مدت، من فقط محکم به سینی چنگ زدم، بند انگشتانم سفید شد، به این امید که زمین مرا ببلعد.”

      هیوگان نوشت که پس از آن، بلافاصله “به سمت نزدیکترین موجودات رفت” زیرا احساس “شرم و خجالت” داشت. با تأمل در مورد آن، او اذعان کرد که این تجربه باعث شده است که او را مصمم تر به ادامه حرفه بازیگری اش کند.