بایدن برای ارتقای دولت در سخنرانی برای دموکرات ها پیروز می شود

رئیس جمهور با حضور وی و معاون رئیس جمهور کامالا هریس در گردهمایی کمیته ملی دموکرات ها در فیلادلفیا، روی دستاوردهای دولت خود در ایجاد شغل و تحریک تولید داخلی تمرکز خواهد کرد.

او گفت: «در مورد از دست دادن مشاغل خوب اتحادیه، گلایه های زیادی در کشور وجود دارد. صرف نظر از آنچه در گذشته اتفاق افتاده است، من می گویم که جو بایدن رئیس جمهور یک فرد شاغل است.



منبع

در صورت کاندیداتوری مجدد بایدن، تقویم جدید تا حد زیادی در کوتاه مدت ناموفق خواهد بود و شانس یک رقیب اصلی دموکرات را کاهش می دهد.

با انتشار سخنرانی وضعیت اتحادیه در هفته آینده، بایدن مجدداً خواستار اتحاد سیاسی شد، چیزی که او اذعان کرد علیرغم وعده‌هایش برای انجام این کار به عنوان نامزد در سال 2020، قادر به تحقق آن نیست. دونالد ترامپ و ادامه وفاداری حزب جمهوری خواه به جنبش “آمریکا را دوباره بزرگ کنیم” رئیس جمهور سابق.

به احتمال زیاد هفته‌ها تا اعلامیه موردانتظار او مبنی بر یک کمپین انتخاب مجدد باقی مانده است. اما مشاوران بایدن برای یک ماه است که در حال آماده شدن هستند و ترتیبات کارکنان و خطوط حمله سیاسی را علیه جمهوری خواهانی که به عنوان نامزدهای اولیه ریاست جمهوری شناخته می شوند، از جمله ترامپ که کارزار انتخاباتی خود را در نوامبر آغاز کرد و ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، آماده کرده اند.

او افزود: «من نمی‌دانم چه چیزی در اینجا با جمهوری‌خواهان خراب شده است.» او گفت که در ادامه، دموکرات‌ها «باید روشن کنند که ما با جمهوری‌خواهان MAGA مدارا نمی‌کنیم».

بایدن همچنین گفته است که ضرب و شتم ساده جمهوری خواهان برای گسترش پایگاه انتخاباتی حزبش کافی نیست. او اذعان کرد که نامزدی او در سال 2020 حمایت «نه به اندازه کافی، بلکه تعداد قابل توجهی از کارگران یقه آبی» را به همراه داشت و ابراز تاسف کرد که چنین رأی دهندگانی «همیشه مردم ما بودند».

سخنرانی رئیس‌جمهور یک روز قبل از اینکه DNC قرار است تقویم اولیه ریاست‌جمهوری اصلاح‌شده را که از سال آینده آغاز می‌شود، تصویب کند، انجام می‌شود که جایگزین آیووا با کارولینای جنوبی می‌شود. نیوهمپشایر و نوادا در رده دوم قرار خواهند گرفت و پس از آن جورجیا و نوادا قرار خواهند گرفت – تغییری که بایدن از آن حمایت کرده است تا اطمینان حاصل شود که رأی دهندگان رنگین پوست تأثیر بیشتری در تصمیم گیری نامزد کاخ سفید حزب دارند.

رئیس‌جمهور گفت که حزب او در میان آمریکایی‌ها بدون مدرک دانشگاهی کاهش یافته است «زیرا بسیاری از مردم فکر می‌کنند ما آنها را پشت سر گذاشته‌ایم». او گفت که ادراک بیشتر با نگرش ارتباط دارد تا با سیاست.

رئیس جمهور این هفته در جمع آوری کمک های مالی DNC در نیویورک گفت: “ببین، این حزب جمهوری خواه پدر شما نیست.” “این یک نژاد متفاوت از گربه است.”

فیلادلفیا (AP) – رئیس جمهور جو بایدن یک کمپین انتخاب مجدد را اعلام نکرده است، اما برخی از موضوعاتی که احتمالاً محور اصلی این رقابت مورد انتظار خواهد بود باید جمعه شب هنگام سخنرانی او در نشست ملی حزب دموکرات به نمایش گذاشته شود.

بایدن در واشنگتن با فشار فزاینده‌ای روبه‌رو است، جایی که یک وکیل ویژه در حال بررسی چگونگی کشف اسناد طبقه‌بندی شده در خانه و دفتر سابقش است، و یک مجلس تحت کنترل جمهوری‌خواهان در حال بررسی همه چیز از رویه‌های مهاجرت دولت در مرز ایالات متحده و مکزیک تا خارج از کشور است. روابط هانتر پسر رئیس جمهور

این موضوع باعث شده است که برخی از دموکرات‌های ارشد نگران ماندن بایدن در تهاجم سیاسی باشند.

بایدن گفت: «خب، در عوض، دقیقا برعکس بوده است. “آنها فقط دو برابر شده اند.”

رندی وینگارتن، یکی از اعضای DNC و رئیس شرکت آمریکایی گفت: «رئیس‌جمهور تلاش می‌کند مشکلات کشور را در زمینه زیرساخت‌ها، ریزتراشه‌ها، ایمنی اسلحه، مراقبت‌های بهداشتی حل کند و من فکر می‌کنم که او در مورد انجام این کار صحبت خواهد کرد.» فدراسیون معلمان: “و سپس (آن را) با جمهوری‌خواه مقایسه کنید، که به نظر می‌رسد در دستور کار انتقام‌جویی قرار دارد.

«آنها تاریکی و عذاب را پیش بینی کردند. او به همه آنها ثابت کرده است که اشتباه می کنند. “

آلن کلندنین، یکی از اعضای DNC از فلوریدا، گفت که بایدن اقتصاد را تقویت کرده، جایگاه جهانی ایالات متحده را دوباره تثبیت کرده و ارزش‌های فراگیر را ترویج کرده است – برخلاف آنچه ترامپ و دیسانتیس از آن دفاع می‌کنند.

قبل از سخنرانی، بایدن از یک کارخانه تصفیه آب بازدید خواهد کرد و مبلغ 160 میلیون دلار برای ارتقاء تاسیسات آب فیلادلفیا و جایگزینی 20 مایل خطوط خدمات سربی – بخشی از تلاش بزرگتر برای حذف لوله های سربی در سراسر کشور – اعلام خواهد کرد. 340 میلیون دلار دیگر نیز برای ارتقای سیستم آب شهر هزینه خواهد شد.

DNC می‌گوید سخنرانی بایدن نشان می‌دهد که چگونه جمهوری‌خواهان به دنبال تضعیف پیشرفت‌هایی هستند که رئیس‌جمهور می‌گوید در دو سال اول زندگی‌اش به دست آورده است – موضوعی که او از قبل شروع کرده است.

ران کلین، رئیس مستعفی کاخ سفید، چهارشنبه شب در جریان سخنرانی خداحافظی بایدن به بایدن گفت: «من مشتاقانه منتظر هستم که در زمان نامزدی ریاست جمهوری در سال 2024 در کنار شما باشم.

اکنون که اکثریت جمهوری خواهان مجلس وعده داده اند دستور کار سیاست کاخ سفید را در هر مرحله خنثی کنند، رئیس جمهور کار سخت تری برای مبارزات انتخاباتی در مورد دستاوردهای قانون گذاری آینده خواهد داشت. مبارزه آتی بر سر تمدید سقف بدهی قانونی کشور تنها ممکن است درگیری های حزبی را سخت تر کند.

بایدن در آستانه انتخابات میان دوره ای پاییز گذشته، زمانی که حزبش نمایشی قوی تر از حد انتظار داشت، بارها «جمهوری خواهان افراطی MAGA» را به عنوان تهدیدی برای دموکراسی کشور محکوم کرد. رئیس‌جمهور از آن زمان تا کنون تلاش کرده است تا جمهوری‌خواهان امروز را مانند همیشه وابسته به ترامپ نشان دهد، و در جمع‌آوری کمک‌های مالی در نیویورک گفت: «شما فکر می‌کنید که اتفاقی که می‌افتد این است که، همانطور که ما کاتولیک‌ها می‌گوییم، کمی (از) وجود داشته باشد. ظهور.”

بخش عمده ای از این بودجه از یک بسته زیرساختی دو حزبی تامین می شود که کنگره در سال 2021 تصویب کرد و همچنین پروژه های راه آهنی را که رئیس جمهور این هفته صرف بوق و کرنا کرد، تامین مالی می کند.

وینگارتن که اتحادیه‌اش 1.7 میلیون عضو را نمایندگی می‌کند، گفت که بایدن حق دارد انتقاداتی را که دموکرات‌ها را نخبه‌گرا در نظر می‌گیرد، بپذیرد، اما گفت که این اتهامات از سوی جمهوری‌خواه مطرح می‌شود که برای کمک به کارگران یا خانواده‌ها کم کاری انجام داده است. در مقابل، او گفت، بایدن صندوق های بازنشستگی را تقویت کرده، عضویت در اتحادیه را ارتقا داده و به کاهش هزینه ها برای خانواده های کم درآمد کمک کرده است.

کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان جمهوریخواه گفت که او و کاخ سفید به گفتگو در مورد راه‌هایی برای جلوگیری از بحران محدودیت بدهی ادامه خواهند داد. اما مک کارتی با اشاره به هزینه های فدرال گفت: “مسیری که در حال حاضر در آن قرار داریم، نمی توانیم ادامه دهیم.”