خلبان پس از افشای همکار خود از Southwest شکایت می کند

هاک در جلسه صدور حکم خود در سال گذشته، این حادثه را “یک شوخی توافقی” خواند که از کنترل خارج شد.

مایکل سالنیک، وکیل هاک، روز چهارشنبه گفت که موکلش تنها پس از تشویق جانینگ او را از تن خارج کرد و هرگز هیچ کار دیگری انجام نداد. ساوت وست گفت که از جانینگ حمایت می کند و در برابر این شکایت “به شدت از خود دفاع خواهد کرد”. اتحادیه به تماس تلفنی برای اظهار نظر پاسخ نداد.

او همچنین ادعا می کند که انجمن خلبانان خطوط هوایی جنوب غربی با این شرکت هواپیمایی توطئه کرده و از حمایت از او خودداری کرده است. او از هاک به دلیل تجاوز جنسی شکایت کرده است. او سال گذشته به اتهام جنحه فدرال در ارتکاب یک عمل فحشا، ناشایست یا ناپسند اعتراف کرد و به حبس تعلیقی محکوم شد.

جانینگ در دادخواست گفت که او “وحشتناک” است، اما او در حین گرفتن عکس “برای ایجاد یک رکورد” به پرواز با هواپیما ادامه داد. هواپیما به سلامت فرود آمد.

و این آخرین پرواز هاک نبود – او سه هفته دیگر پرواز کرد.

آسوشیتدپرس معمولاً افرادی را که می گویند قربانی جنایات جنسی هستند شناسایی نمی کند، اما جانینگ از طریق وکیلش با استفاده از نام او موافقت کرد.

جانینگ می گوید که به زودی به او گفته شد که چون هاک بازنشسته شده است، تحقیقات شرکت هواپیمایی بسته شده است. جانینگ سپس به اف بی آی رفت و هاک را متهم کرد. او مدعی است که Southwest پس از یک حادثه در سال 2008 که شامل یک مهماندار هواپیما بود، هاک را به یک مرکز مشاوره آزار جنسی در مونترال فرستاد.

فرانک پودستا، وکیل جانینگ، تشویق هاک یا پیشرفت او را تکذیب کرد.

فورت لادردیل، فلوریدا (AP) – یک خلبان خطوط هوایی Southwest از شرکت، اتحادیه خود و یکی از همکاران سابق خود که سال گذشته به دلیل بستن درب کابین خلبان در طول پرواز و برهنه شدن در مقابل او به گناه خود اعتراف کردند، شکایت کرد.

جانینگ گفت که به عنوان تلافی گزارش FBI، او برای بیش از سه ماه زمین گیر بود و بخشی از حقوقش را از دست داد. سپس از او خواسته شد تا قبل از اینکه بتواند دوباره کار کند، آموزش شبیه ساز پرواز “غیر ضروری” را ببیند.

ساوت وست اتهامات جانینگ را رد کرد و گفت: “ما بلافاصله با همکاری آژانس های خارجی مناسب در حین تحقیق از (جانینگ) حمایت کردیم.”

در بیانیه آمده است: «فرهنگ شرکتی ما بر اساس رفتار با دیگران با احترام و وقار متقابل بنا شده است، و رویدادهای ادعا شده در این وضعیت با رفتاری که ما از کارمندان خود می‌خواهیم ناسازگار است».

سالنیک گفت این جانینگ بود که از هاک پرسید که آیا قبل از بازنشستگی می‌خواهد کاری انجام دهد. سالنیک گفت، وقتی او پاسخ داد که می‌خواهد برهنه پرواز کند، به او گفت که ادامه دهد و بعد از اینکه لباس‌هایش را درآورد، دست به اقدامات جنسی زد. او گفت که هاک آن ها را رد کرد و قاطعانه وقوع یک عمل زشت را انکار کرد.

هیچ جلسه دادرسی برنامه ریزی نشده است.



منبع

طبق دادخواستی که هفته گذشته در اورنج کانتی، فلوریدا ارائه شد، جانینگ هرگز قبل از آگوست 2020 هاک را ملاقات نکرده بود، زمانی که او کمک خلبان او در پروازی از فیلادلفیا به اورلاندو بود. او می گوید که هاک، کهنه سرباز 27 ساله این شرکت هواپیمایی، روز گذشته از حقوق ارشد خود برای برخورد با خلبان دیگری که قرار بود فرماندهی پرواز را بر عهده بگیرد، استفاده کرده بود. جانینگ معتقد است که این به این دلیل است که دیده است زنی کمک خلبان برنامه ریزی شده است.

ویدئو: مسافر هواپیمایی ساوت وست عکس برهنه را به پروازهای دیگر ارسال می کند

جانینگ گفت که وقتی به ارتفاع کروز رسیدند، هاک به او گفت این آخرین پرواز او بود و کاری بود که می‌خواست قبل از بازنشستگی انجام دهد.

کریستین جانینگ ادعا می کند که ساوت وست پس از گزارش مایکل هاک به شرکت و اف بی آی، او را با زمین گیر کردن تلافی کرد، که علیرغم سابقه سوء رفتار جنسی ادعایی، او را مشغول نگه داشت و مدیران در یادداشت هایی او را تحقیر کردند.

در همین حال، جانینگ این حادثه را تا سه ماه بعد به بازپرس روابط کارکنان Southwest گزارش نکرد. او گفت که صبر کرد زیرا رئیسش قبلاً او را به یک همکار مرد تحقیر کرده بود. او گفت که از بازپرس خواسته که به رئیسش اطلاع ندهد، اما او این کار را کرد.

او گفت که در را پیچ کرد تا مهماندار نتواند وارد شود. او سپس هواپیما را روی خلبان خودکار قرار داد، لباس‌هایش را درآورد، شروع به تماشای فیلم‌های مستهجن در لپ‌تاپ کرد و به مدت 30 دقیقه در حین گرفتن عکس و فیلم از خود مرتکب عمل زشتی شد.

او همچنین گفت که روزی که زمین گیر شد، شرکت هواپیمایی او را در دنور سرگردان کرد و اف‌بی‌آی مجبور شد برای او یک پرواز هواپیمایی یونایتد رزرو کند تا بتواند به خانه خود به فلوریدا بازگردد. او گفت که یکی از مدیران Southwest یادداشتی را برای بیش از 25 کارمند ارسال کرد که در آن «ادعاهای بی اساس» درباره شایستگی پرواز او مطرح شد.

او گفت که وقتی با اتحادیه تماس گرفت، رهبران آن هیچ کمکی به او نکردند، اما نامه ای به قاضی هاک در طول پرونده جنحه او نوشتند و گفتند که او سابقه ای “بی عیب” دارد.