مایکل چه با یک پست اینستاگرامی خشونت اسلحه را حل کرد

در روز سه شنبه، مجری مشترک از شنبه شب زنده«به‌روزرسانی آخر هفته» پیامی را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن نوشته شده بود: «خب می‌دانم… بسیاری از مردم نور غنچه نمی‌نوشند، زیرا این شرکت از یک فرد ترنس در تبلیغات خود استفاده کرده است. تمام چراغ های غنچه هایشان را با عصبانیت کور در سطل زباله پرتاب کردند.. و این باعث شد که فکر کنم.. فقط صدایم را بشنو.»

مایکل چه از SNL شوخی بی‌رحمانه اول آوریل را با کالین جوست انجام می‌دهد

در همین حال، پست چه از سوی افراد مشهوری مانند کمدین پاتون اسوالت و رهبر گروه The Roots، Questlove، و همچنین ستاره ترنس پاپ، کیم پتراس، مورد تحسین قرار گرفت.

در اسلاید بعدی، چه این فکر را با این جمله به پایان رساند: «اگر افراد ترنس را جذب کنیم، چه می‌شود… صدای من را بشنویم… برای انجام تبلیغات برای اسلحه…؟»

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

“آیا به جنایات اسلحه پایان دادی؟” یکی از دنبال کنندگان در پاسخ نوشت “من هم اینچنین فکر میکنم.”

کمدین مایکل چه سابقه حذف پست های شبکه های اجتماعی خود را دارد. اما او ممکن است بخواهد آخرین مورد خود را حفظ کند.

طی چند روز گذشته، پس از همکاری باد لایت با دیلان مولوینی، ستاره ترنس TikTok برای تبلیغ آنلاین، محافظه‌کاران علناً شرکت آبجو را محکوم کردند – و در مورد کید راک، یک تفنگ پرقدرت به سمت برخی قوطی‌ها در ویدئو شلیک کردند. . نماینده دن کرنشاو (R-TX) هنگام تلاش برای #تحریم_budlight خطای مهمی مرتکب شد اما در نهایت ویدئویی از یخچال خود را منتشر کرد که حاوی آبجو بود که همچنین توسط شرکت مادر Bud Light، Anheuser-Busch ساخته شده بود.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

عکس از: Will Heath/NBC از طریق Getty Images