مظنون برایان کوهبرگر از طریق DNA، داده های تلفن همراه و شاهد ارتباط برقرار کرد

پلیس همچنین یک “غلاف چاقوی چرمی خرمایی” را که در کنار تخت موگن قرار داشت، کشف کرد.

او مزاحم را 5 فوت یا 10 فوت یا بلندتر توصیف کرد و “خیلی عضلانی نیست، اما از نظر ورزشکاری با ابروهای پرپشت ساخته شده است.” مجریان قانون بعداً مشخص کردند که کوهبرگر با توصیفی که شاهد بازمانده ارائه کرده بود مطابقت دارد.

بازرسان توانستند وسیله نقلیه کوهبرگر، یک هیوندای النترا سفید، را از تصاویر نظارتی که در نزدیکی صحنه گرفته شده بود شناسایی کرده و آن را تا محوطه دانشگاه WSU در پولمن، واشینگتن، که حدود 15 دقیقه با ماشین از مسکو فاصله دارد، ردیابی کنند.

برایان کوهبرگر

بالکن خانه ای که چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو در 13 نوامبر با ضربات چاقو کشته شدند.

این غلاف با یک نشان تفنگداران دریایی ایالات متحده مهر خورده بود و توسط آزمایشگاه ایالت آیداهو پردازش شد، که “یک منبع واحد از DNA مردانه را پیدا کرد” که روی دکمه آن باقی مانده بود.

در 27 دسامبر، ماموران FBI در پنسیلوانیا “سطل زباله را از اقامتگاه خانواده کوهبرگر” در آلبرایتزویل، پنسیلوانیا “بازیابی کردند و به آزمایشگاه در آیداهو فرستادند، که با “پروفایل DNA به دست آمده از زباله ها و مشخصات DNA به دست آمده از زباله ها مطابقت داشت.” غلاف.»

برایان کوهبرگر

هم اتاقی که در سوگندنامه به عنوان DM شناسایی شده است، گفت که او مرد را که “یخ زده” و در “شوک” ایستاده بود، به سمت در شیشه ای کشویی پشتی رفت.

بر اساس سوگند نامه ای که روز پنجشنبه مهر و موم نشده بود، مقامات برایان کوهبرگر، دکترای 28 ساله را شناسایی کردند. دانشجو و دستیار تدریس در دپارتمان عدالت کیفری و جرم شناسی دانشگاه ایالتی واشنگتن، به عنوان تنها مظنون در قتل کایلی گونکالوز، 21 ساله، مدیسون موگن، 21 ساله، زنا کرنودل، 20 ساله و ایتان چاپین، 20 ساله، با چاقو در 13 نوامبر، در خانه ای خارج از دانشگاه در مسکو، آیداهو، با استفاده از ترکیبی از داده های سلولی، ویدئوهای نظارتی و شواهد ژنتیکی باقی مانده در صحنه.

در این سوگندنامه همچنین آمده است که نظرسنجی Reddit که توسط کوهبرگر به عنوان یک دانشجوی کارشناسی ارسال شده بود، به دنبال شرکت‌کنندگان برای یک پروژه تحقیقاتی «برای درک اینکه چگونه احساسات و ویژگی‌های روان‌شناختی بر تصمیم‌گیری در هنگام ارتکاب جرم تأثیر می‌گذارند» بود.



منبع

کوهبرگر و پدرش برای تعطیلات از آیداهو به پنسیلوانیا رفتند و در 17 دسامبر به کشورهای مشترک المنافع رسیدند. آنها دو بار توسط پلیس در ایندیانا متوقف شدند. بر اساس گزارش‌های متعدد، FBI از پلیس ایندیانا درخواست کرده است که ماشین را کنار بزند تا بازرسان بتوانند تصویر واضح‌تری از دست‌های کوهبرگر به دست آورند.

کایلی گونکالوز، مدیسون موگن، اتان چاپین، زنا کرنودل

کوهبرگر در 30 دسامبر در خانه پدر و مادرش در پنسیلوانیا دستگیر شد. او از استرداد خود به آیداهو چشم پوشی کرد و در آنجا به اتهام قتل محاکمه شد.

مقامات به طور علنی انگیزه این قتل را مشخص نکرده اند.

بر اساس اسناد دادگاهی که به تازگی منتشر شده، بازرسان با ترکیبی از شواهد DNA، سوابق تلفن همراه، فیلم های نظارتی و شاهدی که گفته بود او را در حال ترک صحنه جنایت دیده است، توانستند مظنون قتل چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو را شناسایی کنند. .

پلیس همچنین از داده های تلفن همراه و پلاک خوان کوهبرگر برای ردیابی حرکات او قبل و بعد از قتل استفاده کرد.

برایان کوهبرگر روز پنجشنبه در جلسه دادگاه منطقه ای مسکو، آیداهو، با وکیل عمومی خود صحبت می کند. (تد اس. وارن/پول/AP)

یکی از هم اتاقی‌های زنده‌مانده به مقامات گفت که صدای گریه را شنید، در خانه‌اش را باز کرد و مردی را دید که لباس‌های مشکی و ماسکی به تن داشت که در شب قتل از کنارش در خانه عبور می‌کرد.

بالکن خانه ای که چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو در 13 نوامبر با ضربات چاقو کشته شدند.

بر اساس سوگندنامه بدون مهر، داده های تلفن همراه کوهبرگر حاکی از آن است که وی حداقل 12 بار قبل از شب قتل در منطقه محل سکونت قربانیان منطقه بوده است.

از چپ به راست، قربانیان قتل، کیلی گونکالو، مدیسون موگن، اتان چاپین و زنا کرنودل. (از طریق اینستاگرام (4))

برایان کوهبرگر در مرکز اصلاح و تربیت شهرستان مونرو (پا.) روز جمعه. (محل اصلاح و تربیت شهرستان مونرو از طریق AP)