دکتر اوز می گوید که برای پایان دادن به مهاجرت غیرقانونی مبارزه خواهد کرد. یک تجارت متعلق به خانواده او که او سهامدار آن است، به دلیل استخدام کارگران غیرقانونی با بزرگترین جریمه تاریخ ICE روبرو شد.

در یک یکشنبه توییتمهمت اوز قول داد در صورت انتخاب شدن به مجلس سنا “برای پایان دادن به مهاجرت غیرقانونی بجنگد”، علیرغم اینکه کسب و کار خانواده اش به دلیل استخدام کارگران غیرقانونی با جریمه بی سابقه ای از سوی ICE مواجه شده است.

Asplundh Tree Experts، Co. همچنان توسط خانواده اداره می شود. دکتر اوز به عنوان سهامدار این شرکت درج شده است.

جراح قلب سابق به یک شخصیت تلویزیونی تبدیل شد و به سرعت به سیاستمداری تبدیل شد و مورد تایید ترامپ قرار گرفت در مواجهه واکنش متقابل از سوی کاربرانی که اوز را دروغگو خطاب کردند و داستان‌های مربوط به جریمه‌ای را که علیه تجارتی که پدربزرگ لیزا همسرش شروع کرده بود به اشتراک گذاشتند.

شرکت Asplundh Tree Experts، شرکتی که اوز به عنوان سهامدار آن در اسناد FEC ذکر شده است، در سال 2017 پس از بررسی و ممیزی شش ساله با اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده تسویه حساب کرد و نشان داد که یک تلاش سیستماتیک برای استخدام کارگران غیرقانونی برای درختانشان وجود دارد. شرکت هرس

اوز گفت: “من به عنوان سناتور شما در ایالات متحده، برای پایان دادن به مهاجرت غیرقانونی و سیاست‌های مقابله با جرم و جنایت که جنایتکاران خطرناک و غیرقانونی را به شهرهای پناهگاه رها می‌کند مبارزه خواهم کرد. توییت کرد.

کمپین دکتر اوز به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

شرکت Asplundh Tree Experts، یکی از بزرگترین شرکت های خصوصی در ایالات متحده، که دفتر مرکزی آن در Willow Grove، پنسیلوانیا، (“Asplundh”) قرار دارد، امروز به استفاده غیرقانونی از بیگانگان اعتراف کرد. بخوانید: “در رابطه با طرحی که در آن بالاترین سطوح مدیریت آسپلوند عمداً نابینا می ماندند در حالی که مدیران سطوح پایین کارمندانی را که می دانستند صلاحیت کار در ایالات متحده را ندارند، استخدام و دوباره به کار می گرفتند.”

ارین پرین، سخنگوی کمپین انتخاباتی، به نیویورک پست گفت: «نه دکتر اوز و نه لیزا اوز حتی در این شرکت کار نکرده‌اند یا هیچ دخالتی در تصمیم‌گیری در مورد شیوه‌های تجاری آن نداشته‌اند.» “شرکت در سال 2017 با دولت فدرال به توافقی مدنی دست یافت و از آن زمان تاکنون اقدام دیگری انجام نشده است. دکتر اوز و لیزا اوز سهامداران منفعل شرکت به همراه بیش از 200 عضو خانواده دیگر هستند. به عنوان سهامداران اقلیت منفعل، دکتر اوز. و لیزا اوز هیچ دخالتی در حل و فصل نداشتند.”

در سال 2017، کسب و کار خانوادگی همسرش با بزرگترین جریمه تاریخ ICE برای استخدام مهاجران غیرقانونی مواجه شد.

  • این شرکت که 12000 دلار به کمپین سنای اوز کمک کرده است، به پرداخت 80 میلیون دلار و 15 میلیون دلار اضافی “برای برآوردن دعاوی مدنی ناشی از عدم رعایت قانون مهاجرت” محکوم شد. بزرگترین پرداختی است که تا به حال در پرونده مهاجرت اخذ شده است.

    پرتره دکتر اوز

    دکتر اوز یکشنبه توییت کرد او در صورت انتخاب به مجلس سنا “برای پایان دادن به مهاجرت غیرقانونی مبارزه خواهد کرد”.

  • دکتر اوز به عنوان یک جمهوریخواه برای یک کرسی باز مجلس سنا در پنسیلوانیا نامزد می شود.الکسی روزنفلد/گتی ایماژ

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • Source link