نیک گیلبرت، پسر مالک کاوالیرز، در ۲۶ سالگی درگذشت

گیلبرت با استفاده از یک پاپیون و عینک با لبه‌های تیره، زمانی که به عنوان نماینده تیم در قرعه‌کشی سال ۲۰۱۱ شرکت کرد، هیجان‌انگیز شد.

کاوالیرز فصل 2022-23 خود را به گیلبرت جوانتر اختصاص داد. این تیم برای قدردانی از او و افزایش آگاهی در مورد این بیماری، نمادهای پاپیون را روی گرم‌آپ‌های خود می‌پوشیدند. نیک گیلبرت اولین بار در کودکی به NF1 مبتلا شد.

گیلبرت در چندین قرعه کشی دیگر نماینده کاوس بود. کلیولند همچنین در سال های 2013 و 2014 انتخاب شماره 1 را داشت. او اغلب به همراه پدر و مادرش جنیفر در بازی های تیم در Rocket Mortgage FieldHouse شرکت می کرد.

زمانی که گیلبرت در سال 2018 در ایالت میشیگان حضور داشت، تحت یک عمل جراحی هشت ساعته بر روی مغز خود قرار گرفت.

AP NBA: https://apnews.com/hub/NBA و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

مراسم تشییع جنازه گیلبرت روز سه شنبه در معبد اسرائیل در شهرک بلومفیلد غربی، میشیگان برگزار خواهد شد.

در یک اطلاعیه مراسم تشییع جنازه که توسط Ira Kaufman Chapel منتشر شد، آمده است که گیلبرت روز شنبه “در آرامش در خانه در محاصره خانواده درگذشت.”

کلیولند (AP) – نیکلاس «نیک» گیلبرت، پسر دن گیلبرت مالک کلیولند کاوالیرز که در قرعه‌کشی‌های NBA به طلسم خوش شانسی تیم تبدیل شد، درگذشت. او 26 سال داشت.

سپس نیک گیلبرت 14 ساله با کنایه گفت: «چه چیزی را دوست ندارم؟» پس از آنکه پدرش تلاش های او را ستود و او را قهرمان خود خواند.

یک فصل پس از خروج لبرون جیمز به عنوان بازیکن آزاد، کلیولند با انتخاب شماره 1 کلیولند، از آن برای انتخاب کایری اروینگ استفاده کرد، که ستاره ستاره شد و بعداً با جیمز جفت شد تا در سال 2016 قهرمانی را به دست آورد.

___

گیلبرت در کودکی مبتلا به نوروفیبروماتوز (NF1) تشخیص داده شد، یک بیماری ژنتیکی که باعث رشد تومورهای غیر سرطانی در مغز، نخاع و پوست می شود. هیچ درمانی وجود ندارد.