یارومیر جاگر با تقریباً 51 گل رکورد 1099 گل خود را به ثمر رساند

ورزش های بیشتر AP: https://apnews.com/hub/apf-sports و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

جاگر کار خود را در آمریکای شمالی با 844 گل در فصل عادی و پلی آف تکمیل کرد. او 93 گل در لیگ روسیه/لیگ هاکی قاره ای، 107 گل در لیگ چکسلواکی و چک و 55 گل در مسابقات بین المللی از جمله المپیک، جام جهانی، مسابقات قهرمانی جهان و تورهای هاکی یورو به ثمر رساند.

یاگر با سه گل و 8 پاس گل، 11 امتیاز در 19 بازی برای کلادنو در این فصل کسب کرده است.

گرتزکی، رکورددار گلزن NHL با 894 گل، 1072 گل در فصل عادی و پلی آف در NHL و WHA و 26 گل در مسابقات بین المللی بزرگسالان داشت. طبق گزارش هاکی کانادا، آنها شامل 17 در جام کانادا، سه در جام جهانی و 6 مورد در مسابقات قهرمانی جهان هستند.

وینگر که دومین امتیاز آور NHL در سال 2018 بود که توسط کلگری فلیمز آزاد شد، 1099 گل خود را در بازی های حرفه ای و تورنمنت های بین المللی به ثمر رساند.

یاگر در نوجوانی اولین بازی خود را برای کلادنو انجام داد و پس از آزادی توسط Flames به باشگاه – که اکنون مالک آن است – بازگشت.

جاگر قبل از اسکیت زدن دور تور، توپ را در پشت تور جمع کرد تا کلادنو را در ساعت 4:32 دقیقه پایانی 4-3 جلو بیاندازد. این دومین امتیاز او در این بازی بود. او همچنین یک پاس گل دریافت کرد که توماس پلکانک، دیگر بازیکن سابق NHL، بازی را با تساوی 1-1 در دوره ابتدایی به ثمر رساند.

یاگر که در 15 فوریه 51 ساله خواهد شد، یکشنبه برای شوالیه های Kladno در شکست 5-4 در Trinec در لیگ چک گلزنی کرد.

پراگ (AP) – یارومیر جاگر تولد 51 سالگی خود را حدود یک هفته زودتر جشن گرفت و 1099مین گل خود را به ثمر رساند و از وین گرتزکی در بالای جدول پیشی گرفت.

___