قاضی امی کونی بارت پیشنهاد برای جلوگیری از برنامه بخشودگی وام دانشجویی بایدن را رد کرد.

یک گروه مالیات دهندگان در ویسکانسین روز چهارشنبه درخواست اضطراری را به دادگاه عالی ارائه کرد.

  • بارت که درخواست های اضطراری خارج از ویسکانسین را رسیدگی می کند، پیشنهاد گروه را رد کرد. او توضیحی ارائه نکرد و موضوع را به دادگاه 9 نفره ارجاع نداد.

    رد دادگاه عالی یک پیروزی برای دولت بایدن به ارمغان می آورد که قرار است 10000 دلار برای وام گیرندگان فدرال که کمتر از 125000 دلار درآمد دارند و 20000 دلار برای دریافت کنندگان گرنت پل با درآمد کمتر از 125000 دلار لغو کند.

    امی کونی بارت

    قاضی بارت تلاش برای جلوگیری از برنامه بخشودگی وام دانشجویی بایدن را رد کرد.

  • بایدن روز دوشنبه اعلام کرد که 8 میلیون وام گیرنده قبلاً از طریق فرم آنلاینی که پر کردن آن چند دقیقه طول می کشد، درخواست کمک کرده اند و به اطلاعات اولیه مانند آدرس ایمیل وام گیرنده و شماره تامین اجتماعی نیاز دارد.

    این تصمیم یک روز پس از آن اتخاذ شد که انجمن مالیات دهندگان شهرستان براون در ویسکانسین درخواستی اضطراری به دادگاه عالی ارائه کرد و مدعی شد که برنامه لغو بدهی دانشجویی بایدن باید متوقف شود زیرا رئیس جمهور با تصویب این تخفیف بدون تأیید کنگره از اختیارات قانون اساسی خود فراتر رفته است.

    با توجه به اینکه دادگاه‌های بدوی قبلاً چالش‌های این گروه را در قبال برنامه بایدن رد کرده بودند و حکم به نداشتن وجهه قانونی داشتند، این درخواست به طور گسترده‌ای در نظر گرفته شد. از آنجایی که روند تجدید نظر هنوز در حال انجام بود، گروه مالیات دهندگان پیشنهاد خود را به دیوان عالی افزایش داد که در نهایت شکست خورد.

    هدف بایدن لغو 20000 دلار برای میلیون ها وام گیرنده است.

  • امی کونی بارت، قاضی دادگاه عالی ایالات متحده.AP Photo/ دامیان دوارگانس

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    قاضی امی کونی بارت روز پنجشنبه چالش قانونی برای جلوگیری از طرح بخشش وام دانشجویی جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن را رد کرد.