جیمز کارویل به جمهوری‌خواه، مارجوری تیلور گرین در نقش «سطل زباله سفید» حمله می‌کند

او بعداً افزود: «سطح زباله‌های سفید در حزب جمهوری‌خواه حیرت‌انگیز است». منظورم این است که برای کسی که مثل من آن را برای مدت طولانی مشاهده کرده است، هرگز ندیده ام که در سطحی ظاهر شود که خودش را نشان دهد.»

پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای سال 2022، کارویل حزب جمهوری‌خواه را به دلیل معرفی «نامزدهای بسیار کم‌کیفیت» به شدت مورد انتقاد قرار داد و دلیل آن را بیان کرد:

جیمز کارویل، مشاور سیاسی دموکرات، روز چهارشنبه قانون‌گذاران جمهوری‌خواه را که در جریان سخنرانی جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن را مورد انتقاد قرار دادند، «سطل زباله سفید» توصیف کرد.

کارویل، نماینده راست افراطی مارجوری تیلور گرین (R-Ga.) را برای انتقادهای خاص مورد توجه قرار داد و گفت که او «مانند زباله‌های سفید لباس می‌پوشد» و باید توصیه‌های مد و لباس را از دروغگوی سریالی جورج سانتوس (RN.Y.) دریافت کند. ویدیو به اشتراک گذاشته شده توسط Mediaite.

کارویل به مجری MSNBC، آری ملبر، گفت: «به مردم می‌گویم که معادل دکترا در زباله‌شناسی سفید هستم و زباله‌های سفید واقعی را در نمایش دیدیم.

آنها افراد احمقی زیادی دارند که در انتخابات مقدماتی خود رای می دهند. آنها واقعاً انجام می دهند. من واقعاً قرار نیست این را بگویم، اما این یک واقعیت آشکار است. و می دانید، وقتی افراد احمق رأی می دهند، می دانید چه کسی را نامزد می کنند؟ افراد احمق دیگر.»

مربوط…



منبع