رودی جولیانی اعلام کرد که او هدف تحقیقات جنایی در گرجستان است

در حکم علیه گراهام، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، لی مارتین می، گفت که دادستان ها نشان دادند که “نیاز ویژه ای به شهادت آقای گراهام در مورد مسائل مربوط به تلاش های ادعایی برای نفوذ یا اخلال در اداره قانونی انتخابات 2022 جورجیا” وجود دارد.

با این حال، این افشاگری که قبلاً توسط نیویورک تایمز گزارش شده بود، جولیانی را با انتخاب‌های دشواری روبرو می‌کند، از جمله اینکه آیا به حق متمم پنجم خود علیه خود-مجرم‌انگاری در یک تودیع استناد کند یا به امید کسب ملایمت در صدور حکم همکاری کند.

تعیین هدف پس از آن صورت گرفت که یک قاضی شهرستان فولتون گفت که اطلاع دادن جولیانی در مورد وضعیت او تا حدودی روشن می کند که “چه تاثیری بر میزان حضور او در مقابل هیئت منصفه دارد”، با توجه به اینکه انتظار می رود او یک سفر جاده ای طولانی داشته باشد. جورجیا از نیویورک.

این تلاش که تا حدی توسط جولیانی در کنار ستاد انتخاباتی ترامپ و مقامات کاخ سفید ترامپ هماهنگ شده است، همچنین موضوع تحقیقات کنگره در مورد حمله به کنگره است که توسط کمیته منتخب مجلس نمایندگان در 6 ژانویه و همچنین تحقیقات جداگانه وزارت دادگستری انجام شده است.

عکس: مری آلتافر/AP

<span>عکس: مری آلتافر/AP</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/9i_HaaMqPxbJwrEUCK8xmg–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/CagoecbuhWR6n_P6vgIpuw–~B/aD02MDA7dz0xMDAwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/3ff0114bff6e3ff8ae887167cd369145″ data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/9i_HaaMqPxbJwrEUCK8xmg–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/CagoecbuhWR6n_P6vgIpuw–~B/aD02MDA7dz0xMDAwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/3ff0114bff6e3ff8ae887167cd369145″/></div>
</div>
</div>
<p>همچنین فشار قانونی بر ترامپ را افزایش می‌دهد که خود در بحبوحه تحقیقات وزارت دادگستری درباره نگهداری غیرقانونی اسناد دولتی در استراحتگاه مار-آ-لاگو، همراه با تحقیقات ایالتی در نیویورک در مورد فعالیت‌های تجاری‌اش، با افزایش حقوقی مواجه است.</p>
<p>اقدام برای تعیین جولیانی، 78 ساله، به عنوان یک هدف – بر خلاف یک موضوع – خطرات قانونی را برای شهردار سابق نیویورک، که به عنوان یک چهره کلیدی در تلاش برای معکوس کردن شکست انتخاباتی رئیس جمهور سابق آمریکا از جو بایدن در انتخابات شناخته می شود، افزایش می دهد. حالت.</p>
<p><span>مربوط: </span>هیئت منصفه بزرگ جورجیا وکلای ترامپ را به دلیل تلاش برای لغو انتخابات احضار کرد</p>
<p>گراهام قرار است در 23 آگوست شهادت دهد، اگرچه او گفته است که درخواست تجدید نظر خواهد کرد.  گراهام – موضوع تحقیق به گفته وکلایش – یک فرد مورد علاقه است زیرا او در سال 2020 دو بار با وزیر امور خارجه جورجیا تماس گرفت و در مورد راه هایی برای بی اعتبار کردن برخی از نامه ها در رای گیری پرسید.</p>
</div>
<p><br />
<br /><a href=منبع

جولیانی به دلیل نقش اساسی او در طرح بالقوه غیرقانونی رئیس جمهور سابق برای تحت فشار قرار دادن قانونگذاران جمهوری خواه برای ارسال گواهی های انتخاباتی جعلی برای ترامپ در ایالت هایی – مانند جورجیا – که واقعاً توسط بایدن به دست آمده بود، توسط هیئت منصفه ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

آخرین تحول حقوقی جولیانی در همان روزی رخ داد که یک قاضی فدرال تلاش یکی دیگر از متحدان برجسته ترامپ، سناتور جمهوری خواه لیندسی گراهام، برای اجتناب از شهادت در همان تحقیقات در برابر هیئت منصفه ویژه در آتلانتا، جورجیا را رد کرد.

این منبع گفت که این اطلاعیه که جولیانی اکنون هدف تحقیقات جورجیا بوده است، روز دوشنبه از دفتر دادستان منطقه فولتون، فانی ویلیس، صادر شد. شناسایی به عنوان هدف تنها به این معنی است که ممکن است یک فرد در صورت کیفرخواست متهم باشد.

همچنین گفته می‌شود که جولیانی به دلیل تبلیغ ادعاهای نادرست در مورد تقلب در انتخابات 2020، از جمله اینکه هزاران نوجوان زیر سن قانونی به طور غیرقانونی در گرجستان رای داده‌اند، تحت تحقیق است – ادعایی که در حسابرسی انجام شده توسط وزیر امور خارجه رد شد.

به گفته این منبع، جولیانی قرار است روز چهارشنبه در برابر هیئت منصفه ویژه در آتلانتا شهادت دهد، جایی که انتظار می رود در صورت سوال در مورد گفتگوهایش با ترامپ در مورد تلاش ها برای لغو نتیجه انتخابات 2020، از امتیاز وکیل-موکل استناد کند.

یک منبع مطلع در روز دوشنبه تایید کرد، رودی جولیانی، وکیل سابق دونالد ترامپ، هدف تحقیقات جنایی در جورجیا است که در حال بررسی تلاش‌ها برای لغو نتایج انتخابات 2020 در آن ایالت توسط رئیس‌جمهور سابق و متحدانش است.