بایدن جف زینتز را که مسئول واکنش کووید-19 بود، به عنوان رئیس کارکنان کاخ سفید معرفی کند

قبل از یک رشته انتصابات فدرال، Zients به عنوان رئیس و مدیر عامل شرکت The Advisory Board Co. و رئیس هیئت مدیره اجرایی شرکت خدمت می کرد. او و دیوید بردلی، غول رسانه‌ای، این دو شرکت را عمومی کردند، که هر دو مرد را مولتی میلیونر کرد.

واشنگتن – به گزارش آسوشیتدپرس، جف زینتز، که در اولین سال دولتش پاسخ جو بایدن به همه گیری کووید-19 را هدایت می کرد، به عنوان رئیس جدید دفتر کاخ سفید منصوب می شود.

Zients به مدت 14 ماه به عنوان هماهنگ کننده واکنش کاخ سفید به همه گیری کووید-19، از جمله نظارت بر بزرگترین کمپین واکسیناسیون در تاریخ کشور، خدمت کرد. او همچنین به عنوان مشاور رئیس جمهور خدمت کرد. بایدن در ماه مارس گذشته پس از خروج خود، زینتز را «مردی خدمتگزار و مدیری خبره» توصیف کرد.

مایکل کالینز کاخ سفید را پوشش می دهد. او را در توییتر @mcollinsNEWS دنبال کنید.

از زمانی که زینتز به عنوان هماهنگ کننده واکنش به کووید-19 خدمت می کرد، در موقعیتی کم سابقه به کاخ سفید بازگشته است تا در باقیمانده دوره اول ریاست جمهوری بایدن روی امور کارکنان کار کند.

او همچنین به عنوان رئیس بیمارستان ملی کودکان خدمت کرده است.

“این نمی تواند فقط یک تصادف باشد”: چگونه بایدن از آثار هنری برای تأکید بر پیام خود به آمریکا استفاده می کند

زینتس سالهاست که یکی از اعضای حلقه داخلی بایدن بوده است. زمانی که بایدن معاون رئیس جمهور بود، زینتز به عنوان مدیر شورای اقتصاد ملی با او کار کرد و بعداً در هیئت مدیره ابتکار عمل سرطان بایدن و به عنوان مشاور کمپین ریاست جمهوری بایدن خدمت کرد.

واشنگتن پست اولین کسی بود که گزارش داد بایدن زینتس را به عنوان رئیس دفتر منصوب می کند.

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

جف زینتز که به عنوان هماهنگ کننده جو بایدن رئیس جمهور در واکنش به کووید-19 و مشاور رئیس جمهور خدمت می کرد، رئیس دفتر کاخ سفید خواهد شد.

زینتز، 56 ساله، در حالی که بایدن با پیامدهای کشف اسناد طبقه بندی شده در خانه اش در دلاور و دفتر خصوصی سابقش در واشنگتن و انتظار می رود برای دور دوم نامزد شود، به سمت رئیس ستاد کار می رود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از دو نفر از افراد آشنا به این موضوع گفت، زینتز، مشاور مدیریتی که در دولت باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا نیز خدمت می کرد، جانشین رون کلاین خواهد شد که پس از هدایت دو سال اول ریاست جمهوری بایدن از سمت خود کناره گیری می کند. کلاین قصد دارد در هفته های پس از سخنرانی بایدن در ماه فوریه از کشور خارج شود.

تکامل حقوق همجنسگرایان: چگونه جو بایدن دوستدارترین رئیس جمهور LGBTQ در تاریخ ایالات متحده شد

“ما آن را انجام دادیم”: بایدن سال را با انبوهی از پیروزی‌ها به پایان می‌رساند و به دنبال رقابت در سال 2024 است

جف زینتز که به عنوان هماهنگ کننده جو بایدن رئیس جمهور در واکنش به کووید-19 و مشاور رئیس جمهور خدمت می کرد، رئیس دفتر کاخ سفید خواهد شد.

Zients و همسرش همچنین The Urban Alliance Foundation را تأسیس کردند، یک سازمان غیرانتفاعی که با شرکت‌ها شریک می‌شود تا جوانانی را که از نظر اقتصادی محروم هستند، در تمام طول سال کارآموزی، مربیان بزرگسال و آموزش شغلی ارائه دهند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: جف زینتز، که واکنش WH COVID را هدایت کرد، به عنوان رئیس ستاد بایدن



منبع