چرا ران دیسانتیس قوانین اسلحه را که اکثر مردم فلوریدا حمایت می کنند، کاهش می دهد؟

این لایحه به مردم فلوریدی اجازه می دهد تا بدون مجوز یا آموزش اسلحه حمل کنند. عکس: جو رادل/گتی ایماژ

“من قصد ندارم بگویم که صورتحساب که [DeSantis] آلیسا اکبر، یک سازمان‌دهنده مستقر در تالاهاسی برای گروه ایمنی اسلحه مارس برای زندگی ما، می‌گوید که این مورد به‌طور خاص بسیار شنیع بود. “مفهوم خلاص شدن از مجوز حمل مخفی صادقانه ویرانگر است.”

مربوط: اکنون جمهوری خواهان در کنترل مجلس نمایندگان چه امیدهایی برای اصلاح سلاح دارند؟

اگرچه لایحه حمل غیرمجاز اکنون تصویب شده است، حامیان ایمنی اسلحه می گویند که همچنان متعهد به پاسخگویی قانونگذاران جمهوری خواه به دلیل حمایت از این لایحه بسیار نامحبوب هستند.

بورگوس در حالی که اشک می ریخت گفت: «من در جنگ با وحشت هایی هستم که ممکن است جوان بمیرم. «این همه‌گیری با این لایحه به جنگ تمام عیار تبدیل خواهد شد. بنابراین من از همه شما می خواهم که با این لایحه مرگبار که برای ذهن ما مخرب و برای جامعه مخرب است مخالفت کنید – رای منفی. زندگی من، زندگی فرزندانم و زندگی فرزندان شما به آن بستگی دارد.»

یک “پیشنهاد منحصر به فرد شنیع”

کلانتر جان مینا از اورنج کانتی گفت: «این نمی‌تواند جوامع ما را امن‌تر کند. در مورد مشکل با جان استوارت گفت. “این آنها را خطرناک تر می کند.”

مردم از یادبود قربانیان تیراندازی در دبیرستان مارجوری استونمن داگلاس در پنجمین سالگرد کشتار در پارکلند فلوریدا بازدید می کنند. عکس: چاندان خانا/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ

با کنترل گسترده جمهوریخواهان بر مجلس قانونگذاری و فرمانداری ایالت، این لایحه – که به اهالی فلوریدی اجازه می دهد بدون مجوز یا آموزش اسلحه حمل کنند – قبل از اینکه توسط دیسانتیس به قانون تبدیل شود، به راحتی هر دو مجلس را تصویب کرد. مجلس فلوریدا اواخر ماه گذشته با 76 رای موافق در برابر 32 رای موافق این لایحه را تصویب کرد و سپس سنا این طرح را با 27 رای موافق در مقابل 13 رای موافق به تصویب رساند.

در ارتباط بودن

تحقیقات نشان می دهد که حذف الزامات مجوز برای حمل اسلحه مخفی ممکن است به افزایش جرایم خشن کمک کند. یک مطالعه منتشر شده در سال 2019 نشان داد که ایالت ها در سال های پس از لغو مقررات مربوط به حمل سلاح گرم مخفیانه شاهد افزایش 13 تا 15 درصدی در میزان جرایم خشن بوده اند.

دیسانتیس در سخنرانی ماه گذشته خود در ایالت ایالتی گفت: «حق قانون اساسی نباید مستلزم صدور مجوز از دولت باشد. زمان آن فرا رسیده است که به ۲۵ ایالت دیگر ملحق شویم تا قانون اساسی را در ایالت فلوریدا تصویب کنیم.

شانون واتس، بنیانگذار گروه ایمنی اسلحه Moms Demand Action، گفت: “من فکر می کنم مهم است که قانونگذاران بدانند که ما آنها را زیر نظر داریم.” “اگر آنها کار درست را انجام دهند، ما از آنها حمایت خواهیم کرد و اگر آنها کار اشتباهی انجام دهند، ما وظیفه آنها را خواهیم داشت.”

آل نین هویس، رئیس انجمن و کلانتر شهرستان هرناندو، در یک کنفرانس مطبوعاتی در ژانویه گفت: “جنایتکاران شغلی خشن برای مجوز دولتی برای حمل اسلحه درخواست نمی کنند.” “حذف روند صدور مجوز به شهروندان قانونمند ما در حمایت هایی که برای دفاع از خود و خانواده خود در برابر جنایتکارانی که قصد آسیب رساندن به آنها را دارند، کمک می کند.”

اکبر گفت: «تمام حرکات سیاسی او و تمام قلدری‌هایی که انجام می‌دهد تا مردم به راه او رأی دهند، به قیمت جان است. “آنها فقط نکات صحبت کردن نیستند. آنها فقط تصورات سیاسی نیستند. آنها واقعی هستند و جوانانی در جوامع در این ایالت وجود دارند که دائماً از روش هایی که او این لوایح را پیش می برد آسیب می بینند.





منبع

مربوط:“این یک سلاح برای شکار مردم است!” چرا بسیاری از آمریکایی ها از AR-15 متنفرند – و عاشق آن هستند

نیازی به «برگه مجوز» نیست

این نگرانی ها باعث ایجاد شکاف در میان افسران اجرای قانون فلوریدا شده است. اگرچه انجمن کلانترهای فلوریدا از این لایحه حمایت کرد، تعدادی از افسران گفتند که می ترسند این سیاست فقط آنها و همکارانشان را بیشتر به خطر بیندازد.

مربوط: ماکسول فراست، عضو کنگره اول ژنرال Z می گوید او بخشی از “نسل تیراندازی انبوه” است.

برای حامیان ایمنی اسلحه، ارائه قبض حمل غیرمجاز توسط جمهوریخواهان در سالگرد پارکلند بی‌رحمانه است. دبی موکارسل پاول، نماینده سابق کنگره دموکرات از فلوریدا و اکنون مشاور ارشد گروه ایمنی اسلحه گیفوردز، اقدامات جمهوری خواهان را “شرم آور” توصیف کرد.

گروه های ایمنی اسلحه شواهدی ارائه کرده اند که نشان می دهد قانون حمل بدون مجوز به افزایش خشونت کمک می کند. آنها فرماندار را متهم می کنند که در ایالتی که شاهد دو مورد از مرگبارترین تیراندازی های جمعی در آمریکا بوده، جاه طلبی های ریاست جمهوری را بر امنیت رای دهندگان خود اولویت داده است.

بررسی ها نشان می دهد که ساکنان فلوریدا به طور گسترده با حمل بدون مجوز مخالف هستند. یک نظرسنجی اخیر که توسط آزمایشگاه تحقیقات افکار عمومی دانشگاه فلوریدا شمالی انجام شد، نشان داد که 77 درصد از رأی دهندگان فلوریدا، از جمله 62 درصد جمهوری خواهان، از این پیشنهاد حمایت نمی کنند.

موکارسل پاول گفت: «ما شاهد افزایش افراط گرایی و رادیکالیسم از سوی دیسانتیس و قانونگذارانی هستیم که کاملاً به او وفادار هستند. آنها کاری را انجام نخواهند داد که او از آن حمایت نکند.»

بیست و پنج ایالت قبلاً قوانینی وضع کرده اند که به ساکنان اجازه می دهد بدون مجوز سلاح گرم داشته باشند و فلوریدا در ماه ژوئیه بیست و ششمین ایالت خواهد بود که این سیاست اجرایی شود.

قانون‌گذاران جمهوری‌خواه در سراسر کشور در سال‌های اخیر از حمل غیرمجاز یا «حمل قانون اساسی» به حامیان آن استقبال کرده‌اند. این سیاست مورد ستایش فعالان دست راستی قرار گرفته است که هرگونه مقررات مربوط به سلاح گرم را نقض قانون اصلاحیه دوم خود برای حمل سلاح می دانند. قانون فلوریدا قبلاً تصریح می‌کرد که کسانی که می‌خواهند اسلحه مخفی به همراه داشته باشند باید آموزش ایمنی را تکمیل کنند و بررسی سوابق دقیق‌تری را انجام دهند، اما جمهوری‌خواهان این الزامات را کنار گذاشتند.

به نظر می رسد آمار جنایت فلوریدا این استدلال را به چالش می کشد. گزارش سالانه جرم و جنایت یکنواخت 2021 نشان داد که نرخ جرم و جنایت در فلوریدا به پایین ترین حد در 50 سال گذشته رسیده است، واقعیتی که خود دیسانتیس در آدرس ایالت خود تبلیغ کرد.

فعالان حقوق اسلحه به طور مشابه از DeSantis به دلیل برگزاری رویدادهایی که در آن اسلحه گرم ممنوع است، انتقاد کرده اند. یک معترض حقوق اسلحه در ماه اکتبر به دلیل تجاوز به یک رویداد حزب جمهوری خواه در شهرستان آلاچوا که دیسانتیس در آن سخنرانی می کرد دستگیر شد، اگرچه این اتهامات بعداً لغو شد. معترض تابلویی در دست داشت که روی آن نوشته شده بود: «من توسط دیسانتیس خلع سلاح نمی شوم».

با توجه به این شکایات از سوی فعالان راست‌گرا، حامیان ایمنی اسلحه نگرانند که دیسانتیس در نهایت برای جلب نظر رای‌دهندگان اولیه جمهوری‌خواه به یک سیاست حمل بدون مجوز باز فشار بیاورد. آنها می گویند که تلفات انسانی چنین استراتژی سیاسی می تواند ویرانگر باشد.

آکبار گفت که از قانون‌گذاران شنیده است که برخی از همکارانشان فقط از لایحه حمل بدون مجوز حمایت کرده‌اند، زیرا می‌خواهند در لطف DeSantis باقی بمانند.

فرماندار ران دیسانتیس در اوایل این ماه به کاپیتول فلوریدا رفت تا لایحه ای را پشت درهای بسته با تعداد انگشت شماری از متحدانش امضا کند. این لایحه، یکی از بسیاری از پیشنهادات جناح راست که جمهوری خواهان فلوریدا امیدوارند در این جلسه قانونگذاری تصویب کنند، ترس و خشم طرفداران ایمنی اسلحه را برانگیخته است: حمل بدون مجوز.

جی کالینز، سناتور جمهوری خواه ایالتی، ماه گذشته در یک جلسه استماع کمیته گفت: “من معتقدم که این به یک چیز کاملاً واضح است که نباید نقض شود.” ما نیازی به این نداریم که دولت مانع حقوق شهروندان قانونمند شود.»

مدافعان بخش قابل توجهی از تقصیر این لایحه را بر دوش دیسانتیس می‌اندازند و قانونگذاران جمهوری‌خواه را متهم می‌کنند که اجازه داده‌اند وفاداری آنها به فرماندار بر خواسته‌های رای دهندگانشان اولویت داشته باشد.

حتی پیشنهاد حمل غیرمجاز باعث ناامیدی در میان فعالان حقوق اسلحه شده است که می گویند این قانون به اندازه کافی پیش نمی رود. این فعالان در عوض خواهان قانونی مشابه آنچه در تگزاس استفاده می‌شود، به ساکنان اجازه می‌دهد به‌جای محدود کردن این سیاست به سلاح‌های مخفی، آشکارا بدون مجوز، اسلحه حمل کنند. همانطور که یکی از حامیان حقوق اسلحه در جلسه استماع کمیته ماه گذشته بیان کرد، شکست دیسانتیس در تصویب قانون حمل بدون مجوز باز نشان دهنده «ناتوانی سیاسی» است.

اکبر گفت: «دیسانتیس راهی برای قلدری کردن مردم برای تسلیم شدن، انجام آنچه می‌خواهد دارد، و من واقعاً معتقدم که این لایحه نیز بخشی از آن است.»

واتس موضع دیسانتیس را به سخره گرفت و گفت: «اسلحه همه جا برای تو است، اما نه برای من»، و افزود: «فرماندار می‌داند که دسترسی آسان مردم به اسلحه و سپس حضور در رویدادهای او خطرناک است. و با این حال، او همان افراد را در مدارس و مکان‌های عمومی می‌خواهد. اوج نفاق است.»

آخرین فشار جمهوری خواهان نشان دهنده انحراف گسترده تر به سمت راست در سیاست فلوریدا از زمان روی کار آمدن دیسانتیس در سال 2019 است، حتی با وجود اینکه ترامپ در سال 2020 تنها سه امتیاز از ایالت میدان نبرد را پشت سر گذاشت. نظرسنجی ها نشان می دهد که اکثریت مردم فلوریدا با این سیاست مخالف هستند و نظرسنجی های قبلی نشان داده است. که رای دهندگان فلوریدا به طور قاطع از سایر اقدامات ایمنی اسلحه مانند بررسی پیشینه جهانی و دوره های انتظار اجباری حمایت می کنند.

فراست گفت: «این فقط یکی از قوانینی است که منجر به مرگ، آسیب و آسیب خواهد شد.» اما همه اینها بخشی از یک برنامه بزرگتر در اینجا است زیرا او بیشتر به کاندیداتوری برای ریاست جمهوری علاقه مند است تا مدیریت ایالت فلوریدا.”

“قلدری مردم برای تسلیم”

در جلسه مارس کمیته در مورد لایحه حمل بدون مجوز، ده ها تن از ساکنان فلوریدا این ترس ها را تکرار کردند. ایزابلا بورگوس، داوطلب گروه ایمنی اسلحه، دانشجویان خواستار اقدام هستند و یک دانشجوی سال اول در دانشگاه ایالتی فلوریدا، شهادت عاطفی در مورد اینکه چگونه مرتباً در حین راه رفتن در محوطه دانشگاه از زندگی خود می ترسد، ارائه کرد. بورگوس تنها چند هفته پس از حمله یک مرد مسلح به دانشگاه ایالتی میشیگان که سه دانشجو را کشت، صحبت کرد.

در ماه فوریه، فلوریدا پنج سال از تیراندازی در دبیرستان مارجوری استونمن داگلاس در پارکلند که جان 14 دانش آموز و سه معلم را گرفت، جشن گرفت. این حمله کمتر از دو سال پس از آن صورت گرفت که یک مرد مسلح 49 نفر را در Pulse، یک کلوپ شبانه LGBTQ+ در اورلاندو کشت.

ماکسول فراست، نماینده دموکرات فلوریدا، عضو کنگره، گفت: «همه اینها به نکات گفت‌وگو و قرار دادن او برای کاندیداتوری برای مقام‌های بالاتر مربوط می‌شود. “و در نتیجه، مردم خواهند مرد.”

کیت آلن، یکی از بازماندگان تیراندازی در پارکلند و رهبر اقدام دانشجویان خواستار، گفت: «همه می‌توانند بگویند که حزب‌گرایی افزایش یافته و شکاف حزبی در حال بزرگ‌تر شدن است، و من فکر می‌کنم این در فلوریدا واقعاً مشهود است». “نمایندگان ما، نمایندگان ما در کنگره به دنبال جاه طلبی های سیاسی و منفعت شخصی نسبت به آنچه رای دهندگان خود در واقع می خواهند، هستند.”

این پیشنهاد توسط انجمن کلانترهای فلوریدا، که نماینده 67 کلانتر منتخب در سراسر ایالت است، تأیید شده است.

مردی در مغازه اسلحه فروشی به تفنگ نگاه می کند