جیل بایدن “ضایعه کوچک” را پس از غربالگری سرطان پوست با جراحی برداشت

پزشک رئیس جمهور، کوین اوکانر، در یادداشت گفته شده است که یک “ضایعه کوچک” در بالای چشم راست بایدن در طول غربالگری معمول سرطان پوست پیدا شد.

بر اساس یک یادداشت پزشکی که روز چهارشنبه توسط سخنگوی مطبوعاتی او منتشر شد، جیل بایدن، بانوی اول آمریکا، هفته آینده برای برداشتن ضایعه ای که در بالای چشم راستش پیدا شده است، تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

جیل بایدن، 71 ساله، مدافع پیشگیری و درمان سرطان بوده است و در ماه اکتبر با انجمن سرطان آمریکا همکاری کرد تا میزگردهایی را در مورد سرطان سینه و دهانه رحم راه اندازی کند.

اطلاعات بیشتر بلافاصله در دسترس نبود. ونسا والدیویا، دبیر مطبوعاتی بایدن، جزئیات بیشتری را پس از انجام این کار ارائه خواهد کرد این یادداشت را در توییتی منتشر کرد چهارشنبه شب، به NBC News گفت.

اوکانر گفت: “با احتیاط فراوان، پزشکان توصیه کرده اند که برداشته شود.”

طبق گفته انجمن سرطان آمریکا، جراحی Mohs شامل برداشتن یک لایه بسیار نازک از پوست، از جمله ضایعه، و بررسی نمونه در زیر میکروسکوپ است. اگر سلول های سرطانی یافت شوند، لایه های بیشتری از پوست برداشته می شود تا زمانی که نمونه ها از سلول های سرطانی پاک شوند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

بانوی اول قرار است کاری را انجام دهد که اوکانر از آن به عنوان “روش سرپایی رایج” معروف به جراحی موهس برای برداشتن و بررسی بافت یاد می کند. این عمل در 11 ژانویه در مرکز ملی پزشکی نظامی والتر رید در بتسدا، مریلند انجام خواهد شد.

جراحی برنامه ریزی شده او تقریباً یک سال پس از او انجام می شود نذر کرد برای “پایان دادن به تراژدی سرطان همانطور که می شناسیم” با کار برای حمایت از بیماران سرطانی و خانواده های آنها و تشویق آمریکایی ها به اولویت دادن غربالگری سرطان.

بو بایدن، پسر رئیس جمهور، در سال 2015 پس از مبارزه طولانی با سرطان مغز درگذشت.