ترامپ اکنون مدعی است که برنده ویسکانسین شده است زیرا دادگاه ایالتی صندوق های رای را محدود کرده است

ترامپ همچنان به فشار برای رای‌دهی یک روزه و حضوری در انتخابات ادامه می‌دهد – منع رای‌گیری پستی راحت و رای‌گیری زودهنگام که 69 درصد از رای‌دهندگان آمریکایی در سال 2020 از آن استفاده کردند. (ترامپ از طریق پست رای می‌دهد). و افراد مسن و همچنین برای کسانی که ساعت های طولانی یا دو شغله کار می کنند یا در مراقبت از کودکان شعبده بازی می کنند.

او در یک پست جمعه در Truth Social به دروغ اصرار داشت: «این بدان معناست که من در رقابت بسیار نزدیک (نه در واقع) ریاست جمهوری ویسکانسین برنده شدم زیرا آنها از این جعبه های کلاهبرداری فاسد و رسوایی زده استفاده کردند.

(عکس: اسکرین شات/حقیقت اجتماعی/دونالد ترامپ)

ترامپ در سال 2020 در فاکس نیوز گفت که «شما هرگز یک جمهوری خواه دیگر در این کشور انتخاب نشده استاگر «سطح رأی‌دهی» بالا رفت. (با این حال، تحقیقات نشان داده است که به نظر نمی‌رسد رای‌های ارسالی به هیچ یک از طرفین مزیت مشخصی بدهد.)

(عکس: اسکرین شات/حقیقت اجتماعی/دونالد ترامپ)

او این کار را نکرد.

هیچ مدرکی مبنی بر تقلبی بودن رای در ویسکانسین یا هر جای دیگری در کشور وجود ندارد. ده ها پرونده قضایی و چندین بازشماری به صورت ایالتی پیروزی بایدن را تأیید کرد.

ریچارد دونوگهو، معاون موقت دادستان کل در آن زمان به ترامپ گفت: «این ادعاها به سادگی درست نبودند. وی افزود که ترامپ در نهایت گفت: «فقط بگو انتخابات فاسد بود و بقیه را به من و نمایندگان جمهوریخواه کنگره بسپار».

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

(عکس: اسکرین شات/حقیقت اجتماعی/دونالد ترامپ)

ترامپ و جمهوری خواهان ادعا کرده اند که دراپ باکس تقلب را تسهیل کرده است اما هیچ مدرکی ارائه نکرده اند.

استدلال او؟ از آنجایی که دادگاه عالی ایالت ویسکانسین روز جمعه حکمی صادر کرد که به شدت تعداد صندوق‌های رای‌گیری غایب را کاهش داد، این بدان معناست که همه آرای موجود در آن صندوق‌ها در نوامبر 2020 به نوعی جعلی بودند – و ظاهراً همه برای جو بایدن پیروز شده بودند.

دادگاه ویسکانسین تحت کنترل محافظه‌کاران حکم داد که بر اساس قانون فعلی، صندوق‌های رای غایب فقط در دفاتر انتخابات گذاشته می‌شود و هیچ‌کس به جز رای‌دهنده نمی‌تواند شخصاً برگه رای را پس دهد. قاضی ربکا بردلی نوشت: “صندوق های رای در سیستم قانونی دقیق برای رای گیری غیابی دیده نمی شود.”

اعضای وزارت دادگستری خود ترامپ پس از تحقیقات گسترده هیچ مدرکی دال بر تقلب پیدا نکردند. ویلیام بار، دادستان کل منتخب ترامپ، ادعاهای تقلب در انتخابات را “چرند” خواند.

در ویسکانسین هیچ حرکتی برای تغییر پیروزی بایدن به ترامپ وجود ندارد.

ترامپ ماه گذشته در تظاهراتی در نشویل گفت: در نهایت، ما خواهان رای گیری در همان روز هستیم – یک روز – و فقط برگه های رای کاغذی.

منتقدان می گویند هدف حزب جمهوری خواه کاهش چشمگیر تعداد آرا است که همینطور است به طور کلی برای جمهوری خواهان مفید تلقی می شود. یکی از راه‌های انجام این کار این است که رای دادن تا حد امکان ناخوشایند باشد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا اکنون به شدت در تلاش است تا ویسکانسین را با ادعای ناگهانی اینکه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 برنده این ایالت شده، از آرواره‌های شکست خود ربوده باشد.