اسمیت در اوپن بریتانیا پس از تماس بد از پناهگاه سقوط می کند

استیو داگلاس در https://twitter.com/sdouglas80 است





منبع

اسمیت در روز جمعه 255 فوت پرتاب توپ زد، زمانی که یک توپ 8 زیر 64 را شلیک کرد، اما در راند سوم خود فقط حدود 50 پرتاب کرد. او در سوراخ اول از فاصله 4 فوتی و در سوراخ های پنجم، پانزدهم و هجدهم ضربات پرنده کوتاه بیشتری را از دست داد.

یانگ وقتی ضربه دوم خود را خیلی محکم زد و از دروازه هجدهم عبور کرد، به نظر می رسید که ضربه دیگری را رها کند، اما موفق شد یک ضربه را حفظ کند.

اسمیت گفت: «این روز من نبود که پس از 11 یا 12 سوراخ ناامیدکننده، چیزی شبیه به آن (در شماره 13) دریافت کنم.

او در دور پایانی چهار شوت دور از لید شروع می‌کند، مانند او در مسابقات قهرمانی PGA در ساوت هیلز در ماه می، جایی که با تساوی برای سومی به پایان رسید.

___

یک شانس واقعی از یک پرنده تبدیل به یک ضربه زدن برای بوگی شد، و به نظر می رسید که این اشتباه متوجه او شد.

در حالی که اسمیت در شماره 13 تصمیمات بدی می گرفت، جانسون در رده 14 همتراز 5 قرار داشت و یک توپ عقابی را از طریق سبزه به داخل پناهگاهی می چرخاند که مجبور شد از آن خارج شود.

اسمیت گفت: «این کاملا خسته کننده بود. احتمالاً این بهترین ضربه ای است که در طول هفته به توپ زدم. من فرصت های زیادی داشتم.»

با ناپدید شدن خورشید و افزایش فشار در اوایل عصر، اشتباهاتی در همه جا در بسته شدن مسیر قدیمی در روز شنبه وجود داشت.

___

گلف AP بیشتر: https://apnews.com/hub/golf و https://twitter.com/AP_Sports

او روز شنبه را با برتری دو ضرب، کمترین مجموع 36 سوراخ در مسابقات اوپن بریتانیا در سنت اندروز، و در موقعیتی قوی برای دویدن در اولین عنوان اصلی آغاز کرد.

ST. اندروز، اسکاتلند (AP) – کامرون اسمیت وارد پناهگاهی در فاصله 3 فوتی زیر توپ خود شد که به طور نامطمئنی روی لبه تله قرار داشت.

کامرون یانگ، 25 ساله آمریکایی را در نظر بگیرید که در اولین اوپن بریتانیا و در جفت نهایی دور سوم بازی می کند.

او گزینه اشتباهی را انتخاب کرد.

ایمن بازی کنید و به نوعی توپ را به بازی برگردانید. یا به دنبال شات جسورانه ای بروید که همه جا خطر داشت.

او آن را چهار پشت سر روری مک‌ایلروی و ویکتور هوولند به پایان رساند، و با پشیمانی فراوان پس از 1 بر 73 که باعث شد در رده سوم با 12 کمتر از امتیاز قرار بگیرد.

او در 14 سالگی کمتر بود و فقط یک ضربه از برتری فاصله داشت وقتی پرچم 4 شماره 16 را به دست گرفت، که در تمام روز یکی از سخت ترین سوراخ ها را بازی می کرد. توپ یانگ به سمت راست بر روی زمین سبز پرتاب شد و تراشه برگشتی او از کنار پین و پایین شیب عبور کرد. او با یک بوجی دو نفره مجروح شد.

این استرالیایی شاهد ناپدید شدن برتری یک شبه خود در دور سوم خسته کننده در مسابقات آزاد بریتانیا بود و در اینجا او در سیزدهمین حفره کورس اولد قرار داشت و تصمیم بزرگی داشت.

جانسون تنها در رده هفتم قرار گرفت و شش شوت از برتری دور شد. او بهترین بازیکن LIV است اما بعید است در حال حاضر کوزه کلارت را بلند کند، که بدون شک برای R&A مناسب است.

یک دابل بوگی 6 نقطه پایین دوری بود که در شماره 18 به پایان رسید، مانند بسیاری از سوراخ‌ها برای مردی که شاید معروف‌ترین مدل موی گلف را داشت – اسمیت پس از از دست دادن یک توپ پرنده پرنده با ناراحتی خم شد.

اسمیت با آهن خود از پناهگاه بلند شد و از آن خارج شد، یک گلوله پست و زشت حدود 100 یاردی به داخل بوته هدر زد و با عصبانیت چماق خود را تاب داد. سپس او در یک بانک در مقابل سبزه هک شد و نتوانست بالا و پایین شود.

همچنین داستین جانسون، شماره 1 سابق که – به عنوان یکی از بازیکنانی که به تور گلف LIV با بودجه عربستان سعودی ملحق شده است – در اواخر روز حرکت در مسیر اشتباهی حرکت کرد – این روزها فقط به 54 حفره بازی عادت کرده است.

جانسون دو سوراخ از سه سوراخ بعدی خود را ایجاد کرد، سپس با یک درایو پایین تر از آنچه که می خواست در شماره 18 برخورد کرد و نزدیک بود به پل سویلکان در جلوی جعبه سه راهی برخورد کند. به نوعی، جانسون با یک پرنده برای راند 71 که با پرنده‌ها در شماره‌های 2 و 3 شروع شد، ظاهر شد، و او را در آن زمان یک شوت از برتری دور کرد.