آیا لس آنجلس با امتناع از برداشتن ماسک خود با بقیه کالیفرنیا اشتباه می کند؟

به نظر می رسد مقامات لس آنجلس از این تناقض آگاه هستند. پیش از این، آنها گفتند که قبل از برداشتن دستور ماسک داخل ساختمان، به دو هفته انتقال متوسط ​​نیاز دارند. این هفته آن را به یک کوتاه کردند. در همان زمان، آنها آنچه را که انتظار می رفت محرک دیگری برای تسهیل قوانین باشد – در دسترس بودن واکسن کووید برای کودکان زیر 5 سال – به دلیل تاخیر در روند بررسی فدرال کنار گذاشتند. منطقه مدرسه یکپارچه لس آنجلس احتمالاً از هفته آینده دیگر نیازی به ماسک در فضای باز نخواهد داشت.

پس چرا تاخیر؟ منتقدان می گویند دلیل آن این است که لس آنجلس به اندازه کافی سریع خود را با واقعیت های جدید تطبیق نمی دهد – مهارتی که با ادامه دور شدن ایالات متحده از حالت بحران و به سمت نوعی آتش بس محتاطانه با ویروس، که ممکن است به اقدامات ایمنی برای سریع نیاز داشته باشد، به طور فزاینده ای ضروری خواهد شد. در پاسخ به شرایط متغیر، روشن و خاموش کنید.

جانیس هان، سرپرست کانتی لس آنجلس، روز سه‌شنبه گفت: «من معتقدم که دستورات بهداشتی ما تنها در صورتی مؤثر است که مردم به آن‌ها اعتقاد داشته باشند، اگر فکر کنند منصف هستند و اگر از آنها پیروی کنند». «هرچه بیشتر برای برداشتن ماسک داخل ساختمان پای خود را بکشیم، از دولت دورتر می شویم و اعتماد بیشتری را از مردم خود از دست می دهیم.»

لس آنجلس – روز چهارشنبه، کالیفرنیا – محتاط ترین ایالت این کشور در برابر کووید – سرانجام دستور ماسک داخل خانه را لغو کرد.

با این حال تنش بین قوانین تازه آرام‌شده کالیفرنیا و قوانین سخت‌گیرانه‌تر لس‌آنجلس، منعکس‌کننده مبارزه بزرگ‌تری است که اکنون در برخی از آبی‌ترین مناطق آمریکا در حال ظهور است. با اذعان به اینکه تعداد Omicron در آستانه سکون احتمالی بهاری در حال کاهش است، بسیاری از کارشناسان و مقاماتی که در زمان شیوع ویروس از اقدامات ایمنی قوی تر خواستار شدند، اکنون بر عکس این موضوع تاکید می کنند: شکستن محدودیت ها به نام حفظ اعتماد عمومی – و همکاری – آیا کووید باید دوباره افزایش یابد

سوال این است که آیا معیارهای LA هنوز منطقی هستند؟

یک استراتژی متفاوت می تواند پیوند زدن پوشش به نرخ های مثبت باشد. در نوامبر 2020، زمانی که لس آنجلس کانتی 50000 آزمایش در روز انجام می داد، حدود 1.5 درصد از آنها باید مثبت می شدند و معادل 730 مورد روزانه بود. امروزه نرخ مثبت 1.5 درصدی برابر با 2325 مورد است. اما در عوض، LA همچنان 730 مورد را هدف قرار می دهد که اکنون نشان دهنده نرخ مثبت کمتر از 0.5 درصد است. به عبارت دیگر، انتقال «متوسط» به معنای زیاد است کمتر انتقال نسبت به گذشته – حتی اگر آنجلنوهای بیشتری نسبت به آن زمان مصونیت داشته باشند.

پس از قرنطینه های زودهنگام در سراسر کشور، کسب و کارها در اینجا از تابستان 2020 باز شده اند. بازگشایی مدارس برای آموزش حضوری زمان زیادی طول کشید، اما در طول موج های اخیر دلتا و Omicron به دلیل آزمایش و پوشاندن جهانی کاملاً باز ماندند – برخلاف بیش از 20000 مدرسه که در مناطق کمتر محتاط بسته شدند.

برای لس آنجلس، این به معنای کمتر از 730 مورد در روز در یک شهرستان 10 میلیونی است.

تظاهرکنندگان با ماسک زدن و واکسیناسیون اجباری دانش آموزان مخالف بودند

تا آنجا که نتایج سلامتی پیش می رود، میانگین نرخ مرگ و میر ناشی از کووید در لس آنجلس از 0.73 به ازای هر 100000 نفر در روز در طول دلتا یا Omicron، تنها امواجی که پس از در دسترس بودن واکسن ها به طور گسترده ایجاد می شود، تجاوز نمی کند. در فلوریدا – برای انتخاب مکانی که از نیاز به واکسن یا ماسک خودداری کرده است – اوج مربوطه بیش از دو برابر بیشتر بود (1.75 مرگ در هر 100000 ساکن).

با توجه به توصیه‌های پیش از Omicron CDC که پوشش داخلی را به اعداد موارد مطلق نشان می‌دهد – برخلاف معیارهای مرتبط‌تر شیوع یا خطر – LA County به طور موثر اجازه می‌دهد تا نوار نقاب‌زدایی همزمان با خطر ابتلا به کووید بالا برود. در حال پایین رفتن است

مشتری در حالی که منتظر ورود به رستوران است، ماسک به دست دارد.

در نهایت، چند هفته دیگر پوشاندن اجباری داخل ساختمان احتمالاً تأثیر کمی بر مسیر ویروس خواهد داشت، ویروسی که با وجود اینکه آنجلنوها همچنان بدون نقاب در بارها و رستوران‌ها (و رویدادهای ورزشی) جمع می‌شوند، در حال سقوط است. در امتداد.

لس آنجلس تنها شهرستانی نیست که قصد دارد از کالیفرنیا به طور کلی کندتر حرکت کند. مندوسینو و سانتا کلارا نیز وقت خود را صرف می کنند. و با حرکت بیشتر فرمانداران دموکرات به سمت افشای نقاب، شهرهایی مانند شیکاگو نیز در خطر عدم هماهنگی با ایالت های خود هستند.

باربارا فرر

اما ممکن است این یک رویکرد قدیمی باشد. CDC در نوامبر 2020 – مدتها قبل از ورود نوع بسیار قابل انتقال اما کمتر شدید Omicron – چهار سطح کد رنگی انتقال کروناویروس خود را تعریف کرد. در آن زمان، لس آنجلس کانتی تقریباً 50000 نفر را در روز آزمایش می کرد. امروز این شهرستان روزانه حدود 155000 نفر را آزمایش می کند.

آیا لس آنجلس با امتناع از برداشتن ماسک خود با بقیه کالیفرنیا اشتباه می کند؟

ماسک صورت هنوز در فروشگاه Good Will در Reseda، کالیفرنیا، محله ای در لس آنجلس مورد نیاز است (هانس گوتکنخت/گروه رسانه نیوز/ اخبار روزانه لس آنجلس از طریق گتی ایماژ)

تظاهرکنندگان با پوشاندن ماسک و واکسیناسیون اجباری برای دانش آموزان در خارج از مقر مدرسه واحد لس آنجلس مخالف بودند. (جیسون آرموند/لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ)

از آنجایی که تعداد مطلق موارد قابل تشخیص تا حد زیادی به تعداد آزمایشات انجام شده بستگی دارد – به ویژه در دوره Omicron – LA عملاً خود را به دلیل افزایش ظرفیت آزمایش خود مجازات می کند. وقتی سه برابر تعداد افراد آزمایش می‌کنید، رسیدن به 730 مورد در روز سخت‌تر است – و این با این فرض است که هرگز به آن‌جا برسید. میانگین هفت روزه این شهرستان از 10 ژوئیه 2021 به زیر 730 نفر نزول نکرده است.

به گفته مقامات بهداشتی، دستور ماسک داخلی لس آنجلس تا زمانی که این شهرستان هفت روز متوالی را در سطح “متوسط” انتقال ویروس کرونا ثبت کند، همانطور که توسط CDC تعریف شده است، باقی خواهد ماند.

متأسفانه، لس آنجلس در حال حاضر به طور میانگین تقریباً شش برابر بیشتر از موارد روزانه COVID (حدود 4100) است. به گفته فرر، حتی با نرخ سریع کاهش امروز – حدود 3.5 درصد در روز – همچنان 25 تا 30 روز طول می کشد تا شهرستان از آستانه “انتقال متوسط” CDC عبور کند.

مشتری در حالی که در انتظار ورود به رستورانی در سانفرانسیسکو در روز سه شنبه است، ماسک به دست دارد. (دیوید پل موریس/ بلومبرگ از طریق گتی ایماژ)

فرر در اوایل این هفته به نیویورک تایمز گفت: “ما در شهرستان لس آنجلس کاملاً باز هستیم و خوشحالم که کاملاً باز هستیم.” “اما ما این کار را با لایه بندی در حفاظت های معقول انجام داده ایم.”

علامت ماسک صورت الزامی است

اما لس آنجلس، بزرگترین شهر این ایالت، از پیروی از آن خودداری کرده است. به گفته باربارا فرر، مدیر بهداشت عمومی شهرستان لس آنجلس، آنجلنوس احتمالا باید یک ماه دیگر صبر کند تا بتواند به طور رسمی پوشش صورت خود را در اماکن عمومی پاک کند.

بر اساس یک مطالعه جدید توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، ماسک زدن در داخل خانه ارتباطی با این موضوع دارد. بنابراین قابل درک است که LA می‌خواهد بر معیارها تکیه کند، نه سیاست، تا تعیین کند چه زمانی باید حکم خود را لغو کند.

با این حال، حتی در حالی که بیشتر ایالت کالیفرنیا، ناگفته نماند بقیه کشور، ماسک‌ها را در داخل خانه اختیاری می‌سازند – و حتی همانطور که گزارش شده است که CDC خود در حال آماده‌سازی برای اصلاح دستورالعمل‌های ماسک قبل از Omicron خود است، توصیه‌های داخل خانه را با «سطح بیماری شدید و بیماری‌های شدید» مرتبط می‌کند. بستری شدن در بیمارستان در یک جامعه خاص» به جای تعداد خام موارد – LA در تنظیم کند بوده است.

باربارا فرر، مدیر بهداشت عمومی شهرستان لس آنجلس. (دامیان دوارگانس/AP)

مقامات لس آنجلس به رویکرد مبتنی بر داده خود در مورد کووید افتخار می کنند و سعی کرده اند آنچه را که به عنوان تعادل مناسب بین سلامت عمومی و عادی می دانند ایجاد کنند.

با این حال، اگر یک نوع جدی دیگر جرقه دیگری را ایجاد کند، می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. مرحله بعدی پاسخ ایالات متحده به کووید در مورد تغییر بین اقدامات ایمنی و عادی بودن در صورت لزوم خواهد بود. برای متقاعد کردن مردم به گذاشتن ماسک ها، ابتدا باید نشان دهید که می دانید چه زمانی آنها را بردارید.

نرخ واکسیناسیون چگونه بر آخرین افزایش کووید تأثیر می گذارد؟ این توضیح دهنده یاهو Immersive را بررسی کنید تا متوجه شوید.

داده ها را به صورت سه بعدی ببینید.  آخرین داده های COVID-19 را در مرورگر خود کاوش کنید تا این کد QR را با تلفن خود اسکن کنید تا تجربه را در واقعیت افزوده راه اندازی کنید.



Source link