دیسانتیس می خواهد مردم در فلوریدا در مورد کووید پاسخگو باشند. شما اول فرماندار

فرماندار ران دیسانتیس روز سه شنبه میزگردی برگزار کرد که ایمنی واکسن های کووید-19 را زیر سوال برد.

فرماندار ران دیسانتیس از دادگاه عالی فلوریدا می‌خواهد هیئت منصفه بزرگ را برای بررسی تخلفات احتمالی جامعه پزشکی در مورد نحوه اطلاع فلوریدیان‌ها در مورد واکسن‌های کووید-19 و کارایی واقعی آن‌ها تشویق کند.

عقل متعارف این است که دیسانتیس در حال فریاد زدن یک هیئت منصفه بزرگ برای تحقیق در مورد جامعه علمی است، زیرا این روشی است: الف) راه دیگری برای تقویت آرزوهای ریاست جمهوری او در سال 2024 (مخصوصاً در میان گروه بسیار زیاد آمریکا از شکاکان نسبت به واکسن کووید، و ب) راه دیگر. راهی برای تسویه حساب با کارشناسان پزشکی که به طرز تحسین‌آمیزی از کمپین فرماندار برای تشویق مردم فلوریدی به نادیده گرفتن واقعیت‌های کووید عقب‌نشینی کرده‌اند.

و به همین دلیل است که وقتی نوبت به درخواست DeSantis برای پاسخگویی دیگران در مورد COVID در ایالت ما می رسد، این پاسخ سه کلمه ای کافی است:

این سرمقاله توسط راجر براون سردبیر Opinion برای هیئت تحریریه هرالد تریبون نوشته شده است..

به عبارت دیگر، DeSantis به دنبال ایجاد یک کمیسیون حقیقت و آشتی است تا کسانی را که ظاهراً نتوانسته اند به طور کامل از فلوریدا در برابر ویروسی محافظت کنند که از اوایل سال 2020 تاکنون بیش از 83000 نفر را در این ایالت کشته اند، مسئول بداند.

این مقاله در ابتدا در Sarasota Herald-Tribune منتشر شد: فرماندار DeSantis باید برای پاسخگویی در مورد COVID در آینه نگاه کند.



منبع

اما اجازه دهید هرگز از موارد زیر غافل نشویم:

اما هیچ یک از این دلایل – یا هیچ یک از دلایل دیگر – احتمالاً نمی تواند آخرین تلاش DeSantis را برای برخورد با کووید به عنوان یک فرصت سیاسی ارزان و نه به عنوان یک موضوع جدی بهداشت عمومی توجیه کند.

بیشتر:فلوریدا: «ایالت آزادی» که هنوز عاری از کووید نیست

آیا فرماندار ما بیشتر از اعضای جامعه علمی در مورد تأثیر بد کووید بر فلوریدا پاسخگو نیست؟ آنها مطمئناً با تلاش های چشمگیر خود برای توسعه سریع، توزیع و مدیریت طیف وسیعی از داروهای نجات دهنده زندگی، بسیار بیشتر از او برای کاهش تلفات بیماری همه گیر انجام داده اند.

در طول دو سال گذشته، تعداد کمی از رهبران از DeSantis پیشی گرفته‌اند و از دستورات ماسک دلسرد کننده که به وضوح سودمند بوده‌اند، جلوگیری کرده‌اند، دسترسی به واکسن‌هایی را که به وضوح جان انسان‌ها را نجات داده‌اند مسدود کرده‌اند و شدت یک بیماری همه‌گیر جهانی را که آشکارا فاجعه‌بار بوده است، با بیش از 1 میلیون نفر، نادیده گرفته‌اند. زندگی می کند من از دست دادn ایالات متحده به تنهایی.

با توجه به همه اینها، اگر هیئتی برای درخواست اصلاحات به دلیل ناتوانی در محافظت از رفاه فلوریدا در بحبوحه COVID-19 احضار شود، آیا DeSantis نباید جزو اولین کسانی باشد که در مقابل آن احضار می شوند؟

فرماندار ران دیسانتیس روز سه شنبه میزگردی برگزار کرد که ایمنی واکسن های کووید-19 را زیر سوال برد.

شما اول فرماندار