جی دی ونس از اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه جمهوری خواهان باید اجازه بدهند که ایالات متحده نکول کند، دفاع می کند و می گوید رئیس جمهور سابق “توصیه های سیاسی” می دهد و “اساساً کار درست را انجام می دهد”.

با این حال، اکثر قانونگذاران در هر دو حزب موافق هستند که یک پیش‌فرض بد خواهد بود – و کنگره باید کار خود را انجام دهد تا مطمئن شود که این اتفاق نمی‌افتد.

کریس مورفی، سناتور دموکرات کانکتیکات، پیشتر به اینسایدر گفت: «من فکر می‌کنم ما باید کار خود را انجام دهیم. “من فکر می کنم ما نباید بدهی خود را نکول کنیم. کنگره باید کاری را که بدون استثنا تا این لحظه انجام داده ایم، انجام دهد.”

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق این هفته بحران سقف بدهی را مورد بررسی قرار داد – و او فکر می‌کند بهترین گزینه برای جمهوری‌خواهان این است که در یک فاجعه اقتصادی مانع شوند. سناتور جمهوری خواه دانشجوی سال اول اوهایو در حال گوش دادن است.

ونس گفت: «او اساساً می‌گوید که اگر دموکرات‌ها می‌خواهند جوجه‌بازی کنند، جمهوری‌خواهان نیز باید مایل باشند که آن بازی را انجام دهند. جمهوری‌خواهان نمی‌توانند پیشگیرانه در اینجا رتبه‌ها را بشکنند وگرنه ما در مذاکرات با بایدن موضع وحشتناکی در مذاکره خواهیم داشت.»

ترامپ فکر می‌کند که جمهوری‌خواهان نباید از لایحه خود که افزایش سقف بدهی را با کاهش هزینه‌های عمده مبادله می‌کند، تسلیم شوند، حتی با وجود اینکه جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرده است که هیچ چیز دیگری جز افزایش خالص حقوق را بدون هیچ گونه کاهشی نمی‌پذیرد.

سناتور جی.

  • ترامپ گفت: «من به جمهوری‌خواهان، نمایندگان کنگره و سناتورها می‌گویم، اگر کاهش‌های گسترده به شما ندهند، مجبور خواهید بود که یک پیش‌فرض انجام دهید». و من فکر نمی کنم که آنها یک پیش فرض انجام دهند زیرا فکر می کنم دموکرات ها کاملاً تسلیم خواهند شد زیرا شما نمی خواهید چنین اتفاقی بیفتد. پول مانند ملوانان مست.”

    جی دی ونس و رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در سال 2022 دست می دهند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    او افزود: «شما هم اکنون این کار را انجام خواهید داد، زیرا بعداً این کار را انجام خواهید داد. “چون ما باید این کشور را نجات دهیم. کشور ما در حال مرگ است. کشور ما توسط افراد احمق، توسط افراد بسیار احمق ویران می شود.”

    کیتلان کالینز گوینده این شبکه چهارشنبه شب در جریان یک تالار شهر CNN از ترامپ پرسید که وضعیت بدهی فعلی در کشور را چگونه می بیند. از ژانویه، هر دو طرف راهرو بر سر بهترین رویکرد برای افزایش سقف بدهی و اطمینان از اینکه ایالات متحده می‌تواند به پرداخت صورت‌حساب‌های خود ادامه دهد، با هم درگیر شده‌اند، اما این کشور به طرز خطرناکی در حال تمام شدن پول است – جانت یلن، وزیر خزانه‌داری، گفت که ایالات متحده می تواند بدهی خود را از اول ژوئن نپردازد.

    با این حال، سایر سناتورهای جمهوریخواه گفتند که قصور یک گزینه نیست.

  • ترامپ این هفته در تالار شهر سی ان ان گفت که جمهوری خواهان اگر برای افزایش سقف بدهی، کاهش هزینه ها را دریافت نکنند، باید «یک پیش فرض» انجام دهند.

  • جی دی ونس و رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در سال 2022 دست می دهند.درو انگرر/گتی ایماژ

    • برای مثال، جاش هاولی، سناتور جمهوریخواه، به Axios گفت که با اظهارات ترامپ مخالف است و «هیچ جهانی وجود ندارد که در آن [a default] اتفاق می‌افتد.» سناتور جمهوری‌خواه او، سینتیا لومیس، این عقیده را تکرار کرد و گفت: «باید از پیش‌فرض اجتناب کرد، نقطه».

      سناتور جی دی ونس استدلال کرد که ترامپ فقط در تلاش است به حزب خود کمک کند. ونس به Axios گفت که “کاری که رئیس جمهور انجام می دهد در واقع ارائه توصیه های سیاسی است … نه مشاوره مالی.”