کنگره لایحه ای را تصویب کرد که فدرال رزرو را مجبور به تعمیر دوربین های شکسته زندان می کند

دیده‌بان داخلی وزارت دادگستری شهادت داد که نقص دوربین‌های امنیتی در زندان‌های فدرال، تحقیقات در مورد سوء رفتارهای مختلف از جمله تجاوز جنسی، معرفی کالاهای قاچاق، نقض حقوق مدنی و مرگ زندانیان را به خطر انداخته است. بازرس کل، مایکل هوروویتز، خاطرنشان کرد که دوربین ها نیز برای رد ادعاهای نادرست ضروری هستند.

رای مجلس تنها یک روز پس از شنیدن شهادت سه زن سابقاً زندانی توسط کمیته فرعی اوسف انجام شد که گفتند کارکنان در مناطقی از زندان‌های فدرال که دوربین نداشتند از آنها سوء استفاده کردند. این هیئت ماه ها را صرف تحقیق در مورد سوء رفتار جنسی کارکنان در زندان های فدرال کرده است.

دوربین ها ثبت شد زندانیانی که به سلول بولگر می روند، اما نه حمله ای که به زندگی او پایان داد – به دلیل محدودیت در نحوه قرارگیری آنها.

مدیر دفتر، کولت پیترز، به کمیته Ossoff شهادت داد که دوربین‌ها در مهار سوء استفاده‌ها موثر بوده‌اند، اما برای ارتقای سیستم به پول بیشتری نیاز است. این دفتر که بزرگترین آژانس اجرای قانون وزارت دادگستری است، دارای بودجه سالانه 8 میلیارد دلار است، اما دارای 2 میلیارد دلار بهبود سرمایه است. این قانون برای پول اضافی پیش بینی نمی کند.

در معرفی لایحه دوربین در سال گذشته، Ossoff گفت که نقاط کور، فیلم از دست رفته و نقص فنی غیرقابل قبول است. او گفت که زندان های فدرال “باید پاکسازی شوند و با بالاترین استانداردها نگهداری شوند.”

مایکل سیساک را در توییتر دنبال کنید http://twitter.com/mikesisak و نکات محرمانه را با مراجعه به https://www.ap.org/tips/ ارسال کنید

__

این لایحه که روز چهارشنبه توسط مجلس تصویب شد، سازمان زندان را مجبور به تعمیر دوربین های نظارتی خراب و نصب دوربین های جدید، ارائه ابزارهای ارتقا یافته برای مبارزه و بررسی تخلفات کارکنان، خشونت زندانیان و سایر مشکلات می کند.

در ماه مارس، آسوشیتدپرس گزارش داد که فقدان دوربین های امنیتی در مناطق حساس به آزار جنسی افراطی کارکنان از زندانیان یک زندان زنان فدرال در دوبلین، کالیفرنیا کمک کرده است. یک زن در دادگاهی در ماه گذشته شهادت داد که رئیس سابق زندان، ری گارسیا، که از آن زمان محکوم شده بود، به او گفت که مناطقی را می شناسد که توسط دوربین های نظارتی ضبط نمی شوند.

پیترز که پیش از این مدیر سیستم زندان ایالتی اورگان بود، می‌گوید: «من شاهد کاهش چشمگیر این نوع رفتار و سایر رفتارهای غیرجنسی با معرفی دوربین‌ها بوده‌ام – هم دوربین‌های ثابت داخل مؤسسه و هم استفاده از دوربین‌های بدن».

واشنگتن (AP) – کنگره قانونی را تصویب کرد که به موجب آن، اداره زندان‌های فدرال را ملزم می‌کند تا سیستم‌های امنیتی ناموفق و قدیمی را در پی سوءاستفاده جنسی افراطی کارکنان، فرار زندانیان و مرگ‌های پرمخاطب بازبینی کند.

این قانون همچنین از حمایت رهبران کمیته قضایی سنا – رئیس، سناتور دیک دوربین، دی-ایلیل، و رئیس جمهوریخواه، سناتور چاک گراسلی، سناتور آیووا برخوردار بود.

به گفته دادستان، در مورد اپستین، برخی از دوربین‌ها دچار اختلال شده‌اند، در حالی که برخی دیگر نشان می‌دهند که نگهبانان نتوانسته‌اند برخی از بررسی‌های نیم ساعته لازم را انجام دهند، و به گفته دادستانی، فیلم اقدام به خودکشی آشکار او چند هفته قبل از بین رفته است.

اداره زندان‌ها متعهد شده است که سیستم دوربین دوبلین را بازنگری کند، اما به دلیل نیاز به ارتقای فناوری و زیرساخت‌های بیشتر در تأسیسات Bay Area که در سال 1974 افتتاح شد، پیشرفت با مشکل مواجه شده است.

یافته‌های داستان‌های AP در مورد دفتر زندان‌ها را می‌توانید در این آدرس بیابید: tinyurl.com/2p95bzj9





منبع

___

قانون اصلاح دوربین زندان، که سنا سال گذشته تصویب کرد، اکنون به جو بایدن، رئیس جمهور وقت می رسد تا به قانون تبدیل شود.

دوربین های امنیتی ناکارآمد و ناکافی به زندانیان اجازه داده است از زندان های فدرال فرار کنند و تحقیقات را با مشکل مواجه کرده است. آنها در مرگ گانگستر جیمز “وایتی” بولگر در یک زندان فدرال در ویرجینیای غربی در سال 2018 و سرمایه‌دار جفری اپستین در زندان فدرال در شهر نیویورک در سال 2019 نقش مهمی داشتند.

حامی این لایحه، سناتور جان اوسف، دی-گا، گفت: «سیستم های خراب دوربین های زندان باعث فساد، سوء رفتار و سوء استفاده می شود.» او به عنوان رئیس کمیته فرعی دائمی تحقیقات سنا، تحقیقات متعددی را در مورد جنایت و فساد در زندان های فدرال رهبری کرده است. ، بخشی از کمیته امنیت داخلی و امور دولتی سنا.

این قانون دو حزبی، اداره زندان ها را ملزم می کند که دوربین های امنیتی، رادیو و سیستم های نشانی عمومی را در 122 مرکز خود ارزیابی و تقویت کند. آژانس باید ظرف سه ماه گزارشی را به کنگره ارائه کند که در آن کاستی‌ها و برنامه‌ای برای ارتقای مورد نیاز ارائه شود. این ارتقاها ظرف سه سال مورد نیاز است و دفتر باید گزارش های پیشرفت سالانه را به قانونگذاران ارائه کند.