میکلسون به بروکلین می‌رسد و هفته اوپن آمریکا در انتظارش است

موناهان گفت: “من از هر بازیکنی که جدا شده یا از هر بازیکنی که به فکر جدایی است می‌پرسم، آیا تا به حال مجبور شده‌اید به خاطر عضویت در تور PGA عذرخواهی کنید؟”

این صلح زیاد دوام نخواهد آورد و این بار فقط مربوط به مسابقات آزاد آمریکا و شهرت آن به عنوان سخت ترین آزمون در گلف نیست.

اما او در طول حضور 12 دقیقه ای خود در CBS در مسابقات آزاد کانادا اظهارات قابل توجهی کرد. او از گلف LIV به عنوان چیزی بیش از یک سری مسابقات نمایشگاهی یاد کرد. او گفت که درست است، رقابت خالص در تور PGA پیدا شد، و این مرحله بود که مشخصات و حضور بازیکنانی را ایجاد کرد که اکنون از ثروت های سعودی پول می گیرند.

مسابقات اوپن کانادا با آخرین گروه روری مک‌ایلروی، جاستین توماس و تونی فیناو برگزار شد و تا پایان به نتیجه نرسید. مک ایلروی دو سوراخ آخر خود را با امتیاز 62 انجام داد تا با یک امتیاز بر فیناو (62) پیروز شود، در حالی که توماس دو سوراخ آخر را برای 64 شکست داد.

جی موناهان، کمیسر تور PGA، تنها زمانی شور و شوق بحث را برانگیخت که اولین افکار عمومی خود را از زمانی که اعلام کرد تمام اعضای PGA Tour را که به آن ملحق شده‌اند تعلیق می‌کند، ارائه کرد. برای چه مدت؟ موناهان آمادگی این را نداشت.

او 131 یارد را به سمت سبز یازدهم نگاه کرد تا هدف کوچکی را در کوتاه ترین سوراخ در The Country Club پیدا کند. در سمت چپ سبزه که منتظر ضربه زدن او بود، بازیکنی بود که شورت سفید پوشیده بود، پیراهن مشکی، بقایای ریش، کلاه نداشت و کسی که عجله نداشت.

یک روز پس از اینکه LIV Golf مسابقه 54 سوراخی خود را با برنده شدن 4.75 میلیون دلار چارل شوارتزل (4 میلیون دلار برای امتیاز او، 750000 دلار به عنوان بخشی از تیم برنده) به پایان رساند، مسابقات اوپن کانادا جمعیت بسیار زیادی داشت و هزاران نفر در اطراف سبزه هجدهم حضور داشتند.

با این همه صحبت در مورد اینکه آیا این لیگ تحت حمایت عربستان سعودی برای گلف خوب است، یک نیرو برای گلف است یا صرفاً برای اکثر بازیکنانی که در پایان دوران حرفه ای خود به دنبال پول گرفتن هستند، مک ایلروی احتمالاً از اینکه چه زمانی خواهد بود ناراحت نخواهد شد. رشته بعدی خود را برنده شود

شاید روز پنجشنبه تغییر کند.

بروکلاین، ماساچوست (AP) – لوک گانون در اولین بازی اوپن آمریکا بازی می‌کند و یکی از آن لحظاتی را سپری کرد که او را متوجه شد که این صحنه‌ای است که شبیه هر مرحله دیگری است که کانسان بازی کرده است. کمی هم ناجور بود

موناهان گفت: “این رقابت واقعی و خالص است که مشخصات و حضور بزرگترین بازیکنان جهان را ایجاد می کند.” و به همین دلیل است که آنها به ما نیاز دارند. این کاری است که ما انجام می دهیم.»

نورمن 20 دارد.

این پیروزی بیست و یکمین پیروزی در تور PGA برای McIlroy بود.

___

گلف AP بیشتر: https://apnews.com/hub/golf و https://twitter.com/AP_Sports





Source link

از او پرسیده شد که چرا بازیکنانی مانند میکلسون، داستین جانسون، برایسون دچمبو و حتی بازیکنان کمتر شناخته شده ای مانند تالور گوچ نمی توانند در هر دو تور بازی کنند. او با سوال خودش جواب داد.

مک ایلروی وارد عمل شد. این اولین باری بود که او از عنوانی در تور PGA دفاع می کرد – او باید دو سال صبر می کرد که کانادایی در سال های 2020 و 2021 به دلیل بیماری همه گیر لغو شد – و مصاحبه تلویزیونی او شامل حفاری در نورمن بود.

یکشنبه قبل از هفته آزاد ایالات متحده به ندرت آرام تر است و فقط چند ده بازیکن نگاهی به این دوره دارند، برخی از بازیکنان جلوتر از بازیکنان خود می آیند تا مسیر را طی کنند و محوطه ها را بررسی کنند.

“چرا آنها اینقدر به ما نیاز دارند؟” موناهان گفت. “آن بازیکنان تصمیم گرفته اند قراردادهای چند ساله و پرسود امضا کنند تا بارها و بارها در مجموعه ای از مسابقات نمایشگاهی مقابل همان بازیکنان شرکت کنند. شما به آن چیزی که امروز اینجا می بینیم نگاه کنید.»

میکلسون از لندن آمده بود، جایی که او در میان 12 بازیکن در US Open حضور داشت که در اولین بازی LIV Golf Invitational با بودجه عربستان سعودی شرکت کردند. نیمی از این بازیکنان چند هفته پیش اعضای PGA Tour بودند. میکلسون هنوز هم همینطور است و تصمیم می گیرد از عضویت خود استعفا ندهد.

میکلسون تا روز دوشنبه نمی خواست هیچ یک از این افکار را در میان بگذارد. او به کار خود ادامه داد و چهار پلاکارد به اندازه سوراخ دور سبزه برای تمرین گذاشت.

فیل میکلسون فقط یک گوه و یک قاچ با خود حمل می کرد و برای او دست تکان می داد.

اولین روز رسمی تمرین در روز دوشنبه شامل میکلسون در اولین کنفرانس مطبوعاتی هفته می شود، جایی که به احتمال زیاد او با سوالات بیشتری در مورد پیست پرسود LIV Renegade گلف مواجه خواهد شد تا اینکه تلاشش برای پایان دادن به 30 سال ناامیدی در تنها شرکت اصلی او باشد. برنده نشده است

مک ایلروی در حال حاضر چهار رشته دارد، دو برابر نورمن، و او امیدوار است که به این مجموع اضافه کند و از سوالاتی در مورد اینکه چرا هشت سال بدون یکی سپری کرده است، دور شود.

این موضوع اجتناب ناپذیر است و تهدید می کند که دومین قهرمانی قدیمی گلف را تحت الشعاع قرار دهد که در بروکلین، یکی از پنج باشگاه گلف بنیانگذار در زمان تشکیل USGA در سال 1894 برگزار شد.

مک ایلروی گفته است که چنین “سوپر لیگ” حتی قبل از اینکه نورمن درگیر شود ایده بدی بود. نورمن به واشنگتن پست گفت که مک ایلروی توسط این تور “شستشوی مغزی” شده بود.

در مورد بازگرداندن پول بازیکنان توسط صندوق ثروت دولتی عربستان سعودی، کشوری که به خاطر سابقه افتضاح خود در زمینه حقوق بشر شناخته شده است؟

مک ایلروی گفت: “یکی بیشتر از دیگران.”