اسناد اوباما به درستی بررسی شد

بایر با اشاره به اینکه پرزیدنت اوباما این فرآیندها را دنبال کرد تا آن اسناد را به شیکاگو برساند، توضیح داد: “فرآیندی وجود دارد.” او گفت در حالی که “شکایت های زیادی وجود داشت که آنها طبق وعده داده شده در اینترنت پست نشدند”، “چگونگی رسیدگی به آنها در این فرآیند انجام شد.”

استفان کولبرت، آینسلی ارهارت، خبرنگار فاکس نیوز را به دلیل تئوری «احمقانه» حمله ترامپ، اف بی آی، شرمنده کرد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

فاکس نیوز/اسکرین شات

ادامه مطلب را در The Daily Beast بخوانید.

از آنجایی که به طور فزاینده ای آشکار می شود که دونالد ترامپ ممکن است با نگهداری اسناد دولتی “فوق محرمانه” در اقامتگاه شخصی خود قانون جاسوسی را نقض کرده باشد، رئیس جمهور سابق به بهانه ای آشنا روی آورد: اوباما نیز این کار را انجام داد.

فاکس نیوز/اسکرین شات

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

اما مدت کوتاهی پس از آن، برت بایر، مجری ارشد سیاسی فاکس نیوز، تلاش کرد تا به بینندگان اطلاع دهد که چه چیزی ترامپ بی‌ارزش است.

بایر افزود: «اسناد پرزیدنت اوباما به درستی رسیدگی شد. و سوال این است که اگر وکلای ترامپ و رئیس‌جمهور سابق در مورد این اسناد بحث می‌کنند، آیا ردپای کاغذی و فرآیندی برای این اسناد وجود دارد؟

رئیس جمهور باراک حسین اوباما 33 میلیون صفحه از اسناد را نگهداری می کرد که بسیاری از آنها طبقه بندی شده بودند. چه تعداد از آنها مربوط به هسته ای بود؟ کلمه بسیار است!» ترامپ ارسال شده روز جمعه در پلتفرم رسانه اجتماعی خود

او توضیح داد: «اکنون این یک قدرت بزرگ است که رئیس جمهور دارد، یک قدرت فراگیر برای از حالت طبقه بندی خارج می کند، اما مقرراتی نیز وجود دارد که باید انجام شود، فرآیندی باید طی شود. اینطور نیست که شما یک عصا را تکان دهید و بگویید همه این جعبه ها از طبقه بندی خارج شده اند.

به طور خاص، ترامپ مدعی است که او شخصاً همه اسناد مورد بحث را “از طبقه بندی” خارج کرده است – که مایکل اسکات را تداعی می کند. اعلام ورشکستگی بر دفتر– اما همانطور که بایر نیز در بعد از ظهر جمعه فاکس اشاره کرد، به این سادگی نیست.