بازیکن نیو وریرز می‌گوید «لحظه خوش‌آمدگویی او به گلدن استیت» یک بازی تمرینی شگفت‌انگیز استف کری بود.

استفن کاری.Lampson Yip – روی Images/Getty Images کلیک می کند

  • دی وینچنزو آن را لحظه “به گلدن استیت خوش آمدید” نامید، زیرا بقیه به سختی به این بازی واکنش نشان دادند.

  • من فقط چند ماه است که اینجا هستم و به نظر می رسد یک سال است که اینجا هستم.

    یک بار دیگر، دی وینچنزو آن فرهنگ را به تأثیر کری نسبت داد.

    دی وینچنزو از زمان پیوستن به وریرز، هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان رهبر، توسط کری به باد رفته است. دی وینچنزو که سه سال و نیم اول دوران حرفه ای خود را در میلواکی باکس گذراند، کری را با جیانیس آنتتوکومپو مقایسه کرد.

    دی وینچنزو به یاد آورد که کری توپ را بالا آورد، از یک صفحه نمایش در نیمه زمین استفاده کرد و سپس از داخل نیمه زمین یک پرتاب سه امتیازی زد.

    “و من فکر می کنم با انجام این کار استف، این یک سابقه در رختکن و برای مردم ایجاد می کند، زمانی که در زمین قدم می گذارند، مانند وقتی که ما در زمین قدم می گذاریم، هیچ چیز آسان نیست. بنابراین، بسیار سخت کار کنید و آنگاه خواهید توانست نتایج را ببینید. و صادقانه بگویم که او یک الگوی عالی برای همه ماست.”

    “[Curry]اخلاق کاری جنون آمیز است و بازگشت به زمانی که من در میلواکی بودم نیز مانند اخلاق کاری جیانیس دیوانه کننده است. فقط به این دلیل که من یک قرارداد حداکثر امضا کردم، همه چیز کند می شود. آنها هر روز در باشگاه هستند.

    دی وینچنزو پس از دیدن جنگجویان از نزدیک، قدردان آنها شد. دی وینچنزو در آخرین مهلت معامله سال گذشته از باکس به ساکرامنتو کینگز مبادله شد. او تا حدی به جنگجویان پیوست تا به فرهنگ برنده بازگردد. او از ستارگان گرفته تا مربیان و کادر آموزشی همه را ستایش کرد و گفت که همه باعث شده اند که از او استقبال کنند و در حالی که همه سخت کار می کنند، لذت زیادی نیز دارند.

    دی وینچنزو از کری به عنوان فردی سخت کوش فداکار که به جنگجویان کمک کرده تا یک فرهنگ برنده را ایجاد کنند، تمجید کرد.

دونته دی وینچنزو، گارد واریرز، زمانی که استفن کوری در حین یک مسابقه، ضربه ای نزدیک به نیمه زمین زد، منفجر شد.

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    دی وینچنزو گفت: «چیزی که ذهن من را به خود مشغول کرد این بود که هیچ کس در ورزشگاه واکنش نشان نداد. “مثل اینکه عادی بود، و من اینجا هستم، لعنتی؟ و هیچ کس واکنشی نشان نداد. همه فقط برگشتند، از طرف دیگر به سمت پایین دویدند. بنابراین فکر می کنم که این لحظه خوش آمدگویی من به گلدن استیت بود، مانند [Curry]این کارها را انجام خواهد داد.”

    دونته دی وینچنزو در حالی که در بازی Warriors در سال 2022 به بالا نگاه می کند، در حالی که دستانش را روی زانوهایش قرار می دهد، تکیه می دهد.

    دی وینچنزو گفت: «این یک چیز «من» نیست، بلکه «ما» است. “و حتی سوپراستارها – مانند زمانی که استف وارد می شود، او یکی از بی خودترین افرادی است که من تا به حال ملاقات کرده ام. بنابراین وقتی از رهبران خود چنین چیزی را دارید و همه چیز از قبل مشخص شده است، آماده شدن برای آن آسان است زیرا شما فقط دارید سعی کنید بهترین فردی باشید که می توانید باشید، اما با مفهوم بزرگ و هدف بزرگی که آنها در اینجا در بازی های برنده دارند، قرار بگیرید.”

    استفن کاری لبخند می زند و در طول بازی پیش فصل Warriors در سال 2022 به جلو اشاره می کند.

    دیوینچنزو در گفتگو با Insider هنگام تبلیغ «ندای وظیفه: جنگ مدرن II» که در 28 اکتبر اکران می‌شود (دیوینچنزو می‌گوید آنقدر در این بازی چاشنی دارد که اکنون بازی کردن را «آرام‌کننده» می‌بیند)، دیوینچنزو گفت: «به گلدن استیت خوش آمدید» لحظه ای در حین نزاع فرا رسید.

    دونته دی وینچنزو هنوز در حال عادت کردن به عظمت استفن کاری است.

    دی وینچنزو 25 ساله در فصل گذشته قراردادی دو ساله به مبلغ 9.2 میلیون دلار با گلدن استیت وریرز امضا کرد.

    دونته دی وینچنزوThearon W. Henderson/Getty Images