پلیس KS یک مرد مسن را به دلیل رانندگی با سرعت 3 مایل در ساعت بیش از حد مجاز “تعقیب” کرد و سپس او را کم کرد.

در این دادخواست ادعا شده است که پلیس های دیگر حاضر در صحنه می دانستند که معاون از زور بیش از حد استفاده کرده و “نگران رفتار او بودند”.

راثبون، که از سال 1993 تا 1996 به عنوان وکیل ایالات متحده در ناحیه کانزاس خدمت کرد، به ستاره گفت که سیگ باید به اتاق اورژانس سفر کند تا کاوشگرهای تیزر از بدنش خارج شود.

یک مرد 80 ساله این هفته علیه کلانتر کانزاس شرقی به دلیل اینکه او را بدون اخطار چشیده است، پس از اینکه ماموران او را به دلیل رانندگی با سرعت 3 مایل در ساعت بیش از حد مجاز تعقیب کردند، شکایت کرد.

او گفت: “تا به امروز، او نمی تواند باور کند که آنها این کار را انجام داده اند.”

وکیل او نوشت، چندین خودرو پلیس برای چند دقیقه سیگ را دنبال کردند که او به سمت خودروی خانواده‌اش می‌رفت، اگرچه او متوجه نشد که “موضوع تعقیب” است. او پارک کرد، پیاده شد و توسط افسران چندین آژانس محاصره شد.

طبق دادخواست، دو افسر پلیس Chanute اسلحه های خود را روی سیگ کشیدند. با نگاهی “معجبانه” به آنها، دستانش را بالا برد که در اسکرین شات فیلم دوربین بدنه این حادثه دیده می شود.

وکیل وی نوشت، بدون اخطار، معاون از Taser در Sigg استفاده کرد – اگرچه سازنده TASER X2 در مورد استفاده از آن “بر روی افراد مسن” هشدار می دهد. وکیلش گفت که سیگ «مثل سنگ» به زمین افتاد و سرش را برید.

سوابق دادگاه نشان می دهد که سیگ به دلیل عدم تسلیم شدن به وسیله نقلیه اضطراری پس از حادثه به گناه خود اعتراف کرد.



منبع

در این دادخواست 250,000 دلار به عنوان خسارت واقعی و 250,000 دلار به عنوان غرامت مجازات محکوم می شود. کلانتری بعدازظهر سه شنبه پیامی مبنی بر درخواست نظر نداد.

جان سیگ در دادخواست فدرال خود گفت که یک ستوان در اداره پلیس ایولا در شهرستان آلن در 16 آوریل 2021، او را با سرعت 38 مایل در ساعت در منطقه ای که حداکثر سرعت آن 35 بود رانندگی کرد و تصمیم گرفت “تعقیب” کند.

راندال راثبون، وکیل وی در ویچیتا، در این دادخواست نوشت: «سیگ زیر لب زیر لب گفت و درک آن سخت بود». هنگامی که مأموران در صحنه با او صحبت می کردند، او نشان داد که نمی داند چه خبر است و احساس درستی ندارد.»

با توجه به دادخواستی که در ناحیه کانزاس ایالات متحده ارائه شده است، یک معاون سابق کلانتری شهرستان آلن فریاد زد: «به میدان بروید».