اسلاتکین، نماینده دموکرات کنگره، نامزدی برای کرسی باز مجلس سنای میشیگان را اعلام کرد

(گزارش توسط کاترین جکسون، ویرایش توسط اد آزموند)



منبع

در حال حاضر دموکرات ها با اکثریت محدود 51-49 سنا را کنترل می کنند، اما باید از 23 کرسی در انتخابات 2024 دفاع کنند، از جمله کرسی های سه مستقل که با دموکرات ها جمع می شوند، در حالی که جمهوری خواهان 10 کرسی برای دفاع دارند.

حفظ کرسی در دست دموکرات ها می تواند برای این حزب برای حفظ کنترل سنا در سال 2025 حیاتی باشد.

او در این ویدئو گفت که اسلاتکین پس از تجربه حمله 11 سپتامبر 2001 به عنوان دانشجوی فارغ التحصیل در شهر نیویورک، تصمیم گرفت در خدمات عمومی شغلی را دنبال کند.

استابنو، 72 ساله، دموکراتی که برای چهارمین دوره در سنای آمریکا خدمت می کند، در ژانویه گفت که به دنبال انتخاب مجدد نخواهد بود.

هیچ جمهوری خواه شناخته شده ای تاکنون وارد رقابت برای کرسی استابنو نشده است.

این ایالت همچنین می‌تواند نقشی کلیدی در رقابت برای کاخ سفید در سال 2024 ایفا کند. جمهوری‌خواهان میشیگان اوایل فوریه کریستینا کارامو، وفادار به ترامپ را به عنوان رئیس ایالت بعدی خود انتخاب کردند و با افزایش نفوذ اعضای راست افراطی در ایالت میدان نبرد، منکر انتخابات را بالا بردند. .

او کاندیداتوری خود را در توییتر اعلام کرد و در یک ویدئوی تبلیغاتی گفت: «ما به نسل جدیدی از رهبران نیاز داریم که متفاوت فکر کنند، سخت‌تر کار کنند و هرگز فراموش نکنند که ما خدمتگزار مردم هستیم».

نوشته کاترین جکسون

واشنگتن (رویترز) – الیسا اسلاتکین، نماینده دموکرات ایالات متحده از میشیگان، روز دوشنبه گفت که برای کرسی سنا که توسط دبی استابنو در سال 2024 باز گذاشته شد، نامزد خواهد شد.

اسلاتکین، 46 ساله، در سال 2018 پس از کار به عنوان تحلیلگر سیا در خاورمیانه و مقام وزارت دفاع در دوران اوباما و جورج دبلیو بوش، کرسی خود را در کنگره به دست آورد.