نماینده اریک سوالول به طرز ماهرانه ای ریاکاری 6 ژانویه نماینده جیم جردن را فراخوانی می کند.

سوالول در حین بحث در مورد رعایت احضاریه در جلسه کمیته فرعی پاسخگویی و پاسخگویی به نظارت، به رئیس کمیته فرعی بن کلین (R-Va.) اشاره کرد که نظر اردن در مورد احضاریه‌ها را «بسیار غنی» می‌داند، با توجه به اینکه به نظر می‌رسد جمهوری‌خواه اوهایو از «قوانین» پیروی می‌کند. برای تو، نه برای من».

“[Jordan] بارها و بارها از او پرسیده شد: “شاهد جنایت بودی – تو شاهد بزرگترین جنایتی بودی که تا به حال مرتکب شده‌ای، با بیشترین جنایتکارانی که در آمریکا متهم شدند. آیا به کشور خود کمک خواهید کرد، آیا از آن احضاریه تبعیت خواهید کرد؟» سوالول گفت.

اوایل این هفته، جردن، که رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان است، به عنوان بخشی از تحقیقات در حال انجام در مورد آنچه که جمهوری‌خواهان ادعا می‌کند بدرفتاری با والدینی است که به سیاست‌های «بیدار» هیئت‌مدرسه اعتراض کردند، یک سری احضارنامه صادر کرد. او همچنین سه احضاریه برای شهادت در ارتباط با هیئت حاکمیت اطلاعات نادرست وزارت امنیت داخلی صادر کرد.

در زیر می توانید صرافی را مشاهده کنید.

سایر کاربران توییتر واکنش شدیدی داشتند.

مربوط…



منبع

سوالول با اشاره به اینکه اردن از همکاری با احضاریه های ژانویه امتناع کرد، گفت: “من فکر می کنم که ما در مورد انطباق با احضاریه تحت نظر رئیس کمیته کامل که در کنگره گذشته کاملاً از احضاریه خارج شده بود صحبت می کنیم بسیار غنی است.” 6 کمیته.

سوالول خاطرنشان کرد که احضاریه‌های اردن از سوی رئیسی می‌آید که «خودش با درخواست کمیته 6 ژانویه موافقت نکرد» و سند قانونی را روی صفحه فلش زد و به دنبال آن عکسی از سوگند او، اردن و سایر اعضای آن را منتشر کرد. کنگره پس از شروع به کار امضا می کند.

“بدون رعایت. جیرجیرک. سرپیچی مطلق از احضاریه.»

نماینده اریک سوالول (D-Calif.) در جریان جلسه کمیته فرعی قوه قضائیه در روز پنجشنبه، ریاکاری نماینده جیم جردن (R-Ohio) را فریاد زد.