گزارش‌ها حاکی از آن است که ترامپ از اینکه جمهوری‌خواهان ارشد تلاش می‌کنند او را متقاعد کنند که در دور دوم انتخابات مجلس سنای جورجیا کمپین نکند، خشمگین است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، در 25 سپتامبر 2021 با هرشل واکر در راهپیمایی Save America در نمایشگاه ملی جورجیا در پری، جورجیا، دست می‌دهد.دمتریوس فریمن/ واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ

  • ترامپ، واکر

    ترویج بی وقفه تئوری های توطئه تقلب در انتخابات توسط ترامپ در سال 2020 توسط برخی از سوی برخی حزب جمهوری خواه در دو دور دوم شکست سنا جورجیا در سال گذشته مقصر شناخته شد. به گزارش پولیتیکو، منتقدان معتقد بودند که این امر بسیاری از حامیان حزب را از رای دادن منصرف می کند.

    رای گیری تعیین خواهد کرد که آیا دموکرات ها به اکثریت خود در سنا اضافه می کنند یا خیر.

    دو منبع آگاه به این نشریه گفتند که چهره‌های برجسته جمهوری‌خواه و متحدان ترامپ از رئیس‌جمهور سابق درخواست کرده‌اند که در آستانه دور دوم انتخابات ششم دسامبر میان نامزد جمهوری‌خواه هرشل واکر که ترامپ از او حمایت می‌کرد و رافائل وارناک تجمعی در این ایالت برگزار نکند. ، اپوزیسیون دموکرات او.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    رولینگ استون گزارش داد که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از اینکه جمهوریخواهان ارشد تلاش می کنند او را از سفر به گرجستان برای تبلیغات نامزد این حزب در دور دوم انتخابات سنا ماه آینده منصرف کنند، خشمگین است.

    هیچ یک از نامزدها بیش از 50 درصد آرا را در میان دوره ای 8 نوامبر کسب نکردند، به این معنی که طبق قوانین ایالتی، انتخابات در دور دوم برگزار می شود.

    کمپین واکر برای مقابله با آن بیش از حد کافی بحث و جدل دارد، زیرا گزارش‌های قبلی مبنی بر اینکه او بیش از یک دهه پیش برای سقط جنین یک دوست دختر سابقش پول داده بود، علی‌رغم اینکه اکنون خواستار ممنوعیت تقریباً کامل این روش در کمپین شده است. دنباله.

    وضعیت ترامپ در حزب جمهوری خواه پس از انتخابات میان دوره ای ضربه بزرگی خورده است.

  • هرشل واکر جمهوری خواه در دور دوم مجلس سنا در ماه دسامبر با رافائل وارناک دموکرات روبرو می شود.

به گفته این منابع، رئیس جمهور سابق همچنین گفته است که اگر حزب از ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا که به طور گسترده به عنوان رقیب اصلی ترامپ برای نامزدی حزب جمهوری خواه در سال 2024 شناخته می شود، برای مبارزات انتخاباتی در دور دوم دعوت کند، واکنش ضعیفی نشان خواهد داد.

ترامپ در انتخابات میان دوره ای صدها نامزد را تأیید کرد تا قبل از اعلام نامزدی خود در سال 2024، قدرت خود را بر حزب جمهوری خواه تثبیت کند. اما به نظر می‌رسد که این استراتژی نتیجه معکوس داشته است، زیرا بسیاری از آنها در رقابت‌های کلیدی عملکرد ضعیفی داشتند و دموکرات‌ها انتظارات مربوط به حذف انتخاباتی را برای حفظ کنترل سنا و محدود کردن جمهوری‌خواهان به اکثریت محدود مجلس نمایندگان نادیده گرفتند.

بر اساس گزارش رولینگ استون، جمهوری خواهان خشمگین ترامپ در تلاش هستند تا او را از کمپین انتخاباتی در دور دوم انتخابات جورجیا منصرف کنند.