تورنز ویو را 2-1 شکست داد و به مسابقه قهرمانی NWSL رفت

رایلی در فصل 15-2014 مربی پورتلند بود. دو بازیکن سابق، مانا شیم و سیناد فارلی، سال گذشته در گزارشی در The Athletic رایلی را به بدرفتاری متهم کردند. پس از انتشار تحقیقات یتس، دو تن از مدیران Thorns اخراج شدند.

تیلور کورنیک در دقیقه هشتم با ارسال سر الکس مورگان، موج را زودتر از موعد به ارمغان آورد. خارها با ضربه والی راکی ​​رودریگز در جهش در بیستم به تساوی رسیدند.

کریستال دان از روی نیمکت بیرون آمد و در وقت های تلف شده گلزنی کرد تا پورتلند تورنز در اولین بازی از دو بازی نیمه نهایی یکشنبه در لیگ ملی فوتبال زنان با نتیجه 2-1 مقابل سن دیگو ویو پیروز شود.

US Soccer به دنبال یک سری رسوایی که فصل گذشته NWSL را تکان داد، دادستان کل سابق ایالات متحده، سالی کیو یتس را مأمور تحقیق کرد.

دان که برای تیم ملی آمریکا نیز بازی می کند، پس از تولد یک پسر پنج ماه پیش، راه بازگشت خود را آسان کرده است. گل او از جلو در حدود سه دقیقه پس از پایان وقت تلف شده از کرنر به بیرون آمد.

بیشتر AP soccer: https://apnews.com/hub/soccer و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

Thorns دو قهرمانی NWSL را در سال‌های 2013 و 2017 کسب کرده‌اند. The Wave در این فصل در لیگ 12 تیمی جدید هستند.

جمعیت اعلام شده 22030 نفر در پارک پراویدنس بود. هواداران از بازیکنان حمایت کردند، اما درخواست هایی از مریت پالسون، مالک تورنز برای فروش تیم وجود دارد.

Thorns در آخر هفته آینده در واشنگتن با برنده بازی آخر بین OL Reign و Kansas City Current در بازی قهرمانی لیگ روبرو خواهند شد.

نیمه‌نهایی‌ها در حالی برگزار می‌شوند که بر سر تحقیقاتی که سوءرفتار و سوءاستفاده‌های سیستماتیک در سراسر لیگ را نشان می‌دهد، ادامه دارد.

گزارش یتس اوایل این ماه منتشر شد. در آن، او جزئیات رسیدگی به اتهامات آزار و اذیت و اجبار جنسی توسط Thorns را که به مربی سابق پل رایلی مطرح شده بود، ارائه کرد.

___