بایدن می‌پرسد چرا پلیس «همیشه با نیروی مرگبار تیراندازی می‌کند»

بر اساس یک گزارش، پلیس در 12 ماه گذشته 1101 نفر را به ضرب گلوله کشته است واشنگتن پست پایگاه داده از موارد موجود در پایگاه داده که شامل اطلاعاتی در مورد مسلح بودن فرد است، 83 درصد از افرادی که از سال 2015 توسط پلیس به ضرب گلوله کشته شدند، مسلح بودند. فقط 6 درصد موارد غیرمسلح بودند.

آموزش پلیس بر این باور است که وقتی یک افسر تصمیم به استفاده از نیروی مرگبار گرفت، باید مرکز توده حریف خود را نشانه بگیرد و تا خنثی شدن تهدید به تیراندازی ادامه دهد.

بایدن گفت: «من قصد دارم سلاح های تهاجمی را ممنوع کنم. “من یک بار آن را انجام دادم، دوباره آن را انجام خواهم داد. هیچ ارزش بازخرید اجتماعی وجود ندارد. تو اون بیرون جلیقه کولار نپوشی.»

پرزیدنت بایدن روز دوشنبه پیشنهاد کرد که ایالات متحده باید پلیس ها را «بازآموزی کند» تا «همیشه با نیروی مرگبار تیراندازی نکنند».

بایدن همچنین درباره کسری بودجه کشور صحبت کرد و جمهوری خواهان را “از نظر مالی دیوانه” خواند.

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع

بایدن گفت: «به جای اینکه کسی به سمت شما بیاید و اولین کاری که انجام می دهید تیراندازی برای کشتن باشد، به پای آنها شلیک کنید.

اظهارات بایدن در حالی بیان شد که او در جریان صبحانه روز شبانه اقدام ملی مارتین لوتر کینگ جونیور درباره قانون جورج فلوید عدالت در پلیس صحبت می کرد. او سال گذشته از جمهوری‌خواهان سنا خواست که این لایحه را مسدود کرده‌اند، اما فرمان اجرایی را که بعداً در مورد اصلاحات پلیس صادر کرد، جشن گرفت.

بایدن در سال 2020 در کمپین شهرداری توصیه های مشابهی را به افسران پلیس ارائه کرد.

بایدن همچنین خاطرنشان کرد که «اولین قانون اساسی ایمنی اسلحه در نزدیک به 30 سال گذشته» را پس از تیراندازی های گسترده در بوفالو، نیویورک و اووالد، تگزاس، در سال گذشته امضا کرد.

بایدن می‌پرسد چرا پلیس «همیشه با نیروی مرگبار تیراندازی می‌کند»
او گفت: «من تنها کاری را که می‌توانستم انجام دهم: یک فرمان اجرایی تاریخی را امضا کردم که شامل عناصر کلیدی آن لایحه در سطح فدرال بود. پایگاه داده برای رفتار نادرست افسران و سیاست های استفاده از زور را برای تاکید بر کاهش تنش تشدید می کند.

بایدن گفت: «ما باید پلیس ها را دوباره آموزش دهیم. «چرا باید همیشه با نیروی مرگبار شلیک کنید؟ واقعیت این است که اگر شما نیاز به استفاده از سلاح خود دارید، مجبور نیستید این کار را انجام دهید.

وی افزود: «دوستان جناح راستم را دوست دارم که می گویند درخت آزادی از خون میهن پرستان سیراب شده است. اگر نیاز به نگرانی در مورد مقابله با دولت فدرال دارید، به تعدادی F-15 نیاز دارید. شما به AR-15 نیاز ندارید

او افزود که «تعداد گلوله‌هایی را که می‌تواند در یک مجله قرار بگیرد ممنوع خواهد کرد».