شاهزاده ادوارد، کوچکترین پسر ملکه الیزابت در بیانیه ای جدید گفت مرگ مادرش “خلأ غیرقابل تصوری را در زندگی همه ما بر جای گذاشته است”.

اعلیحضرت در 8 سپتامبر در سن 96 سالگی درگذشت.

ملکه بریتانیا الیزابت دوم با حضور پرنس ادوارد در مراسم راه اندازی رله باتون ملکه برای بیرمنگام 2022 همراه شد.عکس ویکتوریا جونز/پول از طریق AP

  • شاهزاده ادوارد، پسر ملکه، بیانیه ای رسمی پس از مرگ او منتشر کرد.

  • مراسم خاکسپاری ملکه در روز دوشنبه 19 سپتامبر در کلیسای وست مینستر لندن برگزار خواهد شد. خانواده سلطنتی قرار است در یک راهپیمایی قبل از مراسم شرکت کنند.

    ادوارد، 58 ساله، گفت که مرگ پادشاه “خلأ غیرقابل تصوری را در تمام زندگی ما بر جای گذاشته است.”

  • شاهزاده ادوارد، کوچکترین پسر ملکه الیزابت دوم، بیانیه جدیدی را در پی مرگ مادرش منتشر کرد و گفت که این رویداد “خلأ غیرقابل تصوری را در زندگی همه ما بر جای گذاشته است.”

    وی با تشکر از حمایت همه در زمان سوگواری گفت: “و اکنون، ما در کنار او هستیم و در غم و اندوه متحد هستیم.”

    ادوارد کوچکترین برادر پادشاه چارلز سوم است که پس از مرگ ملکه بر تخت سلطنت نشست. چارلز، ادوارد، و خواهر و برادرهایشان، پرنسس آن و پرنس اندرو، اوایل این هفته قبل از نگهبانی در کلیسای جامع سنت گیلز، پشت تابوت ملکه در ادینبورگ قدم زدند.

    ادوارد گفت که او و همسرش، سوفی، کنتس وسکس، از دیدن فرزندانشان، جیمز و لوئیز، لذت برده‌اند و از مکان‌ها و فعالیت‌هایی که پدربزرگ و مادربزرگشان بسیار دوست داشتند، لذت می‌برند.

    او گفت: «در حالی که برای خداحافظی خصوصی خود در Balmoral زمان بسیار خوبی بود، اما اکنون زمان آن فرا رسیده است که به دیگران اجازه دهیم بتوانند خداحافظی خود را انجام دهند. در حال حاضر، صف های ادای احترام به ملکه در حالی که ملکه در ایالت تالار وست مینستر خوابیده است تا 12 ساعت طول می کشد.

    ما تحت تأثیر موج احساساتی هستیم که ما را فراگرفته است و تعداد زیادی از افرادی که برای ابراز عشق، تحسین و احترام خود به چنین شخص بسیار خاص و منحصر به فردی که همیشه در کنار ما بوده، تلاش کرده اند. ارل وسکس، 58 ساله، در بیانیه ای که با Insider از کاخ باکینگهام به اشتراک گذاشته شد، گفت.

    ادوارد اذعان کرد که تمام خانواده‌اش «با یادگیری به اشتراک گذاشتن والدین، به‌ویژه مادر عزیزمان» با مردم بزرگ شده‌اند.

    ملکه در 8 سپتامبر در قلعه Balmoral درگذشت. او 96 سال داشت.

    او گفت: “با توجه به اینکه مادرم به ما اجازه داد زمان زیادی را با او بگذرانیم، فکر می کنم او نیز از تماشای شکوفایی این احساسات لذت می برد. آن دوران با هم، آن خاطرات خوش، اکنون برای تک تک ما بسیار ارزشمند شده است.”

    ملکه بریتانیا الیزابت دوم با حضور پرنس ادوارد در مراسم راه اندازی رله باتون ملکه برای بیرمنگام 2022 همراه شد.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    ادوارد در پایان گفت: «خداوند اعلیحضرت را برکت دهد و یادش گرامی باد، حتی زمانی که باتومی که او در این 70 سال گذشته به دوش کشیده است، اکنون به نسل بعدی و برادرم چارلز رسیده است.» “زنده باد شاه.”