تد کروز ایده مضحکی را برای جلوگیری از تیراندازی در مدرسه مطرح کرد

یکی از چیزهایی که همه با آن موافق بودند این است که همه این درهای پشتی باز نشده نداشته باشند. یک در به داخل و خارج از مدرسه داشته باشید و … افسران پلیس را در آن درب مسلح کنید.» او چهارشنبه به فاکس نیوز گفت.

او پس از یک فاجعه، دموکرات‌ها را متهم کرد که خواستار اصلاحات اسلحه به «وضعیت سیاسی خالی» هستند و سپس بلافاصله شکایت کرد که دموکرات‌ها قوانینی را که او تقریباً یک دهه پیش ارائه کرده بود، که 300 میلیون دلار برای کمک‌های مالی فدرال برای «سخت‌تر کردن مدارس به منظور ایمن‌تر کردن آنها» با ارتقاهایی مانند ارتقاء می‌داد، مسدود کردند. درهای ضد گلوله، شیشه های ضد گلوله و افسران پلیس مسلح.

دموکرات‌های مجلس نمایندگان و برخی جمهوری‌خواهان دو لایحه را تصویب کرده‌اند که مقررات فروش اسلحه را با گسترش بررسی‌های پیشینه تشدید می‌کند – اقداماتی که به طور مداوم از اکثریت آمریکایی‌ها در نظرسنجی‌ها حمایت می‌کند. اما این قانون به دلیل مقاومت جمهوری خواهان سنا متوقف شده است، که بسیاری از آنها از حمایت گسترده مبارزات انتخاباتی لابیگران اسلحه برخوردار هستند.

به‌عنوان مثال، کروز در طول دوران ریاست‌جمهوری خود نزدیک به 750000 دلار دریافت کرده است.

به لطف چندین تماس با 911، افسران پلیس مسلح به سرعت دم در بودند. آن افسران به سوی فرد مسلح تیراندازی کردند و هنوز از مرگ آن 21 قربانی جلوگیری نکردند.

پس از کشته شدن 19 کودک و دو معلم در یک مدرسه ابتدایی در تگزاس در روز سه شنبه توسط مردی مسلح به تفنگ تهاجمی، سناتور این ایالت پیشنهاد کرد که اگر تنها یک راه برای ورود یا خروج وجود داشته باشد، مدارس امن تر خواهند بود.

پیشنهاد او برای کاهش درها به جای اسلحه با واکنش سریع آنلاین روبرو شد. واکنش زیر را ببینید.

کروز گفت: «اگر این اتفاق می‌افتاد، اگر کمک‌های مالی فدرال به این مدرسه می‌رفت، وقتی آن روان‌پزشک وارد شد، افسران پلیس مسلح می‌توانستند او را بیرون ببرند. و ما ۱۹ فرزند و دو معلم زنده خواهیم داشت.»

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



Source link

جمهوریخواهان منتخب بارها خواستار افزایش منابع امنیتی و بهداشت روانی برای محافظت از کودکان در برابر تیراندازی به قتل عام شده‌اند، حتی اگر داده‌ها بارها و بارها نشان داده‌اند که ایالات متحده در مورد اسلحه، نه سلامت روان یا امنیت مدرسه، یک کشور پرت است.

تیراندازی های دسته جمعی در ایالات متحده به طور قابل توجهی بیشتر از هر کشور توسعه یافته دیگری است، برخی از ضعیف ترین کنترل ها در مورد اینکه چه کسی می تواند اسلحه بخرد و چه نوع سلاح گرم مجاز است.

به گفته سناتور تد کروز (R-Texas)، راه حل تیراندازی در مدارس، درهای کمتر و اسلحه بیشتر است.