راست افراطی «جعلی» و «دروغگو» مارجوری تیلور گرین را روشن می‌کند

بوبرت دوشنبه در یک کنفرانس نقطه عطف ایالات متحده آمریکا گفت: «من با مارجوری همسو شده‌ام و متهم شده‌ام که به بسیاری از چیزهایی که او به آنها اعتقاد دارد اعتقاد دارم. من به این اعتقاد ندارم، درست مثل لیزرهای فضایی روسی، لیزرهای فضایی یهودی و همه اینها.»

جو رادل/گتی

فوئنتس – که اکنون از گرین به عنوان “حاشیه بزرگ” یاد می کند – از آن زمان پیروان ناسیونالیست سفیدپوست “گروپر” خود را تشویق کرده است که گرین را در رویدادهای مبارزات انتخاباتی او مورد سرزنش قرار دهند.

دفتر کنگره گرین به درخواست دیلی بیست برای اظهار نظر در عصر جمعه پاسخ نداد.

راست افراطی قصد دارد یکی از خود را نابود کند.

گرین پاسخ داد در توییتر با متهم کردن بوبرت به شرکت در “درام دبیرستانی” و تولید “گزیده های صدای رسانه ای”.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

در طول هفته گذشته، کارشناسان راست افراطی صف می‌کشند تا به سمت نماینده مارجوری تیلور گرین (R-GA) شلیک کنند، در حالی که گزارش شده است که این نماینده کنگره در کاستاریکا تعطیلات خود را سپری کرده است.

به همین ترتیب، مایک کریسپی، مجری سابق شبکه پخش راست که نامزد جمهوری خواه کنگره شکست خورده بود، پیشنهاد کرد که گرین توسط مک کارتی “باج گیری” شده است، که او آن را “تنها توضیح منطقی” برای حمایت پرشور او خواند.

او درباره جمهوری خواه جورجیا ادامه داد: «تمام کاری که او انجام می دهد قلدری و تلاش برای بی اعتبار کردن است.

او شامگاه جمعه گفت: «مارجوری اول آمریکا نیست، اما متأسفانه یک جعلی و دروغگو است که میلیون‌ها نفر را با ادعای استیضاح بایدن جمع کرد و اکنون از مردی برای رئیس مجلس حمایت می‌کند که از استیضاح بایدن امتناع می‌کند». علاوه بر این، پیترز – مانند بسیاری دیگر از صاحب نظران راست افراطی – در یک حمله جنسی بسیار شدید با اشاره به این ادعا که گرین قبل از طلاق اخیر خود با یک “گورو جنسی تانتریک” رابطه داشته است، شرکت کرد.

جو رادل/گتی

پیترز پیشنهاد کرد که تصویر “مادر مسیحی سالم” که زیر آن دویده بود، ظاهراً به دلیل طلاق او یک مسخره بود و او را “فاحشه دو بیتی” خطاب کرد.

رهبر «سرقت دزدی» – زمانی متحد گرین بود – متعاقباً به تلگرام بازگشت تا جمهوری‌خواه جورجیا را که از او به عنوان «حمله به بوبرت» در اوایل این هفته پس از تحریک نماینده کنگره کلرادو به عنوان «حمله‌کننده» به بوبرت یاد می‌کرد، در هم بکوبد. دشمنی عمومی با گرین

نیکلاس فوئنتس، رهبر ملی‌گرایان سفیدپوست که تبدیل به کانیه وست شد، یکی دیگر از اعضای کمپین غیررسمی کمپین انتخاباتی اوایل این ماه پس از محکومیت گرین در اواخر نوامبر، علیرغم سخنرانی در کنفرانس سالانه AFPAC فوئنته ماه‌ها قبل از آن در ماه مارس، از او انتقاد کرد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

در مورد اینکه چرا هموطنان افراطی ناراحت هستند؟ این سه مورد است – و شامل حمایت صریح گرین از نماینده کوین مک کارتی به عنوان رئیس بعدی مجلس، دعوای عمومی او با دوست سابق، نماینده لورن بوبرت (R-CO)، و نهایی شدن طلاق او می شود.

پس از اینکه گرین به بوبرت پاسخ داد، پیترز در توییتر با عصبانیت گفت: «می‌بینم که دیگر صحبت در مورد دیلدوها و پلاگین‌ها را متوقف کرده‌اید. پیترز در یک مصاحبه تلفنی با The Daily Beast گفت که گرین “در واقع یک تهدید برای امنیت ملی است” و اعلام کرد که او یک روز “در جهنم خواهد سوخت”.

علی الکساندر، سازمان‌دهنده ششم ژانویه، در تلگرام نوشت: «ام‌تی‌جی می‌خواهد از مک‌کارتی در برابر حذف شدنش در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس مجلس محافظت کند». “چیزی بسیار عجیب در مورد آنچه بین مک کارتی و MTG در حال وقوع است وجود دارد. من فقط یک بار قبلاً چنین چیزی را دیده بودم. شاید وقت آن رسیده باشد که من مداخله کنم.»

از آن زمان، استیو پیترز مجری راست افراطی رادیویی نیز وارد دعوای گرین شده است.