یک TikToker که به شدت در فضای مجازی منتشر شد و گفت که با پدر ناتنی خود ازدواج کرده است، با به اشتراک گذاشتن “داستان واقعی” در مورد همسرش بینندگان را گیج کرده است.

با این حال، برخی از بینندگان آن را به این معنا دانستند که ویدیوی اصلی و ویروسی به سادگی نادرست است. یکی از کامنت‌کنندگان نوشت: “او ناپدری او نیست. این یک شوخی بود که به طور غیرمنتظره ای در فضای مجازی منتشر شد.”

بیش از 124000 نظر به آپلود واکنش نشان دادند و خواستار اطلاعات بیشتر شدند.

  • ویدئویی از زنی که گفته بود با پدر ناتنی خود ازدواج کرده است، 22.3 میلیون بار در TikTok دیده شد.

  • یکی از بینندگان در کامنتی که 62300 بار لایک شده، نوشت: «فکم افتاد. نظر دیگری که 14100 لایک دریافت کرد، خوانده شد: «اینجا چشم کناری وجود ندارد، من کاملاً سرم را قضاوت می‌کنم».

    بسیاری از کاربران TikToker ویدیو را دوخته و دوتایی کردند و از این داستان شوکه شده به نظر می‌رسند – واکنش بی‌صدا یک آپلودکننده بیش از 103000 بازدید داشت.

    TikTok که شامل هشتگ های #vegas، #marryyourmomsex، #agegap و #itsworthit در کپشن بود، بیش از 124000 نظر دریافت کرد که بسیاری از آنها با شوک و سردرگمی واکنش نشان دادند.

    این ویدیو بیش از 300 نظر را به خود جلب کرد و بسیاری هنوز از آنچه که داستان واقعی بود گیج شده بودند. در یک کامنت که 786 لایک دریافت کرد، آمده است: “من واقعاً برای از دست دادن شما متاسفم و این زیبا است، اما واقعاً توضیح نمی دهد که او چگونه پدر ناپدری شما است.”

    سازنده در کامنتی زیر ویدیوی خودش نوشت: “انتظار نداشتم ویدیو به اندازه‌ای که انجام شد منفجر شود.”

    در ویدئوی دیگری، او پیشنهاد کرد که شوهرش در واقع بهترین دوست برادر مرحومش است و بینندگان را گیج می‌کند.

  • در این آپلود یک دقیقه ای که بیش از 217000 بازدید داشت، او گفت که برادرش در یک تصادف با موتورسیکلت جان خود را از دست داده و او با بهترین دوستش صمیمی شد و در نهایت زوج شد و صاحب فرزند شد.

    در 28 فوریه، یک TikToker با نام کاربری @Christywho_ ویدیویی را با عنوان روی صفحه به اشتراک گذاشت: “ازدواج با ناتنی ام بهترین تصمیمی بود که تا به حال گرفته ام.”

    پس از پاسخ اولیه به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر، سازنده نظری برای انتشار برای روشن شدن وضعیت ارائه نکرد و به درخواست‌های پیگیری متعدد پاسخ نداد.

    این ویدئو همچنین به توییتر راه یافت، جایی که کاربری که توسط Maladroithe@ مراجعه می‌کند، اسکرین شات ویدیوی اصلی را در 27 فوریه به اشتراک گذاشت. یک توییت که بیش از 700000 بار مشاهده شد و 207 توییت نقل قول دریافت کرد، از جمله یکی از یک کاربر که نوشت“لطفا کسی می تواند اینترنت را قطع کند؟ من دیگر آن را نمی خواهم.”

    این آپلود که بیش از 22.3 میلیون بار مشاهده شد، مردی را نشان می‌دهد که زنی را در آغوش می‌گیرد که پاهایش را در حالی که می‌ایستادند و می‌بوسند، دور او پیچیده شده بود. در پس زمینه، دو زن در حال عکس گرفتن از این زوج در مقابل گل آرایی دیده می شدند، در حالی که مردی با کت و شلوار لبخند می زد و کف می زد.

    برای داستان‌های بیشتر مانند این، پوشش تیم فرهنگ دیجیتال Insider را در اینجا بررسی کنید.

    سپس این ویدئو صحنه ویروسی از در آغوش گرفتن این زوج را نشان داد، همراه با عنوان روی صفحه، “در وگاس ازدواج کردم تا بتوانیم بعداً عروسی کنیم.” کپشن کنار ویدیو این بود: «به اندازه داستان دیگر جالب نیست، اما اکنون می‌توانید بچه‌ها و برادرم را تنها بگذارید».

    در 2 مارس، TikToker ویدیویی را به اشتراک گذاشت که 391,000 بازدید دریافت کرد و نوشت که می‌خواهد برخی چیزها را در یک عنوان روی صفحه “روشن کند”. او سپس از زیرنویس برای پاسخ به سؤالات استفاده کرد و گفت که او آراسته نبوده، توسط پدر ناتنی‌اش بزرگ نشده است، وقتی او را ملاقات کرد خردسال نبود و هنوز با مادرش صحبت می‌کند.

    برخی از بینندگان خواستار جزئیات بیشتر و توضیح بیشتر در مورد این رویداد شدند. “آیا تنها من تعجب می کنم که حال مادرت چطور است؟” یکی از بینندگان در نظری که بیش از 3000 بار لایک شده بود پرسید. “7 میلیارد نفر در جهان وجود دارد چرا؟” از دیگری پرسید و بیش از 9000 لایک دریافت کرد.

    TikToker بیش از 112800 دنبال کننده در این برنامه دارد و ویدیوهایی را منتشر می کند که به نظر می رسد زمان گذراندن او را با خانواده خود نشان می دهد، از جمله یک ویدیوی مونتاژ از عروسی وی در وگاس.

    زنی پس از اینکه گفت با پدر ناپدری خود ازدواج کرده است، در TikTok به سرعت منتشر شد، اما در ادامه بینندگان را گیج کرد و گفت که شوهرش در واقع بهترین دوست برادرش است.

    اما به نظر می‌رسد بینندگان حتی بیشتر گیج شده‌اند، زیرا بسیاری از TikToker از TikToker می‌خواهند که ویدیویی در طول داستان منتشر کند که جزئیات پس‌زمینه این ازدواج را شرح دهد.

    یک TikToker زمانی که گفت با پدر ناتنی خود ازدواج کرده است، بیش از 22 میلیون بازدید داشته است.TikTok: @christywho_

    • در 3 مارس، کاربر ویدیویی را به اشتراک گذاشت که با عنوان روی صفحه شروع شد: «داستان واقعی ما چگونه پیش رفت».

      اصل مقاله را در Insider بخوانید





    منبع

    زن و مردی در آغوش گرفته اند و روی صفحه نوشته ای روی آن نوشته شده است که او با پدر ناتنی خود ازدواج کرده است.