یک کمپین سایه رو به رشد برای دفاع از جو بایدن در برابر جمهوریخواهان مجلس نمایندگان وجود دارد

“من از آن بیرون آمدم که عصبی نبودم. من از این فکر بیرون آمدم که به مرور زمان می‌توانیم نشان دهیم که این یک روایت فانتزی جمهوری‌خواه است که توسط شاهدان غیرقابل اعتماد و تئوری‌های توطئه جعلی هدایت می‌شود.» برای من، داستان اصلی در اینجا مربوط به یک فرد معتاد است که مشکلات سلامت روانی دارد که در اکثر خانواده‌های آمریکا وجود دارد. … همچنین فکر می کنم این داستان جو بایدن به عنوان یک پدر همدل است.»

براک اخیرا برای ملاقات با هانتر بایدن به لس آنجلس سفر کرد و گفت که او با اطمینان از آنجا به آنجا آمده است.

«اینها تحقیقات ساختگی هستند. شما می توانید حرف اردن را قبول کنید. آنها برنامه ای ندارند که به آمریکایی ها کمک کند. آنها فقط یک دستور کار دارند و آن یک دستور کار سیاسی است.»

واشنگتن – در حالی که جمهوری خواهان آماده می شوند تا از اکثریت جدید مجلس نمایندگان برای تحقیق در مورد دولت بایدن و معاملات تجاری پسر رئیس جمهور، هانتر استفاده کنند، دموکرات ها گروهی از گروه ها را برای پاسخ جمع آوری می کنند.

پرزیدنت جو بایدن نگفته است که برای انتخابات مجدد نامزد می شود یا خیر، اما این گروه ها برای دفاع از او و بدنام کردن مخالفان – از جمله آغاز تلاش های تحقیقاتی شدید مخالفان برای جمهوری خواهانی که رهبری این اتهام را در کنگره انجام می دهند – طراحی شده اند تا پیش از دیدار مجدد با رئیس جمهور سابق. دونالد ترامپ در سال 2024

آدرین الرود، که به اجرای Correct the Record که قبل از سال 2016 از هیلاری کلینتون در برابر تحقیقات کنگره دفاع می کرد، گفت: «معلوم است که کاخ سفید برای رگبار پیش بینی شده تحقیقات بی ارزش از سوی جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آماده شده است و گروه های بیرونی یک جزء ضروری هستند. مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری به راه افتاده بود.

نماینده جیم جردن، ایالت اوهایو، که در نظر دارد از ریاست احتمالی خود در کمیته قضایی برای تحقیق تهاجمی در مورد سیاسی شدن وزارت دادگستری استفاده کند، ماه گذشته در CPAC گفت که اکثریت جمهوری‌خواهان برای “بررسی رقابت در سال 2024” کار خواهند کرد. ”

گروه هریگ با دیگری به نام «شجاعت برای آمریکا» کار می کند که به تازگی راه اندازی شده است. در حالی که پروژه صداقت کنگره بر تحقیقات متمرکز است، شجاعت برای آمریکا بر قوانین و شخصیت های کل گروه حزب جمهوری خواه مجلس نمایندگان متمرکز است.

گروه سوم، “حقایق اول” توسط دیوید براک، “مرد انتحاری دست راستی” که خود را سابقاً توصیف می‌کرد، راه‌اندازی شد که پس از آن تغییری سیاسی پیدا کرد و از استعداد خود در جمع‌آوری کمک مالی برای راه‌اندازی مجموعه‌ای از گروه‌ها استفاده کرد که به بخش‌های کلیدی زیرساخت‌های دموکرات تبدیل شده‌اند. . از جمله این موارد می توان به Media Matters و American Bridge اشاره کرد که او از هر دوی آنها برای شروع Facts First کناره گیری کرد.

از میان گروه‌های جدید، به نظر می‌رسد که براک از نزدیک با هانتر بایدن و تیم حقوقی‌اش به رهبری کوین موریس، وکیل سرگرمی، همکاری می‌کند.

به عنوان مثال، مقامات دولتی طبق قانون فدرال از سیاسی کاری منع شده اند. و به هر حال کاخ سفید ترجیح می دهد که فراتر از منازعه سیاسی باقی بماند. بنابراین، گروه‌های بیرونی می‌توانند حمایت سیاسی و روابط عمومی، به‌ویژه در غیاب کمپین بایدن، ارائه دهند و می‌توانند در مورد موضوعات حساسی مانند هانتر بایدن به لجن بروند.

بر خلاف دو گروه دیگر، برای حفظ استقلال خود، Facts First تصمیم گرفت که به طور رسمی به کاخ سفید مراجعه نکند تا برکت آن را جلب کند، اگرچه ارتباطات پشت کانال باعث شد که باور کند این تلاش مورد استقبال قرار گرفته است.

هر دو طرف اصرار دارند که به دنبال حقیقت هستند. اما سیاست وضعیت غیرقابل انکار است و فقط با حجاب نازک.

ما هیچ سنگی را روی دست نخواهیم گذاشت. هیچ کس تحقیقات تحقیقی را که ما روی این محققان انجام داده ایم انجام نداده است. هریگ گفت: مردم در خانه های شیشه ای نباید سنگ پرتاب کنند. ما یک بودجه چند میلیون دلاری داریم و با تیمی از محققان و ارتباط‌گران کار می‌کنیم.»

هر کاخ سفید با تحقیقات کنگره مواجه شده است. اما انبوه گروه‌های دارای بودجه خوب نشان‌دهنده اشتیاق کمک‌کنندگان دموکرات برای دفاع از بایدن – یا حداقل متوقف کردن ترامپ – و درک این موضوع است که دعوا بر سر افکار عمومی حداقل به اندازه مبارزه قانونی مهم است، زیرا زمینه را برای کمپین بعدی

براک، که سازمان حمایت از کلینتون را نیز تأسیس کرد، تصحیح کنید، گفت که تجربه به او آموخته است که گروه جدید باید در رسانه‌های اجتماعی تهاجمی‌تر باشد و تحقیقات نظری بیشتری انجام دهد تا بفهمد آمریکایی‌ها چگونه به بحث و جدل‌ها نگاه می‌کنند.

رابطه هانتر بایدن، مبارزه با مواد مخدر و الکل، و تلاش‌های تجاری برای تأمین مالی همه آن، مطمئناً تمرکز اصلی تحقیقات جمهوری‌خواهان است. جمهوری‌خواهان مدت‌ها استدلال کرده‌اند که بایدن به معاملات تجاری پسرش در خارج از کشور کمک کرده است – این ادعا در مرکز اولین استیضاح ترامپ قرار داشت – اما همچنان به دنبال شواهدی برای اثبات آن هستند.

براک گفت که یک اهداکننده پل آمریکایی قبلاً متعهد شده است که شش رقمی را برای حمایت از Facts First، که به گفته او احتمالاً 10 میلیون دلار در طول دو سال بودجه خواهد داشت، ارائه کرده است. بنیانگذاران این گروه عبارتند از دیوید جولی، نماینده سابق جمهوریخواه، منتقد ترامپ که از آن زمان حزب را ترک کرده است، و ماریا کاردونا، استراتژیست قدیمی دموکرات.

زک پتکاناس که مدیر واکنش سریع کمپین کلینتون بود و اکنون اتاق جنگ با حمایت شجاعت برای آمریکا را اداره می‌کند، گفت: «مردم آمریکا باید در مورد دستور کار افراطی این مجلس جدید و همچنین اعضای این مجلس معرفی شوند و آموزش ببینند. . “این یک گروه جدید بسیار خطرناک است و ما هر روز آنجا خواهیم بود و مطمئن می شویم که مردم در مورد آن باخبر شوند.”

سه “اتاق جنگ” جدید در دو هفته گذشته برای مبارزه با تحقیقات جمهوری خواهان مجلس نمایندگان ایجاد شده است که هر کدام از آنها توسط بودجه های تاریک چند میلیون دلاری و برخی از شناخته شده ترین عوامل در حزب دموکرات حمایت می شود. در همین حال، کمیته ملی دموکرات و گروه‌های خارجی بزرگ در حال آماده‌سازی برای تغییر از سال 2022 به 2024 هستند.

الرود افزود: «مهم است که اپوزیسیون در تعریف یک روایت نادرست دست بالا را نگیرد، و گروه‌های خارجی می‌توانند به کاهش آن کمک کنند.»

در تابستان امسال، از آنجایی که به نظر می‌رسید جمهوری‌خواهان برنده یک یا هر دو مجلس کنگره خواهند بود، گروه کوچکی از کارکنان کاخ سفید شروع به ترسیم زوایای احتمالی تحقیقاتی کردند و بازرسان ارشد جمهوری‌خواه، از جمله نامه‌های تحقیقی را که به آژانس‌های فدرال فرستادند، زیر نظر گرفتند.

پروژه صداقت کنگره، که در حال حاضر دارای گروه های متمرکز در حال انجام است، وعده می دهد که به همان اندازه در مورد حمله باشد که دفاع. این سازمان قصد دارد از قانون‌گذارانی که درباره بایدن تحقیق می‌کنند، که بسیاری از آنها اهل مناطق امن کنگره هستند و هرگز با انتخابات سختی روبرو نشده‌اند، و نوع تحقیقات مخالفان و بررسی‌های رسانه‌ای که به همراه دارد، تحقیق کند.

خود کاخ سفید ماه‌هاست که خود را برای رگبار تحقیقات آماده می‌کند و نیروی آتش حقوقی و روابط عمومی را به دفتر مشاور کاخ سفید اضافه می‌کند، که از تلاش‌های آن حمایت می‌کند و آژانس‌های فدرال را تشویق به انجام اقدامات مشابه می‌کند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

اریک شولتز، سخنگوی سابق کاخ سفید اوباما که هر روز با بازرسان جمهوری‌خواه کنگره درگیر می‌شد، گفت: «محدودیت‌های زیادی برای دولت در پاسخ به تحقیقات نظارتی وجود دارد – حتی آنهایی که کاملاً جعلی هستند – اما هیچ‌کدام برای گروه‌های خارجی اعمال نمی‌شود. پیش از تلاش باراک اوباما برای انتخاب مجدد در سال 2012.

این گروه با بودجه هفت رقمی و حمایت از پروژه هاب، یک شبکه عظیم پول تاریک دموکرات، یک عملیات قوی شامل نظرسنجی، تبلیغات پولی و کمپین های رسانه های اجتماعی، همراه با تحقیقات و ارتباطات سنتی مخالفان را برنامه ریزی می کند.

در میان چیزهای دیگر، این به معنای معروف کردن قانونگذاران تازه کار است. و این به معنای برجسته کردن و بسیج مخالفت با سیاست‌های GOP، مانند ممنوعیت ملی سقط جنین و کاهش احتمالی تامین اجتماعی و مدیکر است.

او قبل از اینکه سریعاً اضافه کرد که «این جمهوری خواهان هستند که واقعاً هستند، معتقدم که در غیاب عملیات شدید، مانند عملیاتی که در حال انجام آن هستیم، فکر می کنم انتخاب مجدد بایدن برای رئیس جمهور دشوار شود. تبدیل این موضوع به یک موضوع سیاسی ما در پاسخ این کار را انجام می دهیم.»