پلیس سیاه پوستی که از ایستگاه ترافیکی سوال می‌کند، می‌گوید: «اینطوری اینجا کشته می‌شوی».

مردی که توسط شبکه WTVJ-NBC 6 به عنوان جراردسون نیکولاس شناسایی شده بود، نگاهی مبهوت داشت و سپس به افسر گفت: «دوباره این را به من بگو. قبل از پایان ویدیو که کمتر از یک دقیقه است، همان چیزی را که گفتید، بگویید.

استال گفت: «مردم از نبستن کمربند ایمنی هر روز می میرند.

پرز گفت که او از این حادثه روز پنج‌شنبه بعد از اینکه کارگاه‌های سایبری Miami-Dade متوجه شدند که نیکلاس در حساب TikTok خود در مورد آن پست کرده است، مطلع شد و روز جمعه دستور بررسی داخلی را صادر کرد. پرز گفت که او 31 دقیقه از فیلم دوربینی که توسط افسر حمل شده بود را تماشا کرد، که زمانی شروع شد که او به نیکلاس دستور توقف داد.

پرز همچنین گفت که نیکلاس روز دوشنبه از پلیس بازدید کرد، با کارآگاهان صحبت کرد و شکایتی رسمی ارائه کرد. نیکلاس در یک مصاحبه کوتاه با NBC 6 گفت که برای افسر “احترام” قائل است و فیلم دوربین پوشیده شده از بدن افسر این را نشان می دهد. پلیس دوشنبه شب این فیلم را منتشر نکرده بود.



Source link

جورج پرز، سرپرست پلیس میامی داد، که دستور تحقیقات را صادر کرد، گفت: “این دقیقا همان چیزی است که استنباط من را آزار می دهد.”

پلیس موتورسیکلت که نامش فاش نشده است، تا تکمیل تحقیقات داخلی از سمت خود برکنار و به میز کار گماشته شده است.

مبادله بین نیکلاس و افسر در نزدیکی خیابان 159 شمال شرقی و خیابان 18، درست قبل از ساعت 9 صبح چهارشنبه و زمانی که نیکلاس در حال رفتن به محل کار بود، انجام شد. افسر از نیکلاس مجوز، ثبت نام و بیمه اش را می خواهد و به او می گوید که اگر آن را پیشنهاد ندهد، “تو سر کار نخواهی رفت”.

نیکلاس هفته گذشته به دلیل نبستن کمربند ایمنی دستگیر شد.

Steadman Stahl، رئیس انجمن خیریه پلیس فلوریدا جنوبی، گفت که مایل است قبل از قضاوت، کل ویدیو را ببیند. او همچنین گفت که اعتقاد ندارد اظهارات افسر نژادپرستانه باشد و او آن را به این معنا تفسیر کرده است که افسر در مورد خطر بالقوه نبستن کمربند ایمنی صحبت می کند.

یک افسر کهنه کار پلیس میامی داد پس از انتشار ویدیویی از او که به مرد سیاه پوستی که تعجب کرده بود چرا دستگیر شده است، می گوید: “اینطوری خودت را مجبور می کنی اینجا بکشی، تحت بازجویی قرار دارد.”

نیکلاس به دلیل نبستن کمربند ایمنی، نداشتن پلاک و بیمه مناسب و رانندگی با گواهینامه معلق بلیت دریافت کرد. افسر او را دستگیر نکرد و دستور یدک کشی ماشینش را نداد. پرز گفت که یکی از اعضای خانواده بعدا آن را برداشت.

وقتی نیکلاس فورا مدارک را ارائه نمی کند، افسر اظهارات نژادپرستانه را بیان می کند. نیکلاس، که روزنامه میامی هرالد دوشنبه شب نتوانست به او دسترسی پیدا کند، به NBC 6 گفت زمانی که افسر دستگیره در ماشینش را گرفت، شروع به ضبط این برخورد کرد.