مردی پس از اینکه در ویدئویی که در حال اسپری آب به یک زن بی‌خانمان دیده شد، «بسیار متاسفم» گفت.

دین پرستون، ناظر منطقه 5 سانفرانسیسکو در پاسخ به توئیتر گفت: “این کاملا منزجر کننده است.” کمیته وکلای حقوق مدنی منطقه خلیج سانفرانسیسکو و ACLU کالیفرنیای شمالی به SFGATE گفتند که معتقدند اقدامات گوین تجاوز است.

این کلیپ برای اولین بار توسط Briochesf@ در TikTok پست شد، یک حساب کاربری برای غذاخوری سانفرانسیسکو Brioche Bakery & Cafe، اگرچه به نظر نمی رسد این ویدیو دیگر در صفحه باشد. در اوایل این هفته مجدداً به توییتر و Reddit، جایی که به شدت در فضای مجازی منتشر شد و به ترتیب بیش از 16 میلیون بازدید و 40000 رأی مثبت به دست آورد.

در چند روز گذشته، کاربران اینترنت نمایه‌های Google و Yelp گالری Gwin، Foster Gwin Gallery را با بررسی‌های 1 ستاره تند بمباران می‌کنند. در اطلاعیه ای آمده است که وب سایت کسب و کار او در حال حاضر به دلیل «تعمیرات برنامه ریزی شده» از کار افتاده است.

گوین با واکنش های گسترده مواجه شده است. بسیاری آنلاین حتی هستند خواستار دستگیری او شد.

در این بیانیه آمده است: “ما از رفتار این فرد به شدت ناامید هستیم و به هیچ وجه از چنین اقداماتی حمایت نمی کنیم.”

در این ویدئو 14 ثانیه ای، مردی از سانفرانسیسکو که توسط چندین رسانه شناسایی شده است به عنوان Collier Gwin دیده می شود که یک جت آب سنگین را به سمت زنی که در خیابان نشسته بود منفجر می کند. “هی! فقط حرکت کن! حرکت کن!” شنیده می شد که گوین بعد از خاموش کردن شلنگ به زن می گفت.

اداره پلیس سانفرانسیسکو به این رسانه گفت که گوین و زن در خیابان پس از این حادثه “از اقدامات پلیسی بیشتر خودداری کردند” اما SFPD هنوز در حال بررسی این موضوع است. این بخش بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

این مرد به نام کولیر گوین، صاحب یک گالری هنری محلی شناسایی شد.

  • این ویدئو بیش از 16 میلیون بازدید در توییتر به دست آورده است.اسکرین شات/TikTok – briochesf

    • یک ویدیوی ویروسی که نشان می‌دهد یک صاحب گالری هنری در حال اسپری کردن یک زن بی‌خانمان با شلنگ، واکنش‌های گسترده‌ای را در سراسر اینترنت برانگیخته است.

      گارسیا و کاربر TikTok @briochesf به درخواست های Insider برای اظهار نظر پاسخ داده اند.

      بارباروسا لانژ، یک کوکتل بار که در این فیلم بدنام دیده می شود، روز سه شنبه بیانیه ای منتشر کرد و اقدامات گوین را محکوم کرد. این کسب و کار گفت که “به هیچ وجه با اقدامات غیرانسانی ارائه شده در ویدئو مرتبط نیست.”

      اصل مقاله را در Insider بخوانید





  • منبع

    با این حال، روز چهارشنبه، به نظر می رسید که او آهنگ خود را تغییر داده است. گوین به KPIX-5 وابسته به CBS گفت که “بسیار بسیار متاسفم” و این بار “قرار نیست از خود دفاع کند”. او ادعا کرد که قبلاً تلاش زیادی برای کمک به او انجام داده است.

    ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد مردی در خیابانی در سانفرانسیسکو به زنی بی‌خانمان می‌پرداخت.

  • TikTok ویروسی او

    هنگامی که گوین در روز سه شنبه با SFGATE روبرو شد، گفت که او هیچ فکر دومی در مورد اقدامات خود ندارد و او احساس می کند که این کار موجه است. گوین به این شبکه گفت: “در آن موقعیت، خیابان در حال شستشو بود و او از حرکت امتناع کرد. او شروع به داد و فریادهای ناسزا کرد و بسیار ستیزه جو شد.”

    گوین با واکنش گسترده آنلاین روبرو شد.