بایدن برای شرکت های نفتی که قیمت پمپ را کاهش نمی دهند و تولید را افزایش نمی دهند، مالیات شناور می دهد

اگر جمهوری خواهان کنترل مجلس نمایندگان را در انتخابات هفته آینده به دست بگیرند، دریافت مالیات جدید از طریق کنگره فعلی دشوار خواهد بود و احتمالاً غیرممکن خواهد بود. جمهوری خواهان می گویند اگر دولت می خواهد تولید انرژی را افزایش دهد، باید موانع نظارتی را کاهش دهد.

بایدن در اظهارات کوتاهی در کاخ سفید گفت: «زمان آن فرا رسیده است که این شرکت‌ها از سودجویی در جنگ جلوگیری کنند». مردم آمریکا قضاوت خواهند کرد که چه کسی در کنار آنها ایستاده است و چه کسی تنها به دنبال نتیجه نهایی خود است.

با نگاه به آینده: با کاهش تولید جهانی نفت، آیا قیمت گاز افزایش می یابد یا کاهش می یابد؟

به گزارش AAA، میانگین قیمت ملی در پمپ از زمان اوج تابستان کاهش یافته است، اما همچنان 36 سنت بالاتر از یک سال گذشته است.

با این حال، کاخ سفید در حال بررسی این موضوع است تا نشان دهد بایدن در تلاش است تا قیمت های بالای گاز را کاهش دهد که به گفته او تقصیر تولیدکنندگان نفت و حمله روسیه به اوکراین است.

بدون کاهش تورم: قبوض آب و برق زمستانی برای لغو پس انداز گاز.

مردی در 21 سپتامبر 2022 در لس‌آنجلس، کالیفرنیا، در یک پمپ بنزین اکسون، بنزین را به خودروی خود پمپ می‌کند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن به سود بالای نفت و شرکت‌ها حمله می‌کند و مالیات احتمالی را شناور می‌کند.



منبع

مایک سامرز، رئیس و مدیرعامل API در بیانیه‌ای گفت: «افزایش مالیات بر انرژی آمریکا سرمایه‌گذاری در تولید جدید را که دقیقاً برعکس آنچه مورد نیاز است، منصرف می‌کند».

این اقدام بایدن چند روز قبل از انتخابات میان دوره ای 8 نوامبر صورت می گیرد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که تورم یکی از دغدغه‌های اصلی رای‌دهندگان است و قیمت بنزین یکی از بارزترین نشانه‌های درد در جیب است.

او گفت: “بازارهای کالاهای جهانی این کار را می کنند.”

مردی در 21 سپتامبر 2022 در لس‌آنجلس، کالیفرنیا، در یک پمپ بنزین اکسون، بنزین را به خودروی خود پمپ می‌کند.

به گزارش آسوشیتدپرس، اکسون موبیل در سه ماهه سوم 19.66 میلیارد دلار سود خالص داشت. سود 11.23 میلیارد دلاری شورون تقریباً با رکورد سود سه ماهه دوم آن مطابقت داشت.

رئیس مؤسسه نفت آمریکا، گروه اصلی لابی برای صنعت نفت و گاز، گفت که پیشنهاد بایدن نتیجه معکوس خواهد داشت.

کمتر از دو هفته پیش، بایدن از پایان انتشار تاریخی 180 میلیون بشکه نفت از ذخایر استراتژیک نفت که در ماه مارس برای کاهش قیمت پمپ دستور داده بود، خبر داد.

او شکایت کرد که “حاشیه سود بزرگ صنعت” بیش از 60 سنت به میانگین قیمت هر گالن گاز اضافه می کند.

بایدن گفت، مگر اینکه صنعت بخشی از این سود را به مصرف‌کنندگان منتقل کند و تولیدات داخلی را افزایش دهد، بایدن گفت که با کنگره برای اعمال مالیات بر «سود اضافی» همراه با سایر محدودیت‌ها همکاری خواهد کرد.

حق سقط جنین یا قیمت نان؟ چه چیزی برای رای دهندگان زن در میان دوره ای اهمیت بیشتری خواهد داشت.

واشنگتن – رئیس جمهور جو بایدن روز دوشنبه شرکت های نفتی را به “سودجویی در جنگ” متهم کرد و تهدید کرد که اگر قیمت پمپ کاهش پیدا نکند، به دنبال سود “ظالمانه” خود خواهند رفت.

بایدن روز دوشنبه گفت: «به جای افزایش سرمایه‌گذاری‌های خود در آمریکا، یا استراحت دادن به مصرف‌کنندگان آمریکایی، سود مازاد آن‌ها به سهامداران و بازخرید سهام آن‌ها برمی‌گردد، بنابراین دستمزد مدیران به شدت بالا می‌رود». “به من استراحت بده.”

سامرز، رئیس API، گفت که شرکت های نفتی قیمت محصولات خود را تعیین نمی کنند.