اورلین در سواحل مکزیک به طوفان تبدیل می شود

مناطقی در سراسر سواحل سرزمین اصلی مکزیک تحت هشدار طوفان استوایی و نظارت بر طوفان بودند. مرکز ملی طوفان گفت که انتظار دارد در روز شنبه هشدارهای بیشتری در طول روز صادر شود.

حداکثر بادهای پایدار طوفان نزدیک به 75 مایل در ساعت بود، با تندبادهای حتی بیشتر، و بادهای با نیروی طوفان استوایی تا 45 مایلی از مرکز طوفان گسترش یافتند. آژانس هواشناسی خاطرنشان کرد “تا روز یکشنبه تقویت پایدار پیش بینی می شود.”

به گفته مرکز ملی طوفان، اورلین که در حدود 235 مایلی جنوب-جنوب غربی کابو کورینتس قرار دارد، صبح شنبه با سرعت 5 مایل در ساعت به سمت شمال حرکت می کرد. انتظار می رود تا شنبه شب، طوفان با “سرعت کمی بیشتر” به سمت شمال به شمال شرق حرکت کند.

جلسات شنبه: نیکی لین آهنگ «سخت تر تلاش کن» را اجرا می کند



منبع

سفارت و کنسولگری ایالات متحده در مکزیک به افرادی که در مناطق آسیب دیده هستند توصیه کرد که رسانه های محلی و مرکز ملی طوفان را برای به روز رسانی در مورد طوفان تحت نظر داشته باشند، در صورت نیاز به دنبال سرپناه باشند و از خطوط هوایی برای بررسی اثرات احتمالی پرواز مطلع شوند.

جلسات شنبه: نیکی لین “جین و الماس” را اجرا می کند

انتظار می رود اورلین در نهایت قبل از رسیدن به سواحل سرزمین اصلی مکزیک در اوایل هفته آینده ضعیف شود.

برخی از بخش‌های مکزیک ممکن است با سه تا پنج اینچ بارندگی همراه باشد، که مقادیر محلی آن به ده اینچ می‌رسد و خطر سیل ناگهانی و رانش زمین را ایجاد می‌کند. مرکز ملی طوفان نسبت به «شرایط خطرناک موج‌سواری و موج‌سواری فعلی» در امتداد سواحل جنوب غربی مکزیک و بخش جنوبی شبه‌جزیره باخا کالیفرنیا هشدار داد.

تماس جعلی بانکی پلیس را به شواهد جدیدی در مورد مرگ مادر و دختر هدایت می کند

به گفته مرکز ملی طوفان، اورلین، در سواحل اقیانوس آرام مکزیک، روز شنبه به یک طوفان تبدیل شد. طوفان کند حرکت به عنوان یک طوفان قدرتمند می آید طوفان ایان همچنان به ایجاد شرایط آب و هوایی شدید در سراسر ایالت های جنوب شرقی ایالات متحده ادامه می دهد.