مردی صندلی را از بازار فیس بوک به قیمت 50 دلار برداشت – اکنون ساتبی می گوید که می تواند 50000 دلار ارزش داشته باشد.

میلر به بینندگان گفت: “من چند یافته خوب در فیس بوک مارکت پیدا کرده ام، اما این بهترین کار من تا به امروز است.”

در حالی که میلر نام تجاری شخصی خود را به عنوان “پیدا کردن چیزهای جالب ارزان قیمت” توصیف می کند، او قصد دارد برای خود یک دکور کوچک برای یادآوری این تجربه تهیه کند.

لوئیس سولارد، مدیر فروش طراحی قرن بیستم ساتبی، به اینسایدر گفت: قیمت این صندلی در حال حاضر بین 30000 تا 50000 دلار برآورد شده است.

برای مصلحت، فروشنده عکس گرفت و همه را برای تحویل در همان روز فهرست کرد. قبل از اینکه میلر نگران این باشد که چقدر باید در مورد ارزش مشکوک صندلی فاش کند – شکایت رایجی که توسط نظر دهندگان در TikTok Miller بعداً منتشر شد – میلر به Insider گفت که فروشنده در واقع به او هشدار داد: “این صندلی ارزش زیادی دارد – فقط به همین دلیل است. میدونی.”

میلر در مورد اینکه با تخم لانه بالقوه ای که اکنون در واحد ذخیره سازی او نشسته است، چه کاری انجام دهد، رفت و برگشت. آیا او باید آن را بازسازی کند (بالقوه ارزش آن را به خطر می اندازد) یا سعی کند فروشنده ای را که هست پیدا کند؟

پس از کسر کارمزد و مالیات فروشنده از فروش او، میلر به Insider گفت که معتقد است با حدود 50 درصد – یا تا سقف 25000 دلار – سود خالص کنار خواهد رفت.

به عنوان مثال، در اواسط فوریه، TikToker Minya اظهار داشت که Kirsten Dunst همان صندلی را دارد، و او در تور خانگی خلاصه معماری 2021 خود درباره آن صحبت کرد.

هنگامی که او صندلی بزرگ پشت بال را دید – که در تصویر نشسته در خیابان خانه ای در بورلی هیلز دیده می شود – فکر کرد شکل منحصر به فرد آن می تواند ارزش پولی منحصر به فردی داشته باشد. میلر گفت: یک جستجوی سریع در گوگل “قیمت های دیوانه کننده” را برای مبلمان مشابه نشان داد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

در غیر این صورت، پرداخت صندلی هنینگسن میلر به سمت پیش پرداخت یک خانه خواهد بود.

میلر با فرستادن دعای بی صدا مبنی بر اینکه در زمانی که او در ترافیک بود کالا را به دیگری نفروشد، از لس آنجلس به خانه چند میلیون دلاری رفت و با یک صندلی کمیاب فریتس هنینگسون در پشت کامیونش رفت.

فروشنده، زنی که میلر به گفته میلر متهم به فروش اقلام ناخواسته یکی از دوستان خانوادگی در ازای درصدی از سود شده بود، همه چیز را به داخل حیاط کشیده بود قبل از اینکه یکی از تماشاچیان به او اطلاع دهد که فروش گاراژ در حیاط جلویی در بورلی مجاز نیست. تپه ها

به نظر می رسد این یکی از تنها 50 صندلی مانند آن باشد که توسط یک طراح مشهور دانمارکی ساخته شده است.

در 13 فوریه TikTok، میلر این تجربه را برای دنبال کنندگان خود بازگو کرد. این ویدئو در فضای مجازی منتشر شد و بیش از 2 میلیون بازدید داشت.

حق با او بود. دانست در آن، صندلی هنینگسن خود را یکی از گزاف ترین خریدهای خود توصیف کرد. دانست توضیح داد که او هرگز به لباس یا ماشین اهمیت نمی داد – اما او روی هنر و مبلمان سرمایه گذاری کرد. (دانست همچنین صاحب یک در است که ابتدا در آپارتمان جکی او یافت شد).

جاستین میلر یک صندلی از بازار فیسبوک به قیمت 50 دلار خرید.

  • خالیTikTok;@miztermiller