هرشل واکر از جزئیات صرف نظر می کند تا بتواند رافائل وارناک را برکنار کند

او گفت: «این افراد جنایات زیادی انجام داده‌اند و آنها را از زندان آزاد کرده‌اند. “در حال حاضر، این چیزی است که من در آنجا سختگیر خواهم بود.”

این نقاط بخشی از یک سیل تبلیغاتی است که به وارناک اجازه می دهد تا برند شخصی خود را برجسته کند، سابقه سنا خود را بر اساس شرایطش توضیح دهد و طرفداران گسترده ای را علیه واکر به راه بیندازد. این دسترسی می تواند در یک ایالت کاملاً تقسیم شده تعیین کننده باشد: وارناک در دور دوم انتخابات ویژه ژانویه 2021 خود با 2 درصد از 4.5 میلیون رای پیروز شد. نظرسنجی ها نشان می دهد که منعکس کننده رقابت داغ دیگری است که جمهوری خواهان برای تغییر تعادل سنا 50-50 به واکر وابسته هستند.

رویکرد گسترده‌تر روشی را که بسیاری از رقبای سیاسی – از جمله وارناک دو سال پیش – تلاش می‌کنند تا مقامات فعلی را در حالت تدافعی قرار دهند، دنبال می‌کند. این روش به ویژه برای نامزدهای جمهوری خواه در سال انتخابات میان دوره ای که دموکرات ها باید در کنار تورم پایدار شرکت کنند، برجسته است. اما بازخوانی واکر، به همان اندازه که هر نامزدی حزب جمهوری‌خواه در سراسر کشور، مرزهای این استراتژی را آزمایش می‌کند، زیرا دموکرات‌ها، یک تازه‌کار سیاسی را نامناسب برای مقامات عالی می‌دانند.

در واقع، طرح استاندارد وارناک در تابستان امسال نسبت به سال 2020 از نظر سیاست سنگین‌تر است، تا حدی به این دلیل که او در مورد اقداماتی صحبت می‌کند که به او در عبور از سنا کمک کرده است. با این حال، در آن مبارزات انتخاباتی، وارناک فعالیت خود را به عنوان یک کشیش باپتیست در مورد گسترش مدیکید و حقوق رای، تبلیغ کرد و جزئیات سیاست را حفظ کرد. به عنوان مثال، او سپس در مورد محدود کردن هزینه های انسولین و اجازه دادن به Medicare برای مذاکره در مورد قیمت دارو با شرکت های داروسازی صحبت کرد. سنا اخیراً مذاکرات قیمت دارو و نسخه محدود سقف انسولین را تصویب کرد. جمهوری خواهان سقف را فقط به مدیکر محدود کردند. Warnock خواستار گسترش آن در تمام مصرف کنندگان، از جمله بیمه شدگان خصوصی شد.

در میان اولین تبلیغات انتخابات عمومی وارناک، ویدیویی از واکر بود که ادعا می کرد درمانی برای کووید-19 می داند. واکر گفت: «من چیزی دارم که می‌تواند شما را وارد ساختمانی کند که وقتی در این غبار خشک قدم می‌زنید، شما را از کووید پاک می‌کند». “این محصول اینجاست – آنها نمی خواهند در مورد آن صحبت کنند.”

آیا از حریف من پرسیده اید؟ بازی نکن شما در حال بازی کردن هستید.

آخرین تلاش های واکر در سیاست، خطرات بالقوه در تلاش برای مطابقت با وارناک را برجسته می کند.

یکی دیگر از آگهی‌های Warnock، واکر را به دلیل عدم موافقت با هیچ یک از سه مناظره طولانی مدت انتخابات عمومی جورجیا، پس از اینکه گفت که «هر زمان و هر روز» با وارناک مناظره خواهد کرد، مورد انتقاد قرار گرفت.

بیشتر آن تغییری نسبت به مبارزات انتخاباتی حزب جمهوری خواه اوست. به هر حال او به راحتی در آن مسابقه پیروز شد و از شهرت خود به عنوان ستاره سابق فوتبال دانشگاه جورجیا و رابطه اش با ترامپ استفاده کرد. اما لیک گفت که کمپین به رسمیت شناخته است که واکر باید «با هر چه بیشتر گرجی‌ها درگیر شود» تا وارناک را شکست دهد.

با این وجود، نامزدی که برای اولین بار انتخاب می شود، شروع به برگزاری رویدادهای بیشتر با موضوع سیاست کرده است: میزگرد با کشاورزان، ملاقات با صاحبان مشاغل، گردهمایی با مجریان قانون، هیئتی با زنان محافظه کار، از جمله همسر نامزد، جولی بلانچارد. واکر اکنون مرتباً با گروه‌هایی از خبرنگاران جمع می‌شود.

این باعث می‌شود که برخی از جمهوری‌خواهان نگران باشند که واکر در ایجاد پرونده خود عقب مانده است. جینجر هاوارد، نماینده جورجیا در کمیته ملی جمهوری خواهان، گفت: «من واقعاً به این موضوع علاقه دارم زیرا هرشل را می شناسم و چپ ها سعی می کنند او را به چیزی تبدیل کنند که نیست.

چیپ لیک، مشاور، با اشاره به اینکه محبوبیت بایدن به شدت از جایگاه وارناک در جورجیا عقب است، گفت: «این هنوز یک ایالت راست میانه در یک سال بسیار جمهوری خواه است. «رای دهندگان از هرشل درخواست نامه سفید در مورد سیاست نمی کنند.»

واکر در مورد تورم قبل از رای گیری اخیر سنا، گفت که او محدود کردن قیمت انسولین را تایید می کند. او درباره تلاش‌های وارناک گفت: «من از برخی از کارهای خوبی که او انجام می‌دهد حمایت می‌کنم، اما این فقط یک چسب زخم است. چرا او برنگردد و به چیزهایی که درست است نرسد؟»

واکر پس از متهم کردن وارناک به حمایت از قانون کاهش تورم بدون «خواندن لایحه»، اعتراف کرد که خودش فقط «بعضی از لایحه» را خوانده است.

لیز مارچیونی، که در دفتر محلی جمهوری‌خواهان شهرستان کاب در شمال آتلانتا داوطلب می‌شود، گفت که اکثر رأی‌دهندگان بیشتر به ارزش‌های گسترده‌تر اهمیت می‌دهند تا جزئیات. او گفت: «هر نامزد باید به سؤالات پاسخ دهد. او افزود، اما واکر “تجربه تجاری عالی دارد.” او یک مسیحی قوی است. و او برای آزادی همه آمریکایی ها کار می کند.»

واکر ستاره سابق فوتبال و دوست رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، به رای دهندگان می گوید که از کشاورزی، کهنه سربازان و اجرای قانون حمایت می کند. او محافظه کاری فرهنگی و حمایت از سلامت روان خود را می فروشد. او وارناک را به‌عنوان طرفدار جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا معرفی می‌کند. با این حال، زمانی که از واکر برای جایگزینی مشخص برای «دستور کار بایدن-وارناک» خواسته می‌شود، از واکر بیشتر به کلیات و مماس‌های پیچیده اشاره می‌کند – یا سؤال را برمی‌گرداند.

واکر هنگام حمله به وارناک، جزئیات را نیز نادیده می گیرد. واکر در مورد اینکه چرا زنان باید از او حمایت کنند، گفت: “من آنها را در امان نگه خواهم داشت، نه مانند رقیبم که به نرم‌افزاری در برابر جنایت و قاضی‌های نرم‌افزاری رای می‌دهد.” واکر سپس به یک محاکمه محلی نامشخص در آتلانتا اشاره کرد و مدعی شد که متهمانی که بیش از 100 بار دستگیر شده اند، بوده است.

واکر به سؤال بعدی درباره اینکه چه سیاست هایی را برای مبارزه با تورم گسترده تر دنبال می کند، پاسخی نداد که او وارناک را مقصر می داند. در عوض، او به یک انفرادی در مورد گشت‌های مرزی و جنایت منحرف شد.

واکر اخیراً در پاسخ به این سؤال که در صورت پیروزی به دنبال کدام تکالیف کمیته سنا است، گفت که می‌خواهد روی کشاورزی و «چیزی با ارتش ما» و حمایت از کهنه‌سربازان تمرکز کند.

سطوح تبلیغات پولی دموکرات ها با همان هزینه، بدون طنز.

___

سایر آگهی‌های گروه‌های همسو با Warnock، اغراق‌های واکر در مورد موفقیت‌های تجاری و تحصیلی‌اش و اتهامات همسر اولش درباره رفتار خشونت‌آمیز واکر را شرح داده‌اند.

وارناک در یکی از ایستگاه های کمپین اخیر، گفت: «تفاوت فاحشی بین من و حریفم وجود دارد. سناتور ادامه داد: «این رقابت در مورد این است که چه کسی حاضر است نماینده گرجستان باشد.»

AP را برای پوشش کامل دوره های میان دوره ای در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections و در توییتر دنبال کنید، https://twitter.com/ap_politics.





منبع

کنزو، گا. (AP) – هرشل واکر جمهوری خواه در مورد اینکه رقیب دموکرات او، سناتور آمریکایی رافائل وارناک، چگونه کار خود را در واشنگتن انجام می دهد، حرف های زیادی برای گفتن دارد. اما واکر به طور قابل توجهی کمتر در مورد اینکه خودش با این نقش چه می‌کند فاش می‌کند.

اما او وارد جزئیات نمی شود، و خطوط تشویقی او منعکس کننده اصول محافظه کار استاندارد است. او به جمعیتی که فقط در اتاق ایستاده بودند در شمال شهرستان کاب گفت: «ما به جنگجویان روحانی نیاز داریم… رهبرانی که این کشور را دوست دارند… افرادی با عقل سلیم.

پاسخ واکر تاکنون این است که رقابت را به همه پرسی در مورد بایدن و دموکرات ها تبدیل کند، بنابراین از مقایسه مستقیم بین نامزدهای جورجیا اجتناب می کند. دستیاران واکر می گویند که این تنها راه روشنی برای بررسی بدهی های یک نامزد برای اولین بار نیست. آنها اصرار دارند که این اتفاق نیز با اکثریت گرجی ها طنین انداز شود.

لیک گفت: “این با هر کمپین دیگری که من روی آن کار کرده ام تفاوتی ندارد.” و او افزود، “من به یاد نمی آورم که مبارزات انتخاباتی رافائل وارناک تا این حد دقیق باشد” قبل از پیروزی او بر سن آن زمان. کلی لوفلر.

Warnock به تبلیغات خود با مزیت پولی قابل توجهی دامن زده است. از هفته های پایانی سال 2020 تا 30 ژوئن سال جاری، او بیش از 85 میلیون دلار هزینه کرده است. در مقایسه، واکر 20.2 میلیون دلار جمع آوری کرده و 13.4 میلیون دلار خرج کرده است.

در ملاقات با کشاورزان شمال جورجیا، او متوجه شد که اکثریت صورتحساب مزرعه فدرال – یکی از اصلی ترین هزینه های فدرال برای نسل ها – کمک های غذایی مصرف کننده را تامین می کند. کشاورزان لزوما با این کمک به مصرف کنندگان مخالف نیستند، اگرچه کنگره اغلب بر سر مقدارها با هم مبارزه می کند. اما واکر این خرابی را شنید و فکر کرد که این خرابی بیهوده است، حتی زمانی که یک کشاورز توضیح داد که غذا دادن به کشوری با 330 میلیون نفر «امنیت ملی است».

در حضورهای اخیر، واکر از اولویت دادن به کمک به کشاورزان، کاهش مقررات زیست محیطی که به گفته او منابع انرژی داخلی را محدود می‌کند، و حمایت از سیاست‌های «فرصت دوم» برای کمک به مجرمان مجرم برای استخدام صحبت کرده است.