پروفار خونسردی خود را از دست می دهد، پادرس در بازی NLCS 3 به فیلس باخت

برای اینکه یک زمین اعتصابی باشد، آیا ضربه‌کننده باید «مچ دست‌هایش را بشکند» که می‌خواهد خود را نگه دارد؟ آیا زمانی است که خفاش جلوی بشقاب می رود؟ آیا بر اساس قصد خمیر است؟

سوتو 23 ساله که سن دیگو او را در 2 آگوست در یک معامله پرفروش از واشنگتن خریداری کرد، در سال 2019 در 17 بازی پس از فصل، 5 بازیکن هومر به دست آورد و 14 RBI داشت تا به ملی پوشان کمک کند تا در سری جهانی قهرمان شوند.

فیلادلفیا (AP) – جوریکسون پروفار خونسردی خود را درست قبل از شکست سن دیگو پادرس در بازی از دست داد.

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/mlb و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

سوتو مبارزه می کند

پروفار کلاه خود را به هم کوبید، به تیچنور فریاد زد و سپس به کلاه خود لگد زد و سپس توسط تد بارت، داور صفحه، به بیرون پرتاب شد.

سوتو در این سریال نیز در میدان مناسبی مبارزه کرده است. او مرتکب خطای پرتابی شد و در پیروزی 8-5 سن دیگو در بازی 2 روز چهارشنبه یک توپ را در آفتاب از دست داد.

او گفت: “نه احتمالا نه.” اما در آن لحظه، من این کار را انجام دادم. اما من از آن یاد می‌گیرم.»

پس از بازی، داور پایه اول، گیب مورالس، که با درخواست از صفحه اول تماس برقرار کرد، به نظر می رسید که در مورد اینکه آیا آن را درست انجام داده است یا خیر.

پروفار گفت که سعی دارد از سر راه لغزنده پشت پای دومینگز خارج شود و تاب او را نگه داشت.

این صرفاً یک قضاوت داور است – و قضاوت‌ها تحت قوانین پخش مجدد MLB قابل بررسی نیستند.

اما هنگامی که پروفار خفاش را به سمت گودال سن دیگو پرت کرد و به سمت اول حرکت کرد، داور پایه سوم تاد تیچنور حکم داد که او را تاب داده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است محرومیت از لیگ اصلی بیسبال در راه باشد، گفت: “شانس نیست. MLB مردم را به این دلیل تعلیق نمی کند.

سوتو در این فصل بعد دو بازی دوگانه و چهار بازی RBI داشت و آخرین بار در 1 اکتبر مقابل وایت ساکس به میدان رفت.

باب ملوین، مدیر پادرس، تصمیم داور را رد نکرد – اما لزوماً هم موافق نبود.

با دونده اول و بدون اوت در اینینگ نهم و پادرس با دو ران عقب افتادن در بازی 3 سری مسابقات قهرمانی NL، پروفار فکر کرد که نوسان خود را در زمین 3-2 از سرانتونی دومینگوئز تسکین دهنده فیلیز بررسی کرده است.

ملوین درباره دیدگاه خود گفت: «کمی مسدود شده است. “در ابتدا، به نظر می رسید که ممکن است رفته باشد. برگرد و به آن نگاه کن، شاید خفاش از آنجا بیرون نیامده است. این یک تماس نزدیک است، یک تماس سخت. اما شاید نه.”

در روز جمعه، او نتوانست ضربه اینین دوم برایسون استات را از عبور از او دور نگه دارد و برای یک دبل به دیوار رسید. پادرس ها بدون تسلیم شدن از آن چارچوب خارج شدند، اما در ششمین مسابقه خوش شانس نبودند، زمانی که سوتو نتوانست کشتی غرق شده الک بوم را با یک تلاش غواصی به دام بیاندازد که منجر به دوبل RBI شد که فیلادلفیا را به دوش برد. کوسن.

پروفار گفت: «باید پیاده روی می شد.

خوان سوتو، ستاره تیم پادرس، 1 به 3 رفت و میانگین فصل بعد خود را در سال جاری به 231. رساند، اما 13 بازی متوالی در فصل عادی بدون حضور در خانه انجام داده است.

نیازی به بررسی آن در قوانین رسمی بیسبال نیست: در تقریباً 200 صفحه ای که لیگ برتر بیسبال را اداره می کنند، هیچ اشاره ای به نحوه نامگذاری آن نشده است.

با دو اوت و یک دونده اول در انتهای نهم، ویلمر فلورس غول‌ها در زمینی از مکس شرزر تاب خورده بود. برخی از هواداران عصبانی در پارک اوراکل زباله‌ها را روی چمن‌های بیرون زمین پرتاب کردند.

سال گذشته، یک نوسان چک به شدت مورد مناقشه، به بازی تصمیم‌گیرنده 5 از رقابت‌های موردانتظار سری NL Division بین لس آنجلس داجرز و جاینت سان فرانسیسکو پایان داد.

تاب های چک مدت هاست که بخش بسیار مورد بحث بیسبال بوده است.

___

آیا او این کار را دوباره انجام می دهد؟

به‌جای پیاده‌روی که دونده‌ها را در رده اول و دوم قرار می‌داد، این اولین حرکت مهمی برای دومینگز بود، که دو ضرب بعدی را کنار گذاشت تا برد 4-2 را تکمیل کند و فیلادلفیا را با برتری 2-1 در بهترین بازی‌ها به پایان برساند. -از هفت تطبیق.

او گفت: “ما یک بازی انجام می دهیم و با احساسات بازی می کنیم.” ما نرم بازی نمی کنیم. ما برای برد بازی می کنیم. من با احساسات بازی می کنم.»

او گفت: “من واقعاً فرصت خوبی برای دیدن (بازپخش) نداشتم، اما تقریباً مطمئن هستم که نرفتم.” «شاید خفاش جلو بود، اما من داشتم از سر راه خارج می شدم و نرفتم. من تاب نخوردم.»

در مورد واکنش خود، پروفار پشیمان نیست – اگرچه او اعتراف کرد که در شرایط مشابه در آینده واکنش متفاوتی نشان خواهد داد.

سوتو از زمانی که پادرس برای به دست آوردن او شش بازیکن با ارزش را مبادله کرد، شاهد کاهش قدرت خود بود. در 52 بازی فصل معمولی از زمان معامله، سوتو به شش هومر با 16 RBI ضربه زد در حالی که 0.236 ضربه می زد و 0.390 می زد.

او گفت: «بدیهی است که لحظه بزرگی است.