بایدن درخواست بودجه برای مبارزه با افزایش کووید بعدی را قبل از اینکه «خیلی دیر شود» دریافت کند

تلاش‌ها برای توافق بودجه تاکنون با موفقیت همراه نبوده است، اگرچه دموکرات‌ها امیدوار هستند.

بایدن یک روز پس از اینکه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها اعلام کرد که BA.2 که حداقل 30 درصد بیشتر از سویه BA.1 اولیه Omicron قابل انتقال است، گفت: «اگر ما در سرمایه گذاری شکست بخوریم، خود را آسیب پذیر می کنیم. در ایالات متحده مسلط شوند. ما نمی توانیم صبر کنیم تا زمانی که خود را در میان موج دیگری برای اقدام پیدا کنیم. خیلی دیر خواهد شد.»

این بودجه بسیار مهم است. کیت بدینگفیلد، مدیر ارتباطات کاخ سفید، پس از اظهارات بایدن، در یک نشست توجیهی گفت: خطرات بسیار واقعی و بسیار زیاد است. ما نمی‌خواهیم با کف پای صاف گرفتار شویم.»

در عین حال، عدم آمادگی آمریکا به طور فزاینده ای به یک مشکل مالی تبدیل می شود.

تابلویی که عکس‌های تقویت‌کننده کووید-۱۹ رایگان را تبلیغ می‌کند، جلوی درب یک فروشگاه مواد غذایی Hy-Vee در سیوکس فالز، SD، در سال ۲۰۲۱ قرار دارد.

او گفت: «ما اکنون در یک لحظه جدید در این بیماری همه گیر هستیم. “این به این معنی نیست که COVID-19 تمام شده است. این بدان معنی است که COVID-19 دیگر زندگی ما را کنترل نمی کند.

روز چهارشنبه، اداره منابع و خدمات بهداشتی فدرال پذیرش ادعاهای مربوط به آزمایش و درمان بیماران بدون بیمه را به دلیل «فقدان بودجه کافی» متوقف کرد. در 6 آوریل، آژانس بازپرداخت ارائه دهندگان را برای واکسیناسیون آمریکایی های بدون بیمه – گروهی که طبق داده های فدرال در سال 2020 بیش از 31 میلیون نفر بودند و به طور نامتناسبی کم درآمد یا رنگین پوست بودند، بازپرداخت خواهد کرد.

مشخص نیست که آیا BA.2 به سختی اروپا به آمریکا ضربه خواهد زد یا خیر به دلایلیاز جمله آمدن هوای گرمتر، مصونیت گسترده در برابر عفونت های اخیر Omicron و سطح پایین تر عفونت ها برای شروع. با این حال کارشناسان همچنین می گویند که اگر BA.2 شروع به کار کند، ایالات متحده بسیار کمتر آماده و بسیار آسیب پذیرتر از همتایان اروپایی مانند بریتانیا است – و وضعیت روز به روز مخاطره آمیز تر می شود.

در نتیجه، آزمایش مولکولی اکنون در اکثر موارد بین 100 تا 200 دلار برای آمریکایی‌های فاقد بیمه هزینه در بر خواهد داشت، هزینه‌ای گزاف که باعث می‌شود بسیاری از آزمایش‌ها به هیچ وجه نتوانند – گسترش ویروس را بیشتر پنهان کند. طبق گزارش انجمن آزمایشگاه بالینی آمریکا، در طول موج Omicron در زمستان امسال، ایالات متحده آزمایش‌های رایگان را به آمریکایی‌های فاقد بیمه با نرخ نیم میلیون در ماه ارائه داد.

تا حدودی، این در مورد واکسیناسیون است. فقط 66 درصد از جمعیت ایالات متحده دو واکسن دریافت کرده اند. فقط 30 درصد سه شات دریافت کرده اند. ایالات متحده در این دو معیار مهم به ترتیب در رده‌های 65 و 62 قرار دارد، که هیچکدام از این دو شاخص در ماه‌ها تکان نخورده‌اند. در میان کسانی که بیشتر به محافظت نیاز دارند – سالمندان – ایالات متحده دارای نرخ تقویت کننده فقط 67٪ است. در بریتانیا و بسیاری از کشورهای اروپایی، این عدد 90 درصد یا بیشتر است. مطالعات نشان می دهد که بدون تقویت کننده، حتی سالمندان «کاملاً واکسینه شده» نیز 10 تا 20 درصد کمتر در برابر بستری شدن Omicron در بیمارستان و مرگ محافظت می شوند. میلیون‌ها سالمند آمریکایی نیز کاملاً واکسینه نشده‌اند.

پرزیدنت بایدن روز چهارشنبه دومین تقویت کننده COVID-19 خود را در کاخ سفید دریافت کرد. (پاتریک سمانسکی/AP)

بایدن روز چهارشنبه در کاخ سفید درباره وضعیت مبارزه این کشور با کووید-19 صحبت کرد. (پاتریک سمانسکی/AP)

بایدن همچنین از یک وب سایت جدید به نام COVID.gov پرده برداری کرد که او آن را به عنوان “فروشگاه یکپارچه ای که در آن هر کسی در آمریکا می تواند آنچه را که برای پیمایش ویروس نیاز دارد” بیابد، مانند مراکز واکسیناسیون، مکان های آزمایش برای درمان و سایت های توزیع ماسک معرفی کرد. .

پرزیدنت بایدن روز چهارشنبه در کاخ سفید درباره وضعیت مبارزه این کشور با کووید-19 صحبت کرد.

بایدن درخواست بودجه برای مبارزه با افزایش کووید بعدی را قبل از اینکه «خیلی دیر شود» دریافت کند

«این حزبی نیست. این دارو است. این استدلال به همان اندازه در مورد تلاش‌ها برای ذخیره واکسن صدق می‌کند.

به نظر نمی رسد که نوع BA.2 از سویه های Omicron یا Delta ویروس کرونا خطرناک تر باشد. با این حال، افزایش چشمگیر عفونت‌ها یا بستری شدن در بیمارستان می‌تواند تلاش‌های دولت را برای حرکت فراتر از همه‌گیری به‌عنوان منبعی از مشغله‌ها، متوقف کند.

کیت بدینگفیلد، مدیر ارتباطات کاخ سفید، روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی صحبت می کند.

در روزهای اخیر، کاخ سفید مکرراً آنچه را «عواقب شدید» شکست کنگره در تصویب بودجه جدید کووید-19 می‌خواند، توصیف کرده است: کمبود دوزهای تقویت‌کننده. دیگر درمان آنتی بادی مونوکلونال رایگان وجود ندارد. هیچ قرص ضد ویروسی خوراکی اضافی بیش از 20 میلیونی که قبلاً تضمین شده است. عدم توانایی خرید آنتی ویروس های جدید امیدوار کننده؛ پولی برای تضمین درمان های پیشگیرانه برای آمریکایی های دچار نقص ایمنی وجود ندارد. ظرفیت آزمایش و نظارت کوچک شده برای شناسایی انواع در حال ظهور؛ و حمایت کمتری از تلاش‌های جهانی واکسیناسیون برای پایان دادن به همه‌گیری یک‌بار برای همیشه.

در اوایل این ماه، تلاش برای گنجاندن 15 میلیارد دلار در بودجه جدید ویروس کرونا از بین رفت و کاخ سفید را ناامید کرد و از قانونگذاران کنگره در کنگره خواست تا به توافقی در مورد اینکه این بودجه باید از کجا تامین شود، دست یابند.

تابلویی در خواربارفروشی Hy-Vee در Sioux Falls، SD، در سال 2021. (David Zalubowski/AP)

با افزایش شیوع BA.2 در سراسر ایالات متحده، مدل های پیشرو پیش بینی می کنند که موارد COVID مسیر خود را معکوس کرده و از اوایل فروردین ماه صعود خود را در سطح کشور آغاز خواهد کرد. در ایالت هایی که BA.2 در حال حاضر غالب است، مانند نیویورک، موارد ابتلا در دو هفته گذشته 65 درصد افزایش یافته است.

کیت بدینگفیلد، مدیر ارتباطات کاخ سفید در یک نشست مطبوعاتی روز چهارشنبه. (پاتریک سمانسکی/AP)

بایدن اخیراً خواستار بازگشت به حالت عادی شده است، که روز چهارشنبه او گفت که تنها به دلیل سرمایه‌گذاری‌هایی که دولتش در توزیع واکسن‌ها، ماسک‌های با کیفیت بالا و آزمایش‌های تشخیصی در خانه انجام داده بود، امکان‌پذیر بود.

از سوی دیگر کمبود بودجه برای ماسک، واکسن و داروهای درمانی می تواند، بایدن در اظهارات روز چهارشنبه گفت که به توانایی کشور برای واکنش به موج جدید ویروس کرونا آسیب می رساند.

پرزیدنت بایدن در حالی که دومین تقویت کننده COVID-19 خود را در روز چهارشنبه در کاخ سفید دریافت می کند، لبخند می زند.

همین امر در مورد تلاش‌های واکسیناسیون نیز صدق می‌کند، که به دلیل کاهش علاقه و بودجه در سراسر کشور رو به پایان است – درست همانطور که کارشناسان می‌گویند تقویت‌کننده‌ها برای محافظت از آمریکایی‌های آسیب‌پذیر، که مصونیتشان در برابر واکسن‌های قبلی شروع به کاهش می‌کند، ضروری‌تر می‌شوند.

_____

نرخ واکسیناسیون چگونه بر آخرین افزایش کووید تأثیر می گذارد؟ این توضیح دهنده یاهو Immersive را بررسی کنید تا متوجه شوید.

داده ها را به صورت سه بعدی ببینید.  آخرین داده‌های COVID-19 را در مرورگر خود کاوش کنید تا این کد QR را با تلفن خود اسکن کنید تا تجربه واقعیت افزوده را راه‌اندازی کنید.





Source link

او در مورد ضربه ای که به شانه اش وارد شد، گفت: «درد نداشت. یک تقویت کننده دوم برای بزرگسالان بالای 50 سال روز قبل توسط سازمان غذا و دارو تایید شده بود.

BA.2 باعث افزایش شدید موارد کووید در بسیاری از کشورهای اروپایی شده است که تازه از موج عظیم زمستان امسال بهبود یافته بودند. بستری شدن در بیمارستان نیز در حال افزایش هستند.

واشنگتن – پرزیدنت بایدن روز چهارشنبه دومین واکسن تقویت کننده کروناویروس خود را دریافت کرد و پس از بیان سخنانی از کاخ سفید در مورد نیاز به بودجه اضافی کنگره در رابطه با بیماری همه گیر قبل از اینکه زیرشاخه جدید BA.2 موج دیگری از عفونت را ایجاد کند، نشسته بود.

در روزهای اخیر، چند تن از کارکنان بلندپایه – از جمله جن ساکی، سخنگوی مطبوعاتی و کارین ژان پیر، معاون ارشد او – به ظاهر با تایید این واقعیت، آزمایش کووید-19 مثبت شده است.