جی پی مورگان در پرونده دادگاه ادعا می کند که جفری اپستین از بانوی اول جزایر ویرجین ایالات متحده استفاده کرده است تا در طرح قاچاق جنسی “غیرقابل کنترل” بماند.

بر اساس شکایت جزایر ویرجین ایالات متحده، از حساب های جی پی مورگان اپستین برای پرداخت غرامت قربانیان و پنهان کردن تخلفات استفاده شده است. طبق این دادخواست، بانک قوانین «پرچم قرمز» را که به آنها اجازه می داد زودتر اپشتین را متوقف کنند، نادیده گرفته است.

تصویر کنار هم از جفری اپستین و یکی از دو جزیره خصوصی او در دریای کارائیب، لیتل.

جی پی مورگان می خواهد تقصیر را به خاطر ارتباط با جفری اپستین به جزایر ویرجین ایالات متحده منتقل کند.

  • سخنگوی جی پی مورگان چیس سوء استفاده جفری اپستین را تسهیل کرد و باید به خاطر نقض قانون پاسخگو باشد.

    پرونده های جدید در دعوای کثیف بین جزایر ویرجین ایالات متحده و جی پی مورگان چیس در مورد اینکه چه کسی مسئولیت عملیات قاچاق جنسی جفری اپستین را بر عهده دارد، سیسیل دی جونگ، بانوی اول جزایر ویرجین ایالات متحده را در کانون توجه قرار داده است.

    جی پی مورگان در پرونده های خود می گوید که جزایر ویرجین ایالات متحده باید از اختیارات نظارتی خود برای جلوگیری از اپشتین استفاده می کرد و پس از دریافت بیش از 100 میلیون دلار در توافق با املاک اپستین، “طمع” به دنبال خسارت بیشتر بود.

    یک سخنگوی دولت جزایر ویرجین ایالات متحده گفت که پرونده جدید جی پی مورگان “تلاش آشکاری برای برداشتن تقصیر” از بانک است.

    جی پی مورگان ادعا می کند که اپستین روابط عمیقی با حزب محلی دموکرات داشت

    پس از اینکه اینسایدر به نماینده خود رسید، سیسیل دی یونگ بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد. بسیاری از جزئیات کار او برای اپستین از پرونده حذف شده است.

    دفتر دادستان کل جزایر ویرجین ایالات متحده در ماه دسامبر شکایتی را علیه جی پی مورگان تنظیم کرد و ادعا کرد که این موسسه مالی “اهرم های” عملیات قاچاق جنسی اپستین را کشیده است. اپستین در سال 2019 در زندان منهتن در حالی که در انتظار محاکمه به اتهام قاچاق جنسی بود جان سپرد و گیسلین ماکسول همکار قدیمی او در سال 2021 به دلیل قاچاق دختران به او برای تجاوز جنسی محکوم شد.

    محل سکونت اصلی جفری اپستین در جزایر ویرجین ایالات متحده در سنت جیمز کوچک، جزیره ای بود که او مالک آن بود.عکاسی ریک فریدمن/کوربیس از طریق گتی ایماژ. رویترز/مارکو بلو

  • جی پی مورگان همچنین علیه جس استالی، یکی از مدیران سابق جی پی مورگان که روابط نزدیکی با اپستین داشت، شکایت کرد و مدعی شد که او باید تنها مسئول هر گونه تخلف باشد. روز چهارشنبه، راکف اجازه داد که شکایت علیه استالی پیش برود و تلاش های او برای رد آن را رد کرد.

    او برای شرکت ساترن تراست، شرکتی که گفته می‌شود اپستین برای تجارت جنسی خود از آن استفاده می‌کرد، و همچنین یکی از بنیادهای بشردوستانه اپستین کار می‌کرد.

    بر اساس پرونده جدید جی پی مورگان، دی یونگ در حالی که به عنوان بانوی اول نیز خدمت می کرد، برای اپستاین کار می کرد و شرکت های اپستین را «علی رغم نقش عمومی و وظایف رسمی» مدیریت می کرد. به گفته جی پی مورگان، کمک‌های سیاسی که او تسهیل می‌کرد، «با رشته‌هایی همراه بود».

    اپستین برای استیسی پلاسکت، نماینده دموکراتی که از سال 2015 نماینده جزایر ویرجین ایالات متحده در کنگره بوده و در دومین محاکمه استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، به عنوان مدیر مجلس نمایندگان خدمت می کند، کمک مالی جمع آوری کرد. (پلاسکت از آن زمان گفته است که این بودجه را به سازمان‌های غیرانتفاعی حامی زنان و کودکان اهدا کرده و رفتار اپستین را «نفرت‌انگیز» خوانده است.)

    پلاسکت در رونوشت تا حدی ویرایش نشده برای اظهاراتی که در ماه مه گرفت، درباره سفر به خانه شهری اپستین در منهتن در اواخر سال 2018 صحبت کرد – که بیش از یک دهه پس از انتصاب او به عنوان مجرم جنسی و حدود یک سال قبل از دستگیری او توسط دادستان های فدرال بود.

    در پرونده جدید آمده است: «در مجموع، در ازای پول نقد و هدایای اپستین، USVI زندگی را برای او آسان کرد. “دولت هر گونه باری را که از وضعیت مجرم جنسی او ناشی می شد کم کرد. و مطمئن شد که هیچ کس در مورد حمل و نقل و نگهداری دختران جوان در جزیره اش سوالات زیادی نپرسد.”

    جی پی مورگان ادعا می کند که ارتباطات قدرتمند اپستین با تشکیلات سیاسی جزایر ویرجین ایالات متحده به این معنی است که آنها عملاً وضعیت او را به عنوان یک مجرم جنسی ثبت شده نادیده می گیرند، که پس از اعلام گناه او در سال 2007 برای درخواست در فلوریدا انجام شد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    جی پی مورگان مدعی است که در مرکز پیوندهای اپستین با مقامات دولتی، دی یونگ بود که در زمانی که همسرش جان دی جونگ جونیور، بین سال های 2007 تا 2015 فرماندار جزایر ویرجین ایالات متحده بود، به عنوان بانوی اول خدمت می کرد.

    استفان دکف، سرمایه‌دار که آنها را خریداری کرده، گفته است که قصد دارد آنها را به یک استراحتگاه مقصد تبدیل کند.

    به گفته جی پی مورگان، اپستین در ازای دریافت پول از نظارت اجتناب کرد – حتی اگر او یک مجرم جنسی ثبت شده بود.

    روز سه‌شنبه، قاضی ناحیه ایالات متحده، جد راکوف، که بر این دعوی نظارت می‌کند، به دارایی جفری اپستین دستور داد تا تمام ایمیل‌ها و سایر اسناد مربوط به دی یونگ را به جی‌پی مورگان، که از خود در این شکایت دفاع می‌کند، ارائه کند. در همان روز، جی پی مورگان در پرونده های خود ادعا کرد که دی یونگ “مجرای اصلی اپستین برای انتشار پول و نفوذ در سراسر دولت USVI” بود.

    به گفته JP، اپستین با دادن پول و لطف سیاسی به آنها در ازای میلیون ها دلار مشوق های مالیاتی، و هنگامی که دختران را به جزیره خصوصی خود می آورد، اپستین “روابط خود را با بالاترین مقام USVI حفظ کرد”. پرونده جدید مورگان

    جی پی مورگان در این پرونده ادعا می کند: “به صراحت، یک فرهنگ سیاسی در حزب محلی دموکراتیک جزایر ویرجین پرورش داده شد که به اپستین اجازه می داد در ازای حمایت مالی و کمک های مالی خود، کنترل نشود.”

    جی پی مورگان در پرونده جدیدی می گوید که یک بانوی اول سابق “مجرای اصلی اپستین” برای قدرت محلی بود.

  • بر اساس این پرونده، اپستین همچنین با کنت مپ، که بین سال‌های 2015 تا 2019 به عنوان فرماندار خدمت می‌کرد، و همچنین آلبرت برایان، فرماندار فعلی، که قرار است در 6 ژانویه برای شکایت برکنار شود، ارتباط برقرار کرده است. نه مپ و نه نماینده ای. برایان بلافاصله به درخواست‌ها برای اظهار نظر در مورد روابط ادعایی آنها با اپستین پاسخ داد.