والری برتینلی از شوهرش تام ویتال درخواست طلاق داد

او در آن زمان گفت: «من همچنین می‌خواهم مهربان و دلسوز باشم و فقط یک چسب زخم را پاره نکنم. “من دوست دارم آن را به آرامی از بین ببرم. اما من فکر می کنم قطعا قدرت و آرامش در تغییر روایت شما و تغییر نگاهی که می توانید به زندگی خود دارید وجود دارد. می دانم برای من است. وقتی نگاهم به زندگیم را تغییر دادم و بیشتر اوقات دست از سرکوب کردن خودم بر نداشتم، قدرت و آرامش در آن نهفته است.»





Source link

با این حال، طبق اسناد طلاق اخیر، ویتال و برتینلی از دسامبر 2019 از هم جدا شده اند.

برتینلی ادامه داد: «اما من خیلی خوشحالم که تا پایان عمر او توانستیم به مکانی زیبا برسیم. ای کاش او هنوز اینجا بود.»

او در این کلیپ گفت: “من فقط روز بسیار بدی را سپری می کنم.” “اما میدونی چیه؟ گاهی اوقات روزهای بدی را می گذرانیم و بعد از آن عبور می کنیم. و سپس یک روز خوب است. بنابراین، من مشتاقانه منتظر روز خوب هستم.»

او همچنین درباره کتابی که در اوایل سال جاری نوشته بود با عنوان «به اندازه کافی: یاد بگیریم آنگونه که هستم دوست داشته باشیم» صحبت کرد. این سرآشپز مشهور در خاطرات خود فاش کرد که او و پسرشان، ولفگانگ، 31 ساله، در آخرین لحظات ون هالن با وی بودند.

این بازیگر و مجری تلویزیونی 62 ساله در 12 مه اسنادی را به دادگاه عالی لس آنجلس کالیفرنیا ارائه کردند – در اسنادی که TODAY به آنها دست یافت – “اختلافات آشتی ناپذیر” را دلیل جدایی آنها ذکر کرد.

برتینلی در جریان حضورش در TODAY در ژانویه، درباره ازدواج خود با ویتال نیز صحبت کرد.

از زمان مرگش، برتینلی علناً در مورد وضعیت روابط آنها قبل از مرگش صحبت کرده است.

والری برتینلی برای پایان دادن به ازدواجش با شوهرش تام ویتال، مدارک طلاق را ثبت کرده است.

او نوشت که زوج سابق پس از طلاق با هم صمیمی بودند.

برتینلی در 1 ژانویه 2011 با ویتال، یک برنامه ریز مالی ازدواج کرد. در نوامبر 2021، مجری برنامه “آشپزی خانگی والری” درخواست جدایی قانونی از همسرش را داد.

زمانی که در ژانویه به TODAY رفت، به هدی قطب گفت: «ما از جهنم های زیادی هم گذشتیم. ما در بسیاری از مقاطع زندگی خود با یکدیگر خوب نبودیم زیرا خیلی جوان و نابالغ بودیم.

برتینلی قبلاً از سال 1981 تا 2007 با ادی ون هالن، اسطوره فقید راک ازدواج کرده بود. در اکتبر 2020، این گیتاریست نمادین در سن 65 سالگی بر اثر سرطان درگذشت.

ویتال و برتینلی با هم فرزندی ندارند.

این اسناد همچنین تأیید می‌کند که این زوج یک قرارداد پیش از ازدواج دارند که «در قوت و اثر کامل و کاملاً برای طرفین الزام‌آور است».

روز دوشنبه، او ویدئویی را در اینستاگرام آپلود کرد که در آن به نظر یکی از طرفداران در مورد غمگین بودنش پاسخ داد.

او در این کتاب به اشتراک گذاشت: “دوستت دارم آخرین کلماتی هستند که اد به من و ولفی می گوید و آنها آخرین کلماتی هستند که قبل از اینکه نفسش قطع شود به او می گوییم.”